|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het ook niet ik zie telkens die idiote reclame van ze op tv en heb net heel even op de site gekeken. Wazig gedoe.. |
|
aangezien er nix meer rechts is als LPF zal het dat wel worden... Je moeder. |
|
Hoe rechts is die tov vlaams blok? Ik begrijp de nederlandse sitautie niet helemaal... |
|
Niet zo rechts dus... is goed voor jullie. |
|
Nou, een mediageil mannetje is ook niet alles hoor. Poe. |
|
Een neohitlertje als Filip De Winter is ook niet alles hoor... |
|
Hehe, nee. Noah gertjuh! gaan we dan zo wat buitenlandertjes eruit knikkeren zo? |
|
tsjah, maar die worden altijd zo afgekapt omdat ze niet politiek correct zijn zodat ze geeneens een kans krijgen... en toch raar dat zeker 50% van de mensen die ik ken wel op figuren als janmaat of filip de winter zouden stemmen alleen al vanwege hun asielbeleid... Je moeder. |
|
Tja, zelfs ik begin al steeds rechtser te worden sinds we weten dat veel inbraken bij ons door asielZIEKers gebeuren. |
|
quote: Jullie doen allemaal of je rechts moet denken om de problemen onder de allochtonen weg te werken Alsof de rest van de partijen ontkent dat die problemen er zijn...nee, het land uitzetten, dat is de beste oplossing, nou goed? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
jah, terug naar land van herkomst als iemabnd zomaar je huis binnenkomt en dan ook nog eens van alles van je steelt laat je em toch ook niet in je huis blijven wonen? Je moeder. |
|
quote: Uh oh...mensen die denken dat alle buitelanders stelen Dan zouden Nederlanders die stelen (en geloof me, dat zijn er zat) ook het land uit moeten worden gezet zeker....das helemaal puur rascisme Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
je snapt het niet... nederlanders komen uit nederland dus die kun je niet terugsturen enneh, ik bedoel dan uiteraard CRIMINELE buitenlanders... ik ken zat goeie allochtonen hoor en die praten netjes nederlands zoals het hoort Je moeder. |
|
quote: Oh, goed dat je het zegt Had ik nog niet over nagedacht, en ik bedoelde het ook zo serieus [:maar dan nog: jij bent dus van mening dat je criminele buitenlanders WEL het land uit moet zetten (of het nu terug naar land van herkomst is of niet) en de Nederlanders wel een goede plaats in onze gevangenis :] [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 05-05-2002 18:07] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
gelukkig begrijpen we elkaar Je moeder. |
|
Ik ben er toch meer voor dat iedere crimineel in een metalen kooi in de Noordzee word gedumpt. Alleen dat zal wel weer niet haalbaar zijn. |
|
d66 |
|
Ik ga op de F.T.S. stemmen, godver!!! sebinsagoil |
|
quote: nee, dan krijg je greenpeace op je dak! |
|
LOL Ja inderdaad, we zullen er een milieuvriendelijkere oplossing voor moeten vinden. Zoals : handen en voeten vastbinden met ...(iets milieuvriendelijks, zodat alles wegrot) en dan de plomp in. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-05-2002 21:01] |
|
Ik twijfel nog tussen 2 partijen: SP of Leefbaar Nederland. Maar ik heb nog 9 dagen te gaan voor de verkiezingen. Bring The People Together |
|
quote: he?? die partijen staan toch mijlenver van elkaar??? |
|
is er al een partij met plannen voor wetgeving mbt tot internet , is misschien wel nodig , om een chaos in de toekomst te voorkomen . |
|
SP (goh waarom kijkt er nu niemand verast?) |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |