|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
uhm... VVD (sorry mensen). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jezus LM! hihi...ik twijfel nog..maar ik denk SP Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Met andere woorden: jij laat je vormen naar het vertekende beeld dat je ouders van een partij zullen ophoesten? Is het nou echt zo veel moeite om een zevental partijprogramma's door te lezen om te zien waar een partij nou echt voor staat, in plaats van af te gaan op het beeld dat de mensen en de pers van een partij hebben? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik laat me niet vormen dor wat mn ouders er van vinden. Tuurlijk ga ik dat nog even doorlezen. Zeker weten zelfs! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik stem op de PVDBVJDFS Partij Voor De Bevordering Van Jenje's Financiële Staat |
|
Ik heb nog geen idee Ookal heb ik nu een lichte voorkeur voor de VVD. |
|
quote: |
|
quote: Er zijn ook van die leuke stemwijzers op internet te vinden, die stellen je dan een aantal vragen waar je antwoord op moet geven... Aan het einde geven ze je advies over waar je op zou kunnen stemmen met een argumentatie erbij. Opzich wel nuttig om eens te doen... |
|
quote: Hmm, volgens mij is de VVD niet zo goed voor de toekomst van de kleine podia in Nederland, en dus niet goed voor metal in nederland |
|
quote: Het is voor mij vrij simpel, landelijk stem ik rechts, lokaal redelijk links/ midden. En aangezien het voortbestaan van podia e.d. vooral afhangt van lokale politiek en linkse partijen vaak hun best doen voor het behoud van die podia maak ik me daar geen zorgen om |
|
quote: Noem es voorbeelden dan? |
|
quote: Van linkse partijen die hun best doen podia te behouden?? In R'dam heeft de SP in de deelgemeente IJsselmonde imho met succes haar best gedaan de Baroeg te behouden. De christelijke partijen deden er alles aan de Baroeg te sluiten, maar helaas De SP heeft ook actie gevoerd om Metropolis (gratis muziekfestival in het Zuiderpark) door te kunnen laten gaan, dat is helaas niet gelukt. Het is vrij duidelijk waar, in dit geval de SP dus, zich op lokaal niveau voor inzet. En I like it! Alleen zou ik landelijk nooit en te nimmer op de SP stemmen. |
|
quote: tnx "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik stem links. Indien er weer geen echt linkse partij op mijn stembriefje voorkomt, dan stem ik nog maar eens ongeldig. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Sp niet links genoeg? |
|
Nee, maar de NCPN kan de deelnemingskosten niet betalen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
D'66(6) |
|
Ik wil graag rechts stemmen, maar ik zie weinig heil in de LPF (doh) en VVD en partijen als de NNP (kan je daar nu uberhaupt wel op stemmen?) bestaan slechts uit hersenloze neo-nazi's in mijn ogen, dus dat lijkt me ook geen goede optie. Ik weet het werkelijk niet. |
|
SPN |
|
quote: Hé ja, klote is dat hé... ik wil op de KP stemmen, niet dat het er iets gaat toe doen, maar ik weet niks beters |
|
quote: Ik ben niet echt op de hoogte, wat is de SPN? |
|
quote: |
|
quote: ben niet zo thuis in den belgische politiek, maar is het echt zo erg dan? |
|
misschien moeten we weer ff een lijstje maken? vvd 1 pvda cda lpf ln sp groenlinks |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |