|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
als ik zo de posts uit '05 bekijk lijkt het wel alsof mensen bang zijn om te veranderen. Gelukkig is dit de internets. Suck my piss |
|
Handig die link |
|
Nee. Wel lollig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ontopic slet! |
|
quote:Islam Democraten in het groen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
|
Ja, democraten nogwel! die chel... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
VVD CDA Brabantse Partij Verenigde Senioren Partij De rest in de min, met onderaan natuurlijk PvdD, SP en Groenlinks. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Én Nieuw Rechts in het groen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je blijft ook een ouwe lul he |
|
quote:Dat zullen ook wel zure oude pruimen zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
VVD Fortuyn Leefbaar Overijssel VVD ook op ruime voorsprong. |
|
SP PvdA D66 GroenLinks Brabantse Partij Partij voor de Dieren Verenigde Senioren Partij ChristenUnie/SGP VVD CDA t/m de VSP in de plus, de rest in de min |
|
quote:Dat is niet iets om trots op te zijn, jongeman, zo'n perverse mening. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
NCPN GroenLinks SP Partij voor de Dieren D66 PvdA Partij voor het Noorden CDA ChristenUnie VVD Hehehehe. Toch maar SP. |
|
VVD Lijst 9 FORTUYN Nieuw Rechts CDA Leefbaar Overijssel/VSP SGP ChristenUnie D66 Partij voor de Dieren PvdA SP GroenLinks Mh, lijkt me duidelijk. |
|
Ach ja, krijgen die ook nog eens wat stemmen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe bij mij kwam CDA op 1, Nieuw rechts 2, partij vd dieren 3 en VVD 4, toch maar op VVD stemmen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
Partij voor de Dieren GroenLinks PvdA SP D66 SGP CDA VVD ChristenUnie Eén voor de Vrijheid Fortuyn Klopt in zoverre dat links bovenaan staat, maar het gaat toch echt SP worden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
http://www.moral-politics.com/xPolitics.aspx?menu=Political_Ideologies&action=Draw&choice=PoliticalIdeologies.All Een leuk politiek kompas. quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Matches The following items best match your score: System: Conservatism Variation: Economic Conservatism Ideologies: Conservative NeoLiberalism US Parties: Republican Party Presidents: Ronald Reagan (100%) 2004 Election Candidates: George W. Bush (86.02%), John Kerry (71.70%), Ralph Nader (53.02%) Statistics Of the 285137 people who took the test: 1.8% had the same score as you. 84.2% were above you on the chart. 4.2% were below you on the chart. 14.4% were to your right on the chart. 77.2% were to your left on the chart. Others Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Die had ik gewild. quote:FOEI KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |