|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Uhm, waar moeten we dan bij aangesloten worden, Duitsland???? Komen al die vrolijke duitse immigranten ook hier heen. Nee dank je... |
|
Turf er op los PvdA : Groenlinks : I CDA : D66 : VVD : SP : Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : Leefbaar Nederland: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Turf er op los PvdA : Groenlinks : II CDA : D66 : VVD : SP : I Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : Leefbaar Nederland: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Turf er op los PvdA : Groenlinks : II CDA : D66 : VVD : SP : II Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : Leefbaar Nederland: ... al ben ik er nog steeds niet uit. |
|
Hmm, ik weet niet te veel over nederlandse politiek en de hierbovenstaande partijen maar ik stem ongeveer roodgroen denk ik, hoewel ik het met geen enkele partij echt eens ben, zelfs niet grotendeels ofzo, maar als je blanco stemt gaat je stem naar de partij met de meeste stemmen, en da's waarschijnlijk de christelijke volkspartij, en die krijgen echt geen stem van mij hoor!!!! |
|
quote: Christenunie.. dat je die er ook nog bijzet Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Edit: cvp of vlaamse liberalen, en da's weer dezelfde pot nat. |
|
Turf er op los PvdA : Groenlinks : III CDA : D66 : VVD : SP : II Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : Leefbaar Nederland: |
|
Turf er op los PvdA : Groenlinks : II CDA : D66 : VVD : SP : II Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : I Leefbaar Nederland: My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
mja kmag nog niet stemmen maar als t kon lijst fortuyn |
|
quote: vertel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ben eigenlijk best benieuwd wat jullie allemaal naar Groen Links drijft??? Als ik naar die partij kijk, zie ik alleen een blatende Paul Rosenmoller die erg goed is in debatteren maar eigenlijk niks zegt (alleen hoe het niet moet, en wat anderen verkeerd doen). Verder vind ik dat ze tijdens de aanvallen op Afghanistan een slechte houding hebben aangenomen. Ik zeg niet dat ze toen voor aanvallen hadden moeten stemmen, maar de standpunten van die partij zijn zo duidelijk wat dat betreft dat ze bij voorbaat al NEE tegen de aanvallen hadden moeten stemmen. Over Singh Varma ga ik het niet eens hebben... My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ik heb bij stemwijzer eens gekeken waarop ik zou "moeten" stemmen... Wat zegt de uitslag: Christenunie ABSURT! En niet omdat het de Christenunie is... Maar ik weet wel ongeveer wat zij willen en daar ben ik het dus helemaal niet mee eens! En mijn eigen keuze "Groen Links" stond dus helemaal onderaan!!! BELACHELIJK Trouwens... ik ben dus absoluut voor vrijwillige euthanasie en de pil van Brion (of hoe heet dat ding) en je daar gingen een paar stellingen over, maar je kunt mij niet wijsmaken dat de christenunie voor euthanasie is... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik was eerst van plan groen links te stemmen, maar nu niet meer, ik stem op lijst 10, die hebben tenmiste een minister van feest |
|
quote: Zoiets had ik ook.. Ik zou op de SGP moeten stemmen volgens die site... klopt geen reet van.. Staatskundig Gereformeerde Partij. Jesus wat een onzin "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: singh varma heeft zelfmoord gepleegd...althans dat zegt ze [Dit bericht is gewijzigd door the beast op 01-05-2002 20:20] |
|
lmao Je moeder. |
|
ROFL "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
PvdA : Groenlinks : II CDA : D66 : VVD : I SP : II Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : I Leefbaar Nederland: |
|
Ik mag nog niet stemmen, maar als ik mocht stemmen zou ik VVD stemmen. PvdA : Groenlinks : II CDA : D66 : VVD : I(+I) SP : II Christenunie : SGP : Lijst Pim Fortuyn : I Leefbaar Nederland: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: en waarom dan?? Want de VVD suckz azz If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:laten we nou niet elkaars partijen gaan afzeiken ... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |