IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : De pit Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2001 20:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsja.... eerlijk gezegd best zielig

helemaal omdat ze het laatste halfuur moesten missen omdat ze 12 uur thuis moesten zijn

Je moeder.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-11-2001 21:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik blijf er mooi uit de buurt, aangezien mijn zusje mij al een bloedneus kan slaan (neen, geen sterk zusje maar een ontzettend zwakke neus. Krijg sowieso wel vaker spontaan een bloedneus, dan denkt iedereen dat ik gevochten heb of zo ).

Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 05-11-2001 21:23 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

No pit, no fun!

Ignorance is bliss

Dunno
Usericon van Dunno
Posted 05-11-2001 22:06 by Dunno Wijzig reactieProfiel van DunnoQuote dit bericht

Yea the pit is such a lovely pleasant place to be....loads of big fat sweaty people making the air smell like shit.....JUST what we all love !!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2001 22:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ej Fyunch, diegene van jou usericon is zeker ff in de pit van slayer geweest

Je moeder.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-11-2001 22:09 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Tijdens mijn allereerste concerten ging ik wel de pit in. Tegenwoordig niet meer, vooral omdat ik een gothicjurk draag en laarzen met plateauzolen. Dan lig je geheid snel op je bek, en daar heb ik weinig zin in. Ik sta meestal in de ring om de pit heen, want het is wel kicken om naar zo'n bruizende pit te kijken.

the only pleasure is pain

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 09-12-2001 22:43 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2001 11:23 schreef Greycloak het volgende:
maar dat gemep... Bah.

dat vind ik dan juis weer wel leuk eigenlijk.....haha, als klein meisie sta ik op de ideale hoogte...huhu.. nee okeej...maar ik vind het alleen wat vervelend als ik midden op me kop zo'n zware arm van zo'n grote vent krijg, maar voor de rest ga ik erin om te gaan huffen, dus mag dat ook zekers terug natuurlijk !!!

zo, dat was mijn beurt dan weer

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-12-2001 23:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Hahaa de pit rules, ik ben er ook vaak te vinden

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

sickheaddread
Posted 09-12-2001 23:10 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

okeee nog een keer

ZoonVanSatan
Usericon van ZoonVanSatan
Posted 09-12-2001 23:39 by ZoonVanSatan Wijzig reactieProfiel van ZoonVanSatanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2001 20:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Ben ook niet dol op die vuisten-pits... maar ja zwiep zelf wat heen en weer met je knuisten en er kan weinig echt stuk gaan... zijn er echter teveel grote kerels dan ben ik weg hoor. Ik ben dan wel 1m77 (niet heel groot, maar ook niet heel klein) maar ik weeg maar 59 kg....
wat vooral vervelend is zijn van die grasmaaiers die met hun spikes je t-shirt en huid scheuren... die kunnen een elleboog in hun maag krijgen.

jezus man, mietje!

sickheaddread
Posted 09-12-2001 23:42 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Op 4 november 2001 20:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Ben ook niet dol op die vuisten-pits... maar ja zwiep zelf wat heen en weer met je knuisten en er kan weinig echt stuk gaan... zijn er echter teveel grote kerels dan ben ik weg hoor. Ik ben dan wel 1m77 (niet heel groot, maar ook niet heel klein) maar ik weeg maar 59 kg....
wat vooral vervelend is zijn van die grasmaaiers die met hun spikes je t-shirt en huid scheuren... die kunnen een elleboog in hun maag krijgen.

ikkuh is 1.74. Nog kleiner, en 58 kilo...dusss...niet zeuren jung.

Artjuh
Everyone dies, but only some had really lived
Usericon van Artjuh
Posted 09-12-2001 23:46 by Artjuh Wijzig reactieProfiel van ArtjuhQuote dit berichthttp://artjuh.xs4all.nl/~art

beter een groot modder bad waar we allemaal onze kleren uit trekken en een grote orgie beginnen
net zo iets als de pit maar dan nog leuker
en niet blauwe plekken maar gewoon je weet wel
dan heb je nog veel meer aan die kleine mensen

Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-12-2001 10:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

euhm okay. eheh..
Pit vind ik altijd wel lache, zolang het met respect gedaan wordt. Dus niet lomp gaan slaan schoppen e.d. Beetje beuken, rammen no problemo.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-12-2001 10:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik hield erg van de pit, maar totdat ik een gat in mijn hoofd ben gevallen.
Ook als ik een pit instap gebeurd het vaak dat er iemand is die de pittende mensen opzij houd omdat ik een “dame” ben. IK HAAT DAT!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-12-2001 10:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik heb een keer een dame van d'r voeten af gemept in een pit. Toen ik sorry wou zeggen zei ze dat ze daar nou zo van baalde: eindelijk mannen die een beetje pitten met een vrouw erbij, en dan gaan ze sorry zeggen.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-12-2001 10:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

I.D. krijg je eindelijk een heerlijk pak slaag *grin*

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

sickheaddread
Posted 10-12-2001 17:18 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 10:55 schreef Cadaveria het volgende:
ik hield erg van de pit, maar totdat ik een gat in mijn hoofd ben gevallen.
Ook als ik een pit instap gebeurd het vaak dat er iemand is die de pittende mensen opzij houd omdat ik een “dame” ben. IK HAAT DAT!

ja dat vind ik dus ook !!!!!

sickheaddread
Posted 10-12-2001 17:19 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 10:58 schreef rajackar het volgende:
Ik heb een keer een dame van d'r voeten af gemept in een pit. Toen ik sorry wou zeggen zei ze dat ze daar nou zo van baalde: eindelijk mannen die een beetje pitten met een vrouw erbij, en dan gaan ze sorry zeggen.

we gaan d'r niet voor niks in toch ?!!

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 10-12-2001 18:26 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

Als ik in de pit ga is het meestal bij een of ander onbekend punkgroepje, waar toch niks te missen is op het podium.
Op metaloptredens ik liever.
Wat wel zwaar zuigt zijn van die klotepits waar geen sfeer in zit.Iemand valt, maar al die lullen doen lekker voort. Vrij hatelijk.

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-12-2001 18:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 18:26 schreef Surt het volgende:
Als ik in de pit ga is het meestal bij een of ander onbekend punkgroepje, waar toch niks te missen is op het podium.
Op metaloptredens ik liever.
Wat wel zwaar zuigt zijn van die klotepits waar geen sfeer in zit.Iemand valt, maar al die lullen doen lekker voort. Vrij hatelijk.

hm das niet normaal meestal wordt iemand wel omhoog gehaald, hehehe dan zou je es naar een pit tijdens concert manowar moeten gaan, dat gaat er altijd broederlijk en met veel aan toe

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 10-12-2001 18:39 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

quote:
Op 10 december 2001 18:35 schreef FireFox het volgende:
hm das niet normaal meestal wordt iemand wel omhoog gehaald, hehehe dan zou je es naar een pit tijdens concert manowar moeten gaan, dat gaat er altijd broederlijk en met veel aan toe

Tuurlijk, ik weet wel dat er in de meeste pits direct een kringetje rond een gevallen persoon gemaakt wordt.
Maar als dat niet gebeurt, en niemand helpt elkaar, vind ik dat zo ontzettend zielig!
Het gaat toch ook om een fijne sfeer in een pit, effe lekker alle agressie eruitbeuken.

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2001 14:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ehhe. weet nog wel bij pantera. Boem. Ging een hele zooi lui over de vloer.
Ik lag bovenop eheh. Sommige lui nog doorgaan, maar al snel werd het opgeruimd door rammen maar

"This one is older than shit, heavier than time!"

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 11-12-2001 17:35 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Pit bij American Nightmare, een maand geleden in de Goudvishal... zaal explodeerde en de hele bende vloog in het rond!!! Zeer hard, maar toch zeer cool

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-12-2001 17:20 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik vind pits zeeeeer leuk om naar te kijken! Af en toe mensen vangen die eruitgepit worden vangen is ook wel leuk! Maarre..ikke en pitten? Nee....hurts my tits! Ik ben ook voor het haar losgooien en lekker
WickedKimmie

I spy with my little and verrry evil eye.....

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-10-2003 15:18 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

My biggest passion...the pit!!! I luv the pit! Ben niet voor niets beter bekend als PITBITCH! Het is gewoon heerlijk: je kunt je energie erin kwijt (en aangezien ik nogal hyperactief ben...), je frustraties van je afslaan en je agressie van je afmeppen. Mensen die geen pit gewend zijn rennen idd gillend weg als je ene pitje gaat bouwen, en dat gebeurt naar mijn mening nog veels te vaak op metalconcerten...dat mensen wegrennen dus. Ik heb echt alles over voor de pit...zelfs bewusteloos geslagen worden, drie weken op krukken lopen, een kijkoperatie aan mijn knie en gescheurde kruisbanden. Dat alles met dank aan de pit bij Sick Of It All op graspop2003, maar it was worth it!!! En zolang ik nog steeds in de pit kan staan is er geen probleem. Het ging bij Nevermore wel aardig vond ik. Heb zelfs een gedicht toegewijd aan de pit:

Start thrashing about, get knocked down
This is the pit
Once you're in you can't get out

End up bruised and broken
Don't give a shit
If you're not blue all over
Get back in the pit!

Outsiders must think we're crazed
Outsiders don't understand our ways
They don't sense our need
to knock others off their feet
They're frightened of getting tossed around
Scared shitless of getting hit to the ground

This is the motherfucking pit
and it's hard to resist
I'm obsessed once I'm in
I'm posessed

Hit away my hurt inside
Smash away the tragedy of my life
Frustration, anger, unleash(ed)!
May from my wounds my sadness bleed
Beat rationality out of me
Kick me till I've lost my mind
So I can for once be free
and leave myself behind
Help me forget who I am
Erase the memories of what they've done
Waves of darkness wash over me then
Bring to an end what they've begun

And when the lights go down
I'll be ready for another round...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com