|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
de hardste pit waar ik ooit in verzeild ben geraakt was bij slayer op wacken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mijn hardste pit was toch wel Sick of it All in Dynamo. Het zal iets van 1993 of 1994 zijn geweest. Ik was toen zelf pas een jaar of 19 en opeens begonnen al die skinheads van 2 meter uit te flippen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:hehe kan gebeuren iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Aha. Ik wist dus niet dat wij mensen daar een enzym voor hebben. Erg leerzaam, zo'n forum 200 mg is btw niet zo'n extreem grote hoeveelheid. |
|
Mijn laatste vette pit was bij Tech9 en Payback in de goudvishal. tering, dat was bruut, zelf een paar rake klappen ontvangen daar.Maar ook weer uitgedeeld hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
Hahaha. |
|
quote: Was jij daar ook bij? Fuck the world and fuck you |
|
Nee. |
|
|
|
Doe mij maar de vrouwvriendelijke pit! Go! Go! Go! |
|
quote:Kan je deze ook omschrijven? |
|
quote: Uiteráárd ook Slayer... |
|
quote: Ik denk zoiets als bij een concert bij Rowwen heze, duwen trekken en bier gooien |
|
quote: Dat gebeurt toch in elke pit? |
|
quote: Hmmm.. ik hoef niet dood! En wanneer ik op de grond flikker mag men mij ook wel weer omhoog halen! Go! Go! Go! |
|
Ik heersch in de pit Dat wil zeggen, zoalng ik niet op de grond lig |
|
Haha, dat op de grond liggen zuigt enorm! Maar voor de rest! Zo lang ik maar niet te vaak voor mn bek gemept wordt, doet de adrealine zn werk! Go! Go! Go! |
|
Laatst bij Impaled Nazarene in Baroeg ook, kreeg gelijk een paar stompen in mijn pens en ik ben al zo'n klein kut kereltje. Tja, maarja ook wat uit kunnen delen hehe. |
|
Hmm.. lomp mag! Maar het kan ook té gek hé! Dan blijf ik liever ff weg uit de pit! Go! Go! Go! |
|
he miep, even opnieuw inloggen jij Je moeder. |
|
|
|
Ik ben dol op de pit. Het meeste hou ik van de echte oldschool pits, waar je inderdaad je eigen lichaam gebruikt om wat door de massa heen te beuken op de maat van de muziek. Ik ben niet zo dol op pits waar echt keihard gestomp en geschopt wordt. Wat blauwe plekken geen probleem, maar ik hoef niet vol lidtekens te geraken of er een handicap aan over te houden! Ik heb nu massa's blauwe plekken van Graspop, maar de kick zorgt ervoor dat je dat toch niet voelt. Ik loop nu wel met een blauw oog omdat ik een schoen van een crowdsurfer erin kreeg. Dat kan gebeuren, ik doe het zelf immers ook. Het is wel grappig zoals ik er nu uit zie, mensen kijken me meelijwekkend aan en denken dat ik wel door een of ander fout vriendje in mekaar geslagen ben!! Pit: See you soon, do we have a date at Waldrock? Devildriver.... Bla |
|
quote: Foto! |
|
quote: Plus 1 quote: Plus 1. Ik pit dan ook niet meer met de hedendaagse 'ik sla door al lig je al plat'/hardcore/'met je pootjes in de lucht rondtrappen' pits. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |