IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : De pit Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-10-2005 17:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 17:23 schreef Doomy het volgende:
Oh die vond ik nog best meevallen

Nou ik niet, maarja had ook een paar beste meppen te pakken toen hehe. Stond verkeerd, was met andere dingen bezig

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2005 17:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

de hardste pit waar ik ooit in verzeild ben geraakt was bij slayer op wacken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2005 18:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mijn hardste pit was toch wel Sick of it All in Dynamo. Het zal iets van 1993 of 1994 zijn geweest. Ik was toen zelf pas een jaar of 19 en opeens begonnen al die skinheads van 2 meter uit te flippen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 18:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 17:28 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou ik niet, maarja had ook een paar beste meppen te pakken toen hehe. Stond verkeerd, was met andere dingen bezig
hehe kan gebeuren

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

slome
Usericon van slome
Posted 21-10-2005 18:27 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 13:47 schreef ElitE het volgende:
volgens mij is het niet zo heel schadelijk, die paar bloedcellen kan je er wel bijmaken, zeker omdat de levensduur van een bloedcel maar kort is.

Aha. Ik wist dus niet dat wij mensen daar een enzym voor hebben. Erg leerzaam, zo'n forum

200 mg is btw niet zo'n extreem grote hoeveelheid.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2005 20:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mijn laatste vette pit was bij Tech9 en Payback in de goudvishal. tering, dat was bruut, zelf een paar rake klappen ontvangen daar.Maar ook weer uitgedeeld hahaha.

Fuck the world and fuck you

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 20:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahaha.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2005 20:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 20:53 schreef Schaep het volgende:
Hahaha.

Was jij daar ook bij?

Fuck the world and fuck you

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 20:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-06-2006 0:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 28-06-2006 0:13 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Doe mij maar de vrouwvriendelijke pit!

Go! Go! Go!

Fire
Usericon van Fire
Posted 28-06-2006 0:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 juni 2006 0:13 schreef METALSLET het volgende:
Doe mij maar de vrouwvriendelijke pit!
Kan je deze ook omschrijven?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-06-2006 0:22 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 0:11 schreef 6sic6 het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=3q9bLA_FJAg&search=mosh

Uiteráárd ook Slayer...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-06-2006 0:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 0:16 schreef Fire het volgende:

Ik denk zoiets als bij een concert bij Rowwen heze, duwen trekken en bier gooien

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-06-2006 0:32 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 0:24 schreef 6sic6 het volgende:

Ik denk zoiets als bij een concert bij Rowwen heze, duwen trekken en bier gooien

Dat gebeurt toch in elke pit?

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 28-06-2006 1:08 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 0:16 schreef Fire het volgende:

Hmmm.. ik hoef niet dood! En wanneer ik op de grond flikker mag men mij ook wel weer omhoog halen!

Go! Go! Go!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-06-2006 1:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heersch in de pit

Dat wil zeggen, zoalng ik niet op de grond lig

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 28-06-2006 1:18 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Haha, dat op de grond liggen zuigt enorm! Maar voor de rest! Zo lang ik maar niet te vaak voor mn bek gemept wordt, doet de adrealine zn werk!

Go! Go! Go!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-06-2006 1:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Laatst bij Impaled Nazarene in Baroeg ook, kreeg gelijk een paar stompen in mijn pens en ik ben al zo'n klein kut kereltje.

Tja, maarja ook wat uit kunnen delen hehe.

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 28-06-2006 1:28 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Hmm.. lomp mag! Maar het kan ook té gek hé! Dan blijf ik liever ff weg uit de pit!

Go! Go! Go!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-06-2006 1:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

he miep, even opnieuw inloggen jij

Je moeder.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-06-2006 22:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-06-2006 23:35 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik ben dol op de pit. Het meeste hou ik van de echte oldschool pits, waar je inderdaad je eigen lichaam gebruikt om wat door de massa heen te beuken op de maat van de muziek. Ik ben niet zo dol op pits waar echt keihard gestomp en geschopt wordt. Wat blauwe plekken geen probleem, maar ik hoef niet vol lidtekens te geraken of er een handicap aan over te houden!
Ik heb nu massa's blauwe plekken van Graspop, maar de kick zorgt ervoor dat je dat toch niet voelt.
Ik loop nu wel met een blauw oog omdat ik een schoen van een crowdsurfer erin kreeg. Dat kan gebeuren, ik doe het zelf immers ook.
Het is wel grappig zoals ik er nu uit zie, mensen kijken me meelijwekkend aan en denken dat ik wel door een of ander fout vriendje in mekaar geslagen ben!!

Pit: See you soon, do we have a date at Waldrock? Devildriver....

Bla

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-06-2006 23:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 23:35 schreef MischiefMira het volgende:
.
Het is wel grappig zoals ik er nu uit zie, mensen kijken me meelijwekkend aan en denken dat ik wel door een of ander fout vriendje in mekaar geslagen ben!!

Foto!

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-06-2006 0:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 23:35 schreef MischiefMira het volgende:
Ik ben dol op de pit. Het meeste hou ik van de echte oldschool pits, waar je inderdaad je eigen lichaam gebruikt om wat door de massa heen te beuken op de maat van de muziek.

Plus 1

quote:

Ik ben niet zo dol op pits waar echt keihard gestomp en geschopt wordt. Wat blauwe plekken geen probleem, maar ik hoef niet vol lidtekens te geraken of er een handicap aan over te houden!

Plus 1.
Ik pit dan ook niet meer met de hedendaagse 'ik sla door al lig je al plat'/hardcore/'met je pootjes in de lucht rondtrappen' pits.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com