|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorig jaar bij Pungent Stench op Wacken lag ik onder een laag van 10 mensen dik... Ik dacht echt dat ik er geweest was... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
dat is toch een van de mindere kanten Subtiel kamerolifantje |
|
De pit bij Exodus was wel gaaf net |
|
die gast van watain was toch dit jaar van wacken verwijderd omdat hij in een pit alle kiddo's in elkaar roste? [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 11-10-2003 1:11] |
|
quote:Mjah...uiteindelijk was het beter geweest... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
leg uit Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Die kerel is idd erg vervelend... Elke keer sinds UTBS '02 dat 'ie mij of Jan herkent gaat 'ie de linke pier uithangen Kleine kontkruimel! Maandag even een kijkje nemen in Arnhem, hehe - Mutatis mutandis - |
|
De Pit van afgelopen zaterdag was weer geweldig, lekker staan bangen op Textures!! Op naar de volgende Pit. Meer info op: www.depit.nl light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Op festivals is het leuk om een eindje van de pit te gaan staan en met modder te gooien naar dat select clubje dansers. mvg wk10 |
|
quote:En dan weg rennen als iemand je ziet. Je bent gewoon een mietje, je durft de pit niet in! Loser! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: oh jawel, dat durf ik zeker. Het is gewoon veel leuker dan daar vooraan op je bek krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 13-10-2003 18:30] mvg wk10 |
|
word deze topic ook weer ff naar boven gehaald maar wou ff reageren ik vind n pit altijd heerlijk tijdens n concert...kan je je tenminste heerlijk uitleven op sommige mensen |
|
quote: Op mensen?? Als in, doelbewust tegen sommige mensen opbotsen zodat zij kostbaar bier of de inhoud van een nog niet dichtgerolde joint richting plakkerige, vochtige vloer zien verdwijnen?? Das lekker matig van je, teringleiert! |
|
quote: Dat is idd minder ja. Ik heb er zeker geen moeite mee als iemand me mee de pit in sleurt, maar wacht godverdomme even tot ik mijn bier op heb! |
|
haha triestwat hier stond [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:45] |
|
Jij bent een meisje van 17 dat Pim heet, dus jij moet je mond houden. |
|
hmmm.. ja! |
|
wederom ook hier [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:45] |
|
Bart is een mooie naam! Pitten zijn lekker behalve van druifjes signature |
|
quote: Dus jij heb het over kutkoters in een pit terwijl je 17 bent, en dan die username klinkt ook zeer boeiend it ain't so bad to be a psychopath |
|
schaep bart dus |
|
quote: Er is natuurlijk niets zo gaaf als mensen met een andere muzieksmaak op de bek te rammen |
|
quote: ennnn weer hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:46] |
|
wat een TMDC'er die damien signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |