|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
als ik dronken genoeg ben sta ik meestal wel in de pit "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Erg irritant zijn die klotekinderen (wiens papa ze na het optreden op komt halen...echt meegemaakt!) die een potje dom lopen rond te beuken..niet vooraan nee midden in de zaal. Dat ze mekaar blauwe plekken bezorgen ok, maar laatst kreeg ik ook een hengst van zon kutjoch. Nou dat heeft ie geweten, heb flink mn vuist in zn rib geplant. Hij trok niet zon fijn gezicht daarna. Mijn mooiste 'pit'ervaring was in Antwerpen tijdens Peter Pan Speedrock. Dat was echt zo gaaf en relaxte mensen daaro. Was de volgende dag bont en blauw maar dat was echt een superavond |
|
niks voor mij, die pit. jaaaaren geleden wel af en toe geprobeerd, maar nu ben ik te oud en nog steeds te klein ervoor. en ik hou niet zo van au. Oud Vuil. |
|
Zelfs ik heb wel in de pit gestaan. Leuke dingen meegemaakt.... Een keer mijn kin helemaal blauw.... en als je valt, en er nog 3 bovenop je vallen, en je onder die meute vandaan gehaald wordt door iemand met een blauwe sik Vroeger was het wel beter dan nu.. Toen was alles gemoedelijker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb het niet zo op pits, ik sta liever te headbangen , ik vind het trouwens erg lastig wanneer er daar gasten een pit vormen net achter je rug terwijl jij staat te bangen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik sta liever met een lekker op afstand... |
|
quote: Bwo, dat kan allemaal meevallen...liever een "dicht" pit dan zo eentje waar ze de kans krijgen om een aanloop te nemen....en af en toe vlieg ik zelf wel in ,.... op zn minst een klein beetje mee/tegenwerken als ik ervoor sta te bangen, héhé. quote: Gaat dan idd wat makkellijker hé Er zijn van die keren dat ik er echt tegenaan vlieg....al te vaak als het om "ongezellige" pits gaat. Bvb. op een metalconcert gaan n paar rare HC lui (niks tegen Hc op zich) gaan molenwieken, alsjeblief zeg,.....--->als ze dus echt wat gaan meppen (vind ik zielig=vechten met weinig kans om zelf echt slaag te krijgen), vlieg ik er soms wel te hard op in/door/tegenaan/erop --->pits zijn wel eens leuk zolang ze gezellig blijven...als je echt op iedereen wil gaan rammen is t vrij zielig...soms willen mensen immers nog van de muziek genieten. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-10-2003 7:28] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
idd, zolang het geen hc pit zal ik er wel induiken maar als het enkel gaat om er zoveel mogelijk neer te slaan of omver te trappen, dan pas ik wel, da's toch echt wel nie de bedoeling van nen pit imho |
|
ik als klein kereltje pit weinig bij metal concerten, hoewel bij inflames de pit zeer relaxed was...twas neit zo extreem slaan en trappen daar signature |
|
metal pits zijn meestal kut vind ik, teveel irritant gedruk, geen beweegruimte, etc. (oldschool)HC pits daarintegen, heersen!! veel beweegruimte, [ik zal niet teveel van die moeilijke termen gebruiken ] veel circle pits, veel heen-en-weer ge-ren, iedereen die echt in de ronde vliegt, van de PA's afduikt, stage-dived, salto's van het podium af doet en van afstand gezien gewoon een enorme energieke chaos!! |
|
quote: speeldde de Misfits 3 uur??? (jaloers) |
|
Ik vond slam-dancen vroeger wel te gek, todat ik m'n neus brak door iemand die iets te fanatiek was. Wat een klootzak , en helaas staan er wel meer van die rand-debielen tegenwoordig die gewoon voor het meppen gaan.... Neemt niet weg dat de meest "gezellige" pit die ik ooit heb meegemaakt in de Tivoli was tijdens het concert van de Toy Dolls. Volgens mij stond daar de hele zaal te slammen... echt onwijs relaxed en super gezellig. Tegenwoordig doe ik dat niet meer, daar ik nogal behoorlijke rugklachten heb. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-10-2003 17:16] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Idd geweldig om te zien die hardcore pits, maar ik blijf wel op veilige afstand. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik ook |
|
ik pit als ik in een goede bui ben en niet met een meisje mee ben:D Nabua Vonveilla |
|
Pitten vind ik echt cool... ik mag dan een meisje zijn, maar meestal kun je me wel in de pit vinden Alleen bij dimmu stonden van die grote brede kerels met tattoos en geen shirt... daar sta je dan als klein meisje haha... Mijn eerste pit was trouwens bij Green Lizard... heavy hoor als je het vergelijkt met de metalconcerten die ik nu bezoek... Skål! |
|
quote: mag ik dan tussen jou en MetalJan staan? Oud Vuil. |
|
quote:Doen we! Jij was morgen toch ook in de Effenaar of niet? |
|
Ik heb het laatst een keer meegemaakt, heel de pit splitste in 2 groepen die op elkaar afstormden.... Ik zou niet graag op die eerste rij willen staan..... Do or do not. There is no try. |
|
Toen ik nog een puber was vond ik de pit wel gaaf. Nu wil ik lekker van de muziek genieten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: coool |
|
Hmm,ben inmiddels 33 maar als ik genoeg sappies op heb,en de sfeer is goed zoek ik de pit ook nog wel es effe op.Heeft me in m'n jonge jaren een verbrijzelde elleboog opgeleverd,verscheidene bloedneuzen,gebroken ribben,en een heleboel blauwe plekken opgeleverd,maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan natuurlijk!!! spelfout weggehaald... |
|
ik hou van pits waar bloed bij komt kijkken, met ellebogen geven totdat je bot blootligt! nee ik hou zeker van een ruwe pit, maar gewoon tegen elkaar aan beuken is toch wat veiliger en je kan gewoon ook nog naar de muziek luisteren ipv op je hoede zijn op koppen, vuisten, en ander wapentuig te ontwijken. |
|
maar de pits zijn gewoon (bijna) altijd vriendschappelijk, heb op waldrock tijdens katafalk iemands rib gekneust, ik kende die gast al wel, maar hij vond het ook niet erg ofzo |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |