|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel leuk om mensen te zien die hardcore-moves gaan doen bij een concert van Epica |
|
Circle-pit vind ik niet typisch hardcore. Deze gozer ging met z'n kop naar beneden en met z'n armen/ellebogen omhoog. En dan lekker stampen uiteraard |
|
armen met 500 moves per seconden rond laten gaan, flying kicks maken. Soms gaat het te ver bij hardcore. Wel vermakelijk om te zien. Ook wel eens een keer leuk om mee te doen. |
|
Bij Madball en Terror in de 013 laatst was het inderdaad leuk om te zien, maar ik zou er niet tussen gaan staan ofzo. |
|
Af en toe is het wel een keer leuk, zoals op Rumoer fest in Sevenum. Normaal vind ik het ook maar niks, maar bij Parkway Drive ging het bijna automatisch. |
|
Hum de pit, ja zowiezo word ik er nogal panisch van. Kan er echt nie tege. Helemaal nie als ik er met me camera in terrecht kom [Dit bericht is gewijzigd door femke op 29-06-2006 19:48] |
|
quote: Als we deze kant opgaan haak ik toch echt af. Ik zat me trouwens af te vragen waar het fenomeen circle pit zo ineens vandaan komt. Mischien dat ik jaren in het bos gewoond heb,maar het is toch van de laatste tijd dat ik dit zie. (of pogingen daartoe) |
|
die van druiven slik ik meestal wel door maar groter dan 4 mm spuug ik liever uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb toch echt beeld materiaal gezien an een circle pit begin jaren negentig bij een slayer concert(op straat na afloop) in Amerika... Was op explosief, toen het nog gaaf was... |
|
Ik vind het bekijken van concertfoto's altijd het leukste als er veel publieks en pit foto's tussen zitten. Op www.metalshots.com staan lekker veel pitfoto's van alle festivals en veel andere concerten! [Edit] de link werkte inderdaad niet maar de url klopte wel. Gr. Mira [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-07-2006 23:29] Bla |
|
quote: Dat vind ik dus helemaal niet leuk. Dat vind ik triest. Soieso heb ik tegen de echte hardcore pits. Een pit is niet om iemand het ziekenhuis in te meppen. Dat doe je maar na afloop voor een cafe. Een pit is een stoeipartij voor de oudere. Zoals je weleens stoeide toen je een kleuter was. |
|
Leuke pics daar ja. Pit waag ik me tegenwoordig maar niet meer in. Eerder wel, vooral die hardcorepits waren snoeihard. Vaak zat met blauwe plekken/bloedende onderdelen uit gestapt hehe. Nu val ik na 20 seconden uitgeput neer denk ik. |
|
quote: hmm als ik op deze link klik kom ik op de beginpagina van dit topic terecht |
|
|
|
quote: Nou doet ie het wel. Ik ben zo gewend om de url tags toe te voegen maar op een of andere manier werkt het nu zonder tags perfect en met tags kom je inderdaad op pagina 1 van dit topic... www.metalshots.com Bla |
|
Waldrock was weer lekker genieten. En er zijn weer veel foto's van gemaakt! Bla |
|
quote: Het is Inge de Bruin... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gave foto Mira! |
|
Thnx, ben wel weer hardstikke blauw zoals gewoonlijk en moet nu in deze hitte de hele week toch lange mouwen aan, eigen schuld haha. Ga me misschien maar wat meer inhouden want je kunt de festivals aftellen tot ik een keer wat breek of echt iets serieus oploop, zou zonde zijn. Godver het is zoveel fun en ik voel het de dag erna pas... Bla |
|
quote: Yup. Helaas is dat schijnbaar tegenwoordig nergens meer zo. Schoppen op, ipv helpen bij, iemand die gevallen is, is ook normaal tegenwoordig. @waldrock dames pit: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Op graspop waren de pits vrij relaxed. Bij Devil driver en exodus iig niks vervelends meegemaakt. |
|
quote: |
|
quote: Het stikte er van de dames! Bla |
|
Haha daar zitten aardig wat trucfoto vrijwillers bij |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |