IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : De pit Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2005 1:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

beschimmeld brood moet je dan ook oproken

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

slome
Usericon van slome
Posted 21-10-2005 7:01 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:27 schreef ElitE het volgende:
ik weet wel dat het in amandelen zit, daarom ruikt cyanide ook naar amandelen(?) maar cyanide bouwd zich toch niet op in het lichaam? een beetje gif kunnen we allemaal hebben en kan de weerstand zelfs verhogen.
cyanide blokkeerd de zuurstof opname op een manier als CO. ik denk dat een paar pitten hetzelfde effect als een sigaret heeft.

Het bind zich irreversibel aan het tweewaardig ijzer in hemoglobine maar of het na het heengaan van de rode bloedcel op de een of andere manier verwijderd wordt of zich aan het volgende ijzeratom bind, weet ik niet. Zover ben ik niet op de materie ingegaan.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-10-2005 10:31 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:24 schreef Snaack het volgende:
Ik heb laatst een aantal concerten meegemaakt waarbij de mensen niet wílden pitten, is dat wat.

Stonden we daar met zijn twieën meuj vör löl!

jaaaa

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:47]

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 12:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:24 schreef Snaack het volgende:

Ik heb laatst een aantal concerten meegemaakt waarbij de mensen niet wílden pitten, is dat wat.

Stonden we daar met zijn twieën meuj vör löl!

Bij mijn eerste Opeth-concert (Tivoli 2003, jep, ik ben nog jong ) was pitten ook uit den boze. Zelfs voor headbangen kreeg je een por, toen.

Enniewee, ik vind een pit opzich best leuk, om lekker loos te kunnen gaan - zolang het er maar niet een van het kaliber Cannibal Corpse is...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 12:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pits bij de meeste (death)metalbands vind ik nog vrij mietig, vergeleken met pits bij metalcore/hc shows.. Vooral als de violent dancing een beetje uit de hand loopt

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 12:18 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:17 schreef Snaack het volgende:

Pits bij de meeste (death)metalbands vind ik nog vrij mietig, vergeleken met pits bij metalcore/hc shows.. Vooral als de violent dancing een beetje uit de hand loopt

'wall of death'...

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 21-10-2005 12:19 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Probeer eens een Thrash-pit van een willekeurige band, Vio-Lence bijvoorbeeld.

heavy metal is the law

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 12:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:18 schreef Hexegot het volgende:
'wall of death'...

Een lompe circlepit met violent dancing ofzo... Argh.. Ik voel de blauwe plekken al opkomen...

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 12:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:21 schreef Snaack het volgende:

Een lompe circlepit met violent dancing ofzo... Argh.. Ik voel de blauwe plekken al opkomen...

Ach, uiteindelijk sta ik toch bijna altijd op een rustig plekje lekker te luisteren.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 12:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:15 schreef Hexegot het volgende:
zolang het er maar niet een van het kaliber Cannibal Corpse is...

CC pits vallen toch wel mee? Mijn meest pijnlijke pits zijn toch wel die van Pro-Pain en Impaled Nazarene geweest, denk ik.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 12:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:32 schreef Mark het volgende:

CC pits vallen toch wel mee? Mijn meest pijnlijke pits zijn toch wel die van Pro-Pain en Impaled Nazarene geweest, denk ik.

Mmm, die ken ik niet, maar aan de CC-pit heeft vooral een vriend van mij tamelijk beangstigende herinneringen, zullen we maar zeggen.

Overigens heb ik bij Fear Factory ook weleens linke taferelen gespot.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-10-2005 12:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

crap

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-10-2005 12:56]

Suck my piss

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 21-10-2005 12:56 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

The requested URL /~pavlak/speedcore_pogo.avi was not found on this server.

heavy metal is the law

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-10-2005 12:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:35 schreef Hexegot het volgende:
Overigens heb ik bij Fear Factory ook weleens linke taferelen gespot.

Als die vetzak met water begon te gooien, onverantwoord gewoon.

mvg wk10

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-10-2005 12:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

..laatst op GMC een veel te agressief jochie een lichte hersenschudding bezorgd. Ik stond daar rustig... krijg ik me toch een partij ellebogen in mijn gezicht...
Dikke neus en kapotte camera...

Pitten is leuk, maar er zijn grenzen..

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 13:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Het is zo leuk dat mannen grappig proberen te doen, door je in de pit te duwen. Als ik niets breekbaars mee heb ok. Maar als ik op hakken sta, is het ook niet zo fijn.
Daar zitten ook geen stalen neuzen in.
En lichamelijk ben ik een pit ook niet meer gewend

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-10-2005 13:18]

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2005 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2001 13:49 schreef Jenje het volgende:
Ik zie jullie wel in de ZM pit.
En ik gebruik wel mijn vuisten, dat zijn de echte pits.
Hit em where you can hurt em !
Alleen dat duw-werk is voor mietjes.

Nu, bijna 4 jaar later en 40 kilo meer, zal dat al wel wat moeilijker gaan vrees ik...

signature

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-10-2005 13:11 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb al jaren niet meer in de pit gestaan...laatste pit voor mij was denk ik Waldrock bij Entombed.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2005 13:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 oktober 2005 7:01 schreef slome het volgende:
Het bind zich irreversibel aan het tweewaardig ijzer in hemoglobine maar of het na het heengaan van de rode bloedcel op de een of andere manier verwijderd wordt of zich aan het volgende ijzeratom bind, weet ik niet. Zover ben ik niet op de materie ingegaan.

quote:
To deal with the cyanides contained in many foods, the body has an enzyme (rhodanide synthetase) which can convert small amounts of cyanides to the harmless sulfur-containing thiocyanate (SCN&#8722. The cyanide ion is also a component of vitamin B12, where it is one of the ligands for the cobalt ion.

In larger amounts, cyanides are harmful. Symptoms of moderate poisoning include vomiting, convulsions, deep breathing, shortness of breath and anxiety; more serious cases result in convulsions, loss of consciousness, and death after apnea and cardiac arrest due to hypoxemia. The lethal dose for adults is 200&#8211;300 mg of potassium or sodium cyanide, or 50 mg of hydrogen cyanide.

volgens mij is het niet zo heel schadelijk, die paar bloedcellen kan je er wel bijmaken, zeker omdat de levensduur van een bloedcel maar kort is.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2005 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn laatste pit.. Vader... ribkneus
Heftigste pit... Immortal enige jaren terug

leukste : Ensiferum!

signature

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 21-10-2005 14:01 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Laatste: Nuclear Assault op GMM, knie verschoten, elleboog in m'n oog.

Heftigste: Geen flauw idee, maar ik gok op Anvil een paar jaartjes terug.

heavy metal is the law

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 14:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 13:59 schreef Hypnos het volgende:
mijn laatste pit.. Vader... ribkneus
Heftigste pit... Immortal enige jaren terug

leukste : Ensiferum!

Mijn eerste: Anathema op waldrock. Ik dacht samen met een vriendin rustig het eens te proberen. Begint er ineens een redelijk snel nummer. Krijg ik gelijk een elleboog in mijn buik, en kon geen adem meer halen. Dus hup de pit uit. Maar na te waren bijgekomen, ben ik er samen met haar weer in gesprongen.

Heftigste: Bolt thrower, met mijn kin ben ik op de schouder van een gozer belandt. Volgende dag kin helemaal blauw, terwijl ik mijn eerste stagedag moest beginnen in een 3 sterren hotel

Laatste: Met in ieder geval Snaack, in de Baroeg, laatste keer Suffocation. Ik moest van Snaack en dacht Rajacker in de pit. Maar zij waren er eerder uit dan mij. WATJES

Bijna in de pit: Afgelopen zondag, Effenaar, Vader. Mikeee sleurde me de pit in, terwijl ik op hakken stond, dus ben gevlucht en heb hem er geprobeerd in te duwen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 14:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:04 schreef zillah-morte het volgende:
Laatste: Met in ieder geval Snaack, in de Baroeg, laatste keer Suffocation. Ik moest van Snaack en dacht Rajacker in de pit. Maar zij waren er eerder uit dan mij. WATJES

Ja? Daar was ik helemaal niet hoor!

Misschien was het bij Bolt Thrower?

Mijn lompste "pit" heb ik meegemaakt toen ik een jaar of 15 was. Kreeg bizar hard een elleboog tegen mijn kaak aan --> "krak!".

Niet gebroken ofzo, maar ik heb er nog steeds last van. Mijn kaak schiet soms "op slot", dan geef ik er een ram tegen en dan gaat het weer, hehe.

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 21-10-2005 14:09 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 21 oktober 2005 14:08 schreef Snaack het volgende:
Niet gebroken ofzo, maar ik heb er nog steeds last van. Mijn kaak schiet soms "op slot", dan geef ik er een ram tegen en dan gaat het weer, hehe.
Dat heb ik met m'n arm (ook dankzij een pit, trouwens )

heavy metal is the law

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 14:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:09 schreef High Voltage het volgende:
Dat heb ik met m'n arm (ook dankzij een pit, trouwens )

Leuk heh, dat pitten!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com