|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
beschimmeld brood moet je dan ook oproken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: jaaaa [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:47] |
|
quote: Bij mijn eerste Opeth-concert (Tivoli 2003, jep, ik ben nog jong ) was pitten ook uit den boze. Zelfs voor headbangen kreeg je een por, toen. Enniewee, ik vind een pit opzich best leuk, om lekker loos te kunnen gaan - zolang het er maar niet een van het kaliber Cannibal Corpse is... |
|
Pits bij de meeste (death)metalbands vind ik nog vrij mietig, vergeleken met pits bij metalcore/hc shows.. Vooral als de violent dancing een beetje uit de hand loopt |
|
quote: 'wall of death'... |
|
Probeer eens een Thrash-pit van een willekeurige band, Vio-Lence bijvoorbeeld. heavy metal is the law |
|
quote: Een lompe circlepit met violent dancing ofzo... Argh.. Ik voel de blauwe plekken al opkomen... |
|
quote: Ach, uiteindelijk sta ik toch bijna altijd op een rustig plekje lekker te luisteren. |
|
quote: CC pits vallen toch wel mee? Mijn meest pijnlijke pits zijn toch wel die van Pro-Pain en Impaled Nazarene geweest, denk ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mmm, die ken ik niet, maar aan de CC-pit heeft vooral een vriend van mij tamelijk beangstigende herinneringen, zullen we maar zeggen. Overigens heb ik bij Fear Factory ook weleens linke taferelen gespot. |
|
crap [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-10-2005 12:56] Suck my piss |
|
The requested URL /~pavlak/speedcore_pogo.avi was not found on this server. heavy metal is the law |
|
quote: Als die vetzak met water begon te gooien, onverantwoord gewoon. mvg wk10 |
|
..laatst op GMC een veel te agressief jochie een lichte hersenschudding bezorgd. Ik stond daar rustig... krijg ik me toch een partij ellebogen in mijn gezicht... Dikke neus en kapotte camera... Pitten is leuk, maar er zijn grenzen.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Het is zo leuk dat mannen grappig proberen te doen, door je in de pit te duwen. Als ik niets breekbaars mee heb ok. Maar als ik op hakken sta, is het ook niet zo fijn. Daar zitten ook geen stalen neuzen in. En lichamelijk ben ik een pit ook niet meer gewend [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-10-2005 13:18] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nu, bijna 4 jaar later en 40 kilo meer, zal dat al wel wat moeilijker gaan vrees ik... signature |
|
Heb al jaren niet meer in de pit gestaan...laatste pit voor mij was denk ik Waldrock bij Entombed. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: quote: volgens mij is het niet zo heel schadelijk, die paar bloedcellen kan je er wel bijmaken, zeker omdat de levensduur van een bloedcel maar kort is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mijn laatste pit.. Vader... ribkneus Heftigste pit... Immortal enige jaren terug leukste : Ensiferum! signature |
|
Laatste: Nuclear Assault op GMM, knie verschoten, elleboog in m'n oog. Heftigste: Geen flauw idee, maar ik gok op Anvil een paar jaartjes terug. heavy metal is the law |
|
quote: Mijn eerste: Anathema op waldrock. Ik dacht samen met een vriendin rustig het eens te proberen. Begint er ineens een redelijk snel nummer. Krijg ik gelijk een elleboog in mijn buik, en kon geen adem meer halen. Dus hup de pit uit. Maar na te waren bijgekomen, ben ik er samen met haar weer in gesprongen. Heftigste: Bolt thrower, met mijn kin ben ik op de schouder van een gozer belandt. Volgende dag kin helemaal blauw, terwijl ik mijn eerste stagedag moest beginnen in een 3 sterren hotel Laatste: Met in ieder geval Snaack, in de Baroeg, laatste keer Suffocation. Ik moest van Snaack en dacht Rajacker in de pit. Maar zij waren er eerder uit dan mij. WATJES Bijna in de pit: Afgelopen zondag, Effenaar, Vader. Mikeee sleurde me de pit in, terwijl ik op hakken stond, dus ben gevlucht en heb hem er geprobeerd in te duwen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja? Daar was ik helemaal niet hoor! Misschien was het bij Bolt Thrower? Mijn lompste "pit" heb ik meegemaakt toen ik een jaar of 15 was. Kreeg bizar hard een elleboog tegen mijn kaak aan --> "krak!". Niet gebroken ofzo, maar ik heb er nog steeds last van. Mijn kaak schiet soms "op slot", dan geef ik er een ram tegen en dan gaat het weer, hehe. |
|
quote:Dat heb ik met m'n arm (ook dankzij een pit, trouwens ) heavy metal is the law |
|
quote: Leuk heh, dat pitten! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |