|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Welk concert was dat dan? Jaar geleden denk ik nu, in de Baroeg. Wat was dat dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik denk dat het bij Dying Fetus was! |
|
quote: Met Hate eternal? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
jaren geleden tijdens een pit een gat in mijn kop gevallen. Maar 1 voordeel. ik weet nu precies wanneer het gaat regenen want dan gaat het litteken gigantisch jeuken. Voor mij geen pit meer. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-10-2005 14:31] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Joah! |
|
misschien kan je na nog een paar keer pitten wel voelen of het bewolkt word of zon en zo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:en de nieuwe helga van leur kan opstaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"en dan nu het weerbericht met liesbeth" hehe Je moeder. |
|
quote: Ahhhh. maar dat was wel mijn laatste pit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: MIETJUH |
|
quote: Mmm, dit werd veroorzaakt door een paar eikels van elk bijna twee meter lang en 100 kilo zwaar... dan wil je wel even naar achteren gaan. |
|
quote: Ga jij maar eens op hakken de pit in Bij bolt thrower duik ik er wel weer in, misschien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar is de tijd dat mensen stonden te headbangen? Fuck die pit. Krijg er steeds een grotere hekel aan. Laatst bij Vader in Sneek ook een paar van die klootzakken die alleen wat staan te meppen. Dood aan die lijers. spelfout weggehaald... |
|
quote:daar heb je helemaal gelijk aan. toen in sneek stond ik helemaal tegen de bar aan te headbangen. Er is weinig ruimte meer voor de headbangers. de pit wordt steeds groter zodat het achter in de zaal steeds compacter staat zodat je bijna niet meer kan headbangen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Vroeger was de pit heel anders dan nu. Nu wordt er echt gemept, vroeger was het bij wijze van met een groep tegen elkaar aanspringen. Je kwam er met minder pijn uit dan nu. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Raarste pit: Suicidal Tendencies op dynamo 1993. De band begon net te spelen en dr vlogen opeens overal mensen Zenial |
|
Leukste pit: Ska-P op Parkpop 2003, zo'n ongelofelijk grote doch übervrolijke pit heb ik nimmer (meer) meegemaakt. |
|
leukste: peter pan speedrock hardste: born from pain [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-10-2005 16:53] |
|
Leukste: Destruction op graspop, weet niet meer welk jaar. We stonden helemaal achter in de tent maar de slachtoffers die werden afgevoerd met een brandcard waren heel grappig om te zien. mvg wk10 |
|
Strapping Yound Lad op DOA 1998 was wel erg hard hahaha iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hardste pit was Hatebreed in de tent op Waldrock, circlepit met violent dancing. Stond er middenin toen ze begonnen, had het na 5 minuten wel gezien. Kloterigste pitgeval was tijdens Ensiferum in de goudvishal. Stond stukje van de pit af, pit veranderde van richting en kwam op me af. Door de drukte geen kant op kunnen gaan en anderhalve meter achteruit vliegen en opgevangen worden door een metalen paal in je rug en een mensen massa die je doordrukt. Kon niet meer ademen, rug geheel blauw/paars en enorm opgezwollen. Auw. Leukste pit was bij Rompeprop bij Broermoats feestival toen de tent afbrak en er boxen omvielen. Oh en Strapping Young Lad tijdens de laatste Waldrock was gaaf, bont en blauw er uit maar oh zo gelachen. |
|
quote: Daar stond ik ook tussen, nog nooit zoiets meegemaakt... Maar wel leuk! Mensen die letterlijk zijwaarts de pit uitvlogen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Oh die vond ik nog best meevallen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Was ook vrij veel ruimte toen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |