IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : De pit Vorige pagina | Volgende pagina
High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 21-10-2005 14:11 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 21 oktober 2005 14:11 schreef Snaack het volgende:
Leuk heh, dat pitten!
Zeker, je hebt meteen de rest van je leven een handicap!

heavy metal is the law

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 14:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 14:08 schreef Snaack het volgende:
Ja? Daar was ik helemaal niet hoor!

Misschien was het bij Bolt Thrower?

Mijn lompste "pit" heb ik meegemaakt toen ik een jaar of 15 was. Kreeg bizar hard een elleboog tegen mijn kaak aan --> "krak!".

Niet gebroken ofzo, maar ik heb er nog steeds last van. Mijn kaak schiet soms "op slot", dan geef ik er een ram tegen en dan gaat het weer, hehe.

Welk concert was dat dan? Jaar geleden denk ik nu, in de Baroeg. Wat was dat dan?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 14:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:13 schreef zillah-morte het volgende:
Welk concert was dat dan? Jaar geleden denk ik nu, in de Baroeg. Wat was dat dan?

Ik denk dat het bij Dying Fetus was!

zillah-morte
Posted 21-10-2005 14:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 14:16 schreef Snaack het volgende:
Ik denk dat het bij Dying Fetus was!

Met Hate eternal?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2005 14:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jaren geleden tijdens een pit een gat in mijn kop gevallen.

Maar 1 voordeel. ik weet nu precies wanneer het gaat regenen want dan gaat het litteken gigantisch jeuken.

Voor mij geen pit meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-10-2005 14:31]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 14:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:27 schreef zillah-morte het volgende:
Met Hate eternal?

Joah!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2005 14:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien kan je na nog een paar keer pitten wel voelen of het bewolkt word of zon en zo

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2005 14:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:33 schreef ElitE het volgende:
misschien kan je na nog een paar keer pitten wel voelen of het bewolkt word of zon en zo
en de nieuwe helga van leur kan opstaan

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2005 14:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

"en dan nu het weerbericht met liesbeth" hehe

Je moeder.

zillah-morte
Posted 21-10-2005 14:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 14:33 schreef Snaack het volgende:
Joah!

Ahhhh. maar dat was wel mijn laatste pit

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 14:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 14:35 schreef zillah-morte het volgende:
Ahhhh. maar dat was wel mijn laatste pit

MIETJUH

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 14:38 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 12:57 schreef windkracht10 het volgende:

Als die vetzak met water begon te gooien, onverantwoord gewoon.

Mmm, dit werd veroorzaakt door een paar eikels van elk bijna twee meter lang en 100 kilo zwaar... dan wil je wel even naar achteren gaan.

zillah-morte
Posted 21-10-2005 15:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 14:36 schreef Snaack het volgende:
MIETJUH

Ga jij maar eens op hakken de pit in
Bij bolt thrower duik ik er wel weer in, misschien

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-10-2005 15:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Waar is de tijd dat mensen stonden te headbangen? Fuck die pit. Krijg er steeds een grotere hekel aan. Laatst bij Vader in Sneek ook een paar van die klootzakken die alleen wat staan te meppen. Dood aan die lijers.

spelfout weggehaald...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-10-2005 15:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 15:21 schreef varanus het volgende:
Waar is de tijd dat mensen stonden te headbangen? Fuck die pit. Krijg er steeds een grotere hekel aan. Laatst bij Vader in Sneek ook een paar van die klootzakken die alleen wat staan te meppen. Dood aan die lijers.
daar heb je helemaal gelijk aan. toen in sneek stond ik helemaal tegen de bar aan te headbangen. Er is weinig ruimte meer voor de headbangers. de pit wordt steeds groter zodat het achter in de zaal steeds compacter staat zodat je bijna niet meer kan headbangen.

zillah-morte
Posted 21-10-2005 15:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 15:21 schreef varanus het volgende:

Vroeger was de pit heel anders dan nu. Nu wordt er echt gemept, vroeger was het bij wijze van met een groep tegen elkaar aanspringen. Je kwam er met minder pijn uit dan nu.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2005 15:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Raarste pit: Suicidal Tendencies op dynamo 1993. De band begon net te spelen en dr vlogen opeens overal mensen

Zenial

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2005 15:50 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Leukste pit: Ska-P op Parkpop 2003, zo'n ongelofelijk grote doch übervrolijke pit heb ik nimmer (meer) meegemaakt.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-10-2005 16:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

leukste: peter pan speedrock
hardste: born from pain

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-10-2005 16:53]

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-10-2005 17:07 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Leukste: Destruction op graspop, weet niet meer welk jaar.
We stonden helemaal achter in de tent maar de slachtoffers die werden afgevoerd met een brandcard waren heel grappig om te zien.

mvg wk10

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 17:11 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Strapping Yound Lad op DOA 1998 was wel erg hard hahaha

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-10-2005 17:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hardste pit was Hatebreed in de tent op Waldrock, circlepit met violent dancing. Stond er middenin toen ze begonnen, had het na 5 minuten wel gezien.

Kloterigste pitgeval was tijdens Ensiferum in de goudvishal. Stond stukje van de pit af, pit veranderde van richting en kwam op me af. Door de drukte geen kant op kunnen gaan en anderhalve meter achteruit vliegen en opgevangen worden door een metalen paal in je rug en een mensen massa die je doordrukt. Kon niet meer ademen, rug geheel blauw/paars en enorm opgezwollen. Auw.

Leukste pit was bij Rompeprop bij Broermoats feestival toen de tent afbrak en er boxen omvielen. Oh en Strapping Young Lad tijdens de laatste Waldrock was gaaf, bont en blauw er uit maar oh zo gelachen.

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 21-10-2005 17:23 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 17:11 schreef Doomy het volgende:
Strapping Yound Lad op DOA 1998 was wel erg hard hahaha

Daar stond ik ook tussen, nog nooit zoiets meegemaakt... Maar wel leuk! Mensen die letterlijk zijwaarts de pit uitvlogen.

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 17:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 17:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Hardste pit was Hatebreed in de tent op Waldrock, circlepit met violent dancing. Stond er middenin toen ze begonnen, had het na 5 minuten wel gezien.

Oh die vond ik nog best meevallen

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 17:25 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 17:23 schreef Stefan het volgende:
Daar stond ik ook tussen, nog nooit zoiets meegemaakt... Maar wel leuk! Mensen die letterlijk zijwaarts de pit uitvlogen.

Was ook vrij veel ruimte toen

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com