|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hap hap, en meid, it ain't so bad to be a psychopath it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Goh, ik eet eigenlijk alleen de pitten van druiven. Welke pitten zijn volgens jou dan het lekkerst? |
|
quote: jaaa wat was ik snel op mn tenen getrapt toen [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:46] |
|
quote: Volgens mij heeft ons kleine jongetje een biertje te veel op. Waar wil je eigenlijk heen met die opmerking? |
|
quote: parijs moet ver genoeg zijn denk ik |
|
quote: Bon Voyage! En nu opgerot, je irriteert me... |
|
blaaat [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-08-2007 17:47] |
|
quote: als je de pit van een pruim of abrikoos openknalt zit er een vruchtje in! ECHT WAAR! super lekker en maasas smaak! wordt gebruikt als smaakversterker ook. Je moet wel hard slaan! en pitorisjes ... signature |
|
Pubers, herfstvakantie, dan worden ze overmoedig heh.. Dan beginnen die ballen een beetje te kriebelen enzo. |
|
Ter informatie, psychopatisch gedrag kan uit veel stoornissen voortkomen en op heel diverse manieren tot uiting worden gebracht. Maar die user is vooral met humoristische insteek gekozen. En ja na 3 jaar spw en nu 3 jaar sph zou ik zelfs als die user serieus zou zijn prima weten waar ik het over had. En verden vind ik je vrij zwak aangezien je meteen met termen als slet komt. Beetje lichtgeraakt dacht je ook niet? it ain't so bad to be a psychopath |
|
sorry maar mn vakantie is al afgelopen |
|
quote: okee dan weet k dat ook weer |
|
quote: Nee, ik wil een zinnige discussie over de moshpit houden ipv naar jouw puberale gescheld kijken. |
|
oke dan doen we dat toch |
|
quote: dat heet officieel probatieverlof denk ik signature |
|
oke discussie gesloten over deze onzin dan terug naar moshpits |
|
quote: On a serious (but offtopic) note: zitten in de meeste pitten niet cyanide verbindingen? Dat werd me iig verteld en sindsdien eet ik zo min mogelijk pitten. |
|
quote: Kee, ik kan een circlepit ook wel waarderen maar die zie je niet veel bij metalconcerten. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 21-10-2005 1:19] |
|
zonnebloempitten wel! massas eiwitten! goed voor de groei, en natuurlijke vetten... maar idd ook slechte stofjes. OT! op Vader mijn ribben gekeusd in de pit! wiiiiiiiii INTO THE PIT signature |
|
quote: Hmmm, ik vrees dat mijn eerstvolgende pit (voor zover dat mogelijk is in dat hokje) pas over twee week is. Edit: morgen pitten op Saxon lijkt me iig nogal lastig, daar leent de muziek zich niet al te best voor. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 21-10-2005 1:24] |
|
Ik heb laatst een aantal concerten meegemaakt waarbij de mensen niet wílden pitten, is dat wat. Stonden we daar met zijn twieën meuj vör löl! |
|
lol @ saxon... die komen enkel nog pitten om hun rolwagenbanden te vervangen! Negura Bunget ook niet echt geschikt... hmmmm.... In-quest signature |
|
quote: ik weet wel dat het in amandelen zit, daarom ruikt cyanide ook naar amandelen(?) maar cyanide bouwd zich toch niet op in het lichaam? een beetje gif kunnen we allemaal hebben en kan de weerstand zelfs verhogen. cyanide blokkeerd de zuurstof opname op een manier als CO. ik denk dat een paar pitten hetzelfde effect als een sigaret heeft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik at laatst verschimmeld brood met die gedachte, maar of ik er een gelukkiger mens van werd, nou nee. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |