|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanmiddag heb ik samen met the big boss van het Unrealcafe in Meppel besloten om dit jaar weer een Battle of bands te organiseren. Deze zal gehouden worden in het weekend van 25 en 26 juni. Het is dan de bedoeling dat bandjes GRATIS optreden en er zijn prijzen te winnen (waarschijnlijk in de vorm van een volgend, betaald, optreden in deze kroeg). In eerste instantie willen we deze dag op zaterdag uit gaan voeren, maar bij meerdere opgaven kunnen we uitbreiden naar de vrijdag. Dus mail met mij ( beregezellig@hotmail.com ) en dan kan ik jou (en je bandje) een opgavelijst opsturen. Heb je vragen of eventueel suggesties voor deze battle of bands, mail dan ook naar beregezellig@hotmail.com Het maakt niet zo veel uit welke muziek je maakt, als het maar niet de jostiband is, want volgens hans teeuwen is dit teringherrie. Groetjes Rona (onder de naam: cerridwen). we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Voor niks? Ook geen reiskostenvergoeding? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Tsja zo kan ik ook een kroeg volkrijgen. Als het maar niks kost... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tja, maar het gaat ook een beetje om de leuk!! Het is toch geweldig om met andere bands op te treden?? Waarom moet het altijd om geld gaan??? Wil je optreden of niet? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
tuulijk, elke band wil waarschijnlijk wel optreden, maar waarom moet het de band altijd geld kosten. een auto rijd echt niet gratis.... |
|
quote: Je geeft je cd's toch ook niet gratis weg, omdat dat zo gezellig is?!? Vervoer is duur, dus zou je reiskosten vergoeden komen er denk ik toch wel wat meer aanmeldingen binnen... Optreden is inderdaad waanzinnig, maar niet gratis!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschien met Morte Aeterna of Carnal Leftovers?! Hebben we het nog wel een keer over |
|
Grrrrrrrrindminded? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote:Tuurlijk gaat het niet om geld. Alleen normaalgesproken hoort het een band iig niks te kosten. Nu hebben jullie een gezellig drukke kroeg met een hogere omzet dan normaal, terwijl de bands voor noppes staan te zweten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dit is misschien leuk voor beginnende bandjes met jongelui erin... ik heb trouwens een hekel aan band wedstrijdjes, maar dat terzijde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vooral nu subsidies voor zalen e.d. tegenvallen moet je als band wel zo beginnen. En het komt echt wel vaker voor dat café's nauwelijks of niks willen betalen..helaas.. Voor Mytholic is dit ook wat ver (ook kostenverhaal)..of krijgen de bands die meedoen echt veel 'tjes [edit]Maar zie post Bonnie..dus wie weet [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 22-04-2004 0:22] |
|
quote:Als toeschouwer of als bandlid Mijn ervaring (door medebandleden, WoF) is ook niet zo positief..maar als iedereen in de band het gewoon als optreden beschouwt en niet te zeer als wedstrijd vind ik het best |
|
Ik regel dit verder over de mail. |
|
|
|
Ja, plan dit even precies in het weekend van mijn laatste tentamenweek Ik was niet van plan om dat weekend weer richting Meppel te gaan, maar nu zou ik wel weer moeten |
|
Oke, ik heb me zelf maar even ingelogd. Ik was namelijk de persoon die dit topic geopend heeft. Maar om maar op iedereen tegelijk te reageren hier het volgende: Je moet dit inderdaad een beetje zien als een leuk optreden, niet als een wedstrijd. Daarom is de beloning ook een nieuw optreden in dezelfde kroeg. Je weet dan dat mensen je muziek echt leuk vinden, want het publiek stemt ook en de volgende keer dat je weer komt met je band, dan kennen de mensen je dus al. En ik snap dat het de bands zo min mogelijk moet kosten, maar daar ga ik ook nog over in gesprek met mijn baas/werkgever. Ik vind het goed om te horen dat er problemen zijn met het vervoer. Misschien kunnen we een andere oplossing vinden, maar ik vind het goed om reacties te horen, ik ga hier in ieder geval wel wat mee doen. Maar tot nu toe heb ik ook al hele leuke reacties over de mail gehad, dat men wel graag wil optreden ookal moet het wat kosten. Kijk de kroeg is ook geld kwijt aan personeel en apparatuur en volgens mij weten jullie allemaal dat dat ook niet goedkoop is. Maar dan geldt het een beetje > hoe meer bands zich aanmelden hoe meer wij kunnen regelen, want al je de hele dag bandjes hebt, dan komt daar hoogstwaarschijnlijk een zeer goede omzet uit. Maar goed, hebben jullie nog vragen dan kunnen jullie mij altijd mailen ( beregezellig@hotmail.com ). Oh en we hebben wel een website van onze kroeg, maar deze is echt niet meer up-to-date, sorry daarvoor. Gegroet Rona. |
|
wel koel om een keer op te treden in meppel... kan je Heavy Meppel!!! schreeuwen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat was weer in een ander café, zie bijvoorbeeld fotosessie hier |
|
quote: was dit jaar aanwezig, vond het nix aan tot see my solution... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ik vond See My Solution in het Unreal ook weinig aan eigenlijk totdat See My Solution speelde. Ik ben een beetje bang dat bij zo'n "Battle of the Bands" het resultaat wordt dat er allemaal van die slechte bands die we normaal gesproken in het voorprogramma zien komen. [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 22-04-2004 16:30] |
|
quote: ik heb geen idee.. maar kom je wel eens vaker in unreal dan? en zo ja wie ben je dan? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Je moet zo negatief denken over zo'n battle of bands. Vorig jaar deden toch dive en quintessence mee en dat zijn toch goede bands. |
|
quote: [off-topic] rona jij hebt toch dreads in je haar gevlecht? ik ben nu bezig om dat bij miranda te doen, maar ik bene r niet zo goed in en we zijn wat aan het stuntelen, hoe heb jij ze erin gevlecht? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Maar zijn bandjes die normaal in het voorprogramma staan zo slecht dan???? |
|
quote: Tja, bij mij zaten die dreads er ook niet zo goed in. Maar ik pakte gewoon een pluk en dan maar vlechten, tja beter kan ik het niet uitleggen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |