|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie geen mail, opnieuw dan maar? |
|
quote: Sorry! Ik ga je opnieuw mailen. |
|
Ik wacht wel af he |
|
Jullie hebben het bierpiekuur afgeschaft he... Dat vind ik jammer. Maar ik ben wel aanwezig, als publiek. |
|
Haha, nu heb ik alleen nog maar kansloze kutbands gezien in dit topic of bands waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar ja, het zal vast denderend worden daar in Meppel. |
|
Dank je!!!! |
|
cerridwen heeft mail. |
|
quote:Ja, en bands waar je nog nooit van gehoord hebt zijn natuurlijk per definite kut @Doomhead: de bedoeling was toch dat er gemaild werd naar Rona , niet Cerridwen [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 04-05-2004 17:24] |
|
quote: Oke, lekker positief! Je wordt bedankt en nu spreek ik namens alle bands die zich tot nu toe opgegeven hebt. Zorg maar niet dat ik erachter kom dat je aanwezig bent, want dan zorg ik er persoonlijk voor dat je eruit gezet wordt, of we laten je zelf maar eens optreden, kijken of dat wat is. Met zo'n air waarschijnlijk niet. Sorry, moest ik ff kwijt. |
|
quote: Thanks, hij is ontvangen hoor, maar dat heb je al gemerkt, want je had mail terug. |
|
Mogen alle bands die nu gemaild hebben eigenlijk allemaal al zeker spelen? |
|
Als Myrkvar speelt Grote kans dat we dan een reisbus afhuren voor de fans Hoeveel mensen gaan er in Unrealcafe? |
|
quote: er is dacht ik een vergunning voor 180 man... maar dat is boven en beneden, en neem van mij aan, dat is errug krap! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Al iets bekend? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ik weet niks... voor details moet je bij rona zijn, en die zit nu in zwolle... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:En ook heel erg warm in juni. En die vergunning is er natuurlijk ook op gebaseerd dat er geen podium staat dat nog eens de kostbare ruimte inneemt. |
|
Ach naja, Myrkvar neemt iig een aantal fans mee. Hoeveel is nog niet bekend. Maar eerst bevestigd worden voor het optreden natuurlijk |
|
Hallo, ben ik weer. Zwolle was trouwens errug leuk! maaruh jemig allemaal vragen. Er kunnen genoeg mensen in unreal, trust me! Maak je daa maar niet druk om, en Merridian (ik hoop dat ik het goed getypt heb) het is nog niet zeker dat je mee kunt doen. Volgens mij hebben we apparatuur kunnen regelen voor één dag, maar ik denk dat we (als we moeten selecteren) dat we gaan selecteren op reisafstand. En aangezien jij zegt dat je veel fans meeneemt, dan zit dat denk ik wel goed! Ik moet nog even kijken hoeveel mensen serieus zich aan gaan melden, maar als het aan mij ligt mag iedereen optreden, maar het moet dan wel op één dag passen, maar daar ga ik mijn uiterste best voor doen. Volgens mij heb ik alle vragen beantwoord, toch????? |
|
Selecteren op reisafstand? Hebben bands uit de buurt dan meer kans om te spelen ofzo? Anyway, met de fans zijn we al aan het overleggen |
|
Geen reiskostenvergoeding? Dat klinkt als betalen om te mogen optreden. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: waar haal je dat weg... er staat dat ze gaat overleggen... VORIG JAAR was er geen reisvergoeding o.i.d. want al die bandjes kwamen toen ook uit de buurt (dacht ik) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Oke, moeilijk publiek hier soms. Je snapt niet dat bandjes uit de buurt waarschijnlijk meer mensen mee kunnen nemen, duh! Tja en ik neem aan dat als je een beginnend bandje bent, dat je eerst in de regio een beetje naamsbekendheid wil creeëren, daarom selecteren op reistijd. Maar misschien is dat helemaal niet nodig. Dat ligt er maar net aan hoeveel bandjes zich echt opgeven en hoe lang zij kunnen spelen. Als je in een bandje speelt en je wilt mee doen, dan moet je je gewoon opgeven! ( beregezellig@hotmail.com of ronadrogt@home.nl ) |
|
Ja je hebt onze opgavelijst al binnen als het goed is |
|
quote: Jep, keb hem ontvangen, thanks! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |