|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
kheb geen idee wanneer ik die weer spreek kom je ook uit meppel dan? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:You've got mail |
|
quote:Dive heb ik wel eens gezien maar dat was een hele tijd geleden en het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat jullie nog steeds die cd's ervan hebben liggen. Quintessence was wel gaaf. 10 dagen ervoor een intro gehad, mijn hele nek naar de tyfus en meteen de dag erna weer door gaan |
|
quote: You've got mail we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Volgens mij noemt otto iedereen hitsige harrie hoor, hahahahha, maar ik weet nog wel wie je bent. Rene, hij is het vriendje van Annelies en die ken je toch wel??!! Maar goed, uhm keb niks meer te melden |
|
quote:En ik maar denken dat ik bijzonder was |
|
quote: ffkes vraagje, van welke annelies ben jij de vriend??? die met dat korte zwarte haar? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ja. Vraagje: wie is die andere Annelies dan? |
|
quote: ghe ghe weet ik niet we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
En een subtiel schopje om even te informeren hoe het staat met de bands. Zijn er nog nieuwe bijgekomen |
|
quote: Nee, dat begrijp ik niet. Kun je misschien wat specifieker zijn? Ik bedoel, sommige mensen vinden Bon Jovi al extreem, dus ja, waar leg je de grens? Gewoon nieuwsgierig... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Als vrij trouwe bezoeker kan ik je vertellen dat je het wel heel bont moet gaan maken voordat het publiek het als "te extreem" gaat zien |
|
quote: Ik neem aan dat je de onzinnigheid van je eigen vraag inziet? |
|
Yep ik weet een band die het graag zou doen! Namelijk Myrkvar. Ik zal jullie ff mailen. |
|
quote: Ik heb nog geen mail gezien van deze band?? Je moet dan ff mailen naar beregezellig@hotmail.com ik doe de organisatie dus bij mij moet je zijn. |
|
Ik moet nog even vragen of er dan geen bandlid op vakantie is, je krijgt straks mail van me www.myrkvar.tk |
|
Oke ik heb gemaild! Mail maar terug |
|
Mogen er ook (alleen maar) covers gespeeld worden?? Zoja, hebben wij denk ik wel interesse... |
|
quote:Emerald heeft er ook wel eens gespeeld en die speelden ook enkel covers. Verder heb ik nergens een reglement gezien waarin stond dat het niet mag. Ik zit niet in de organisatie dus mijn woord is niet bindend. Maar als ik jou was zou ik gewoon even mailen. Hoe meer bands hoe beter |
|
Covers? |
|
Oh sorry ik lette niet op, ik dacht dat het per se covers moesten zijn, Myrkvar speelt nl geen covers . Anywayz, ik wacht op mail |
|
quote: Je hoeft niet per se covers te spelen, het mag! Dus mail mij maar ff ( beregezellig@hotmail.com of ronadrogt@home.nl ) en doe gewoon gezellig mee. Ik vind covers ook wel oke. En voor iedereen: je hoeft niet per se heel lang te kunnen spelen, we willen ook wel beginnende bandjes ofzo die maar een paar nummers kunnen, maakt niet zoveel uit. Als het maar gezellig is! |
|
Hey Rona Myrkvar kan makkelijk 40 of 50 minuten volkrijgen. Mail je nog terug ofzo? |
|
quote: Beetje ongeduldig? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |