|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey ff een mededeling tussendoor aan iedereen: ik vind het fijn dat er ook mensen zijn die mij gewoon een mailtje sturen met daarin dat de gewoon wel op willen treden. Ik vind dat hier een beetje moeilijk gedaan wordt. Je wilt optreden of niet en sommige dingen kunnen we overleggen, zoals reiskostenvergeoeding. |
|
quote: Hey, maar in het begin had ik alleen een paar vlechtjes ingevlochten en dan zo dat het bovenste haar erover heen viel. Maar toen ik met mijn pony bezig was werd het ook niet echt mooi. Anders moet je een keertje aan Astrid vragen, die is er wel goed in. |
|
hoeveel mailtjes heb je al gekregen dan? (en welke bands?) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: volgens mij is astrid ook echt content met mij ja we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
In Meppel nog wel! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha, oke Astrid is misschien geen optie, maar haar probleem is met otto, toch niet met jou. maaruh bandjes, ik heb nu drie mailtjes van bandjes. Mytholic, Wasted day en Jilt. Deze drie hebben al interesse, dus het gaat goed zo. |
|
quote: Jaja, in Meppel heerst er een grote animo voor "wilde" muziek. Er spelen vaak bandjes in Meppel hoor. |
|
quote: En ik maar denken dat er in Meppel geen ruk te doen is. Maar spelen er ook leuke bandjes? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat vind je leuk?? Ik werk zelf dan in het unrealcafe en daarnaast heb je nog clouso en schieves waar regelmatig bandjes te zien zijn. See my solution heeft al eens in Unreal opgetreden en dan laatst nog in schieves. Dive is een aantal keren in meppel geweest, en ik noem maar ff wat namen: quintessense, nocta, load, karbo, emerald, carmen en nog veel meer waarvan ik de namen niet meer zo goed weet. Sommige bands hebben namen die erg moeilijk zijn te onthouden. Maar zeker in Unreal is er regelmatig live muziek te horen. |
|
Ik ga ven naar buiten om te roken, maar ik ben er zo weer! |
|
quote: karbo of niet rona emerald was dat niet die band met simon? @ nix: had ik het een hele tijd geleden ook niet met jouw over hoe tof meppel (af en toe ) wel niet was? maar dan vooral qau winkels? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: jullie zouden nog wel een keer hier optreden toch? of er was iig sprake over... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Is God Dethroned niet iets voor jullie festival? This is Zodiac speaking... |
|
quote: waar ken ik dat van? of staat dat hier wel vaker op de site? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Ach ja Meppel heeft zo zijn charmes. De winkels zijn wel oke, maar van mij mag en wel een ana sofia in Meppel komen. Maar Meppel is af en toe vet gaaf qua live optreden. En ja emerald is die band van Simon (ook five o'clock shade) |
|
quote: Ja, en ik vond dus juist van niet. Zeg maar. Niet dat Zwolle zo geweldig is... Ontopic: Waar zit het Unreal cafe eigenlijk? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Alles is welkom bij onze battle of bands, als het maar muziek is en dan ook een beetje wat in het gehoor ligt van de mensen (als je begrijpt wat ik bedoel). Unrealcafe is een beetje een alternatieve kroeg. Wij hebben vooral veel metal aoptredens, maar coverbandjes zijn ook welkom, skabandjes, punkbandjes, het maakt niet uit, als het maar leuk is. Er zijn natuurlijk grenzen, maar ik denk als je op zwaremetalen zit met je bandje, dan ben je volgens mij wel welkom. Maar je mag mij ook mailen voor een gewoon optreden. ik geef dan de gegevens door en ik zeur een beetje tegen de persoon die het allemaal regelt en dan komt het helemaal goed. |
|
quote: Unrealcafe zit aan de notboomstraat nummer 3. Weet je toevallig de voorstraat in Meppel (tja die straat weet meestal iedereen wel te vinden, das namelijk een beetje de hoeren buurt van meppel). Maar die straat staat haaks op de noteboomstraat. Vroeger heette deze kroeg de keu, of de heksenkeet ofzo, maar nu is er een nieuwe eigenaar en nu gaat het volgens mij goed met de kroeg. het is er in ieder geval bijna altijd gezellig. |
|
quote: de woldstraat wist je te vinden toch? als je die uitloopt (richting de stad uit) krijg je aan de rechter kant een kroeg... dat is em we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: ja zo kun je er ook komen hihi |
|
quote: * houdt slim haar mond dicht * we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Toen ik nog in Meppel woonde was er vrij weinig tot niets te doen op metal gebied!~Een keer in het jaar een Heavy Meppel (waar ik zelf ook nog op heb gespeeld) ... Maar dat was het wel! Sinds de komst van de Unreal speelt er veel meer! Prettige ontwikkeling aangezien ik nog wel eens een weekendje in Meppel wil vertoeven! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 22-04-2004 19:15] |
|
quote:Heerlijk off-topic dit topic. Maar vraag maar eens aan Otto wie hij Hitsige Harrie noemt. Ook geen idee hoe hij aan die naam komt Als hij dat niet meer kan herinneren, te veel drank ofzo, Rona vroeg vrijdag nog aan mij "Hebben jullie nu wat?" En Emerald was inderdaad die band met Simon [Old School Rock Covers] |
|
quote: was ik daarbij dan? dat rona dat aan jou vroeg? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |