|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe ontwikkelingen bij de battle of bands: De officiele planning is nu rond. Ik heb nu van (bijna) alle bandjes een bevestiging en ik ga er vanuit dat nu alle bandjes mee gaan doen. Er kunnen op dit moment geen bandjes meer mee doen (we zitten vol!). Oke, planning voor die dag: 15.30 - 16.20 Cerebral Tumor 16.20 - 17.10 14:42 17.10 - 18.00 Picnik 18.00 - 18.50 Five o'clock Shade 18.50 - 19.40 Shattered Hope 19.40 - 20.30 Sign of Life 20.30 - 21.20 Dear Ann 21.20 - 22.10 Myrkvar 22.10 - 23.00 Wasted Day 23.00 - 00.00 Lava Oproepje aan iedereen die fan is van één van deze bandjes: kom en breng je stem uit, jou favoriete band zou daardoor een betaald optreden kunnen winnen! Oproepje aan de bands zelf: neem zoveel mogelijk mensen mee die een stem op je uit kunnen brengen!!!!! |
|
Is er eigenlijk ook een "professionele" jury of wordt gewoon de band die de meeste aanhang mee weet te nemen eerste? |
|
quote: woohoo! laatste! neem ik aan tenminste, aangezien wij van het verst moeten komen, kosten moeten drukken en dus weinig mensen mee kunnen nemen |
|
Uhm professioneel???? Tja, ik doe mijn best om een goede jury bij elkaar te krijgen! NOg even voor de duidelijkheid. Er komt een publieksprijs. Daarbij geldt het, zoveel mogelijk fans meenemen, of gewoon donders goeie muziek maken! En er is een juryprijs. Allebij worden beloond met een volgend betaald optreden. Is er één band die en de publieksprijs en juryprijs wint, dan krijgt nummer twee van de juryprijs een betaald optreden (dit zodat er twee verschillende bands een betaald optreden winnen). Iedereen mee eens? Nou ikke wel en mijn werkgever is het er ook mee eens. Het word volgens mij hardstikke tof 26 juni, ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Bandjes, ik zie jullie 26 juni en jullie horen nog van mij hoe laat je verwacht wordt. Zijn er nog mensen uit de buurt met vervoersproblemen, ik heb die dag een auto ter beschikking, als tie het doet, dus misschien valt er wat te regelen. Mail mij op beregezellig@hotmail.com |
|
quote:Als rasechte campus-bewoner voel ik me wel verplicht om op de Enschedese band te stemmen hoor En voor Rona: uit welke personen bestaat de jury intussen? Ik ben gewoon even nieuwsgierig |
|
quote: Jullie komen uit Enschede ofzo lees ik daaronder, of niet? Nou wij komen uit Nijmegen (ik ben dan wel geen bandlid van Myrkvar, maar de fans komen ook uit Nijmegen en omstreken dus ) [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 06-06-2004 20:19] |
|
quote: oef, da's helemaal leuk terug rijden dan |
|
Hehe ach, komt wel goed, we proberen een busje te regelen voor fans, dus wel gezellig, ik zal er hoe dan ook zeker zijn [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 06-06-2004 23:57] |
|
wij moeten die avond ook nog in hoogeveen spelen dus als we publiek meenemen moeten we ze maar achterlaten voor de jurering grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
De jury op dit moment bestaat uit ikke, ikke en ikke!!! hahahaha, tja, er zijn weinig mensen die de hele dag verplicht hier bij willen zijn. Het lijkt mij juist een eer om dat te mogen doen, maar aankomende week ga ik hier mee bezig. Tot nu toe ben ik druk geweest met de bandjes regelen en op de hoogte houden enzo en ik heb sponsors gezocht. Dus nu moet de jury ff rond gemaakt worden! Ik heb wel al een lijstje van mensen die ik wil vragen hoor. Dit zijn allemaal mensen die ooit zelf in een bandje gespeeld hebben of dit nog steeds doen, dus ik ga er van uit dat zij een redelijk objectieve beoordeling zullen geven. Voor de jury wil ik een vragenlijst opstellen waarop de bandjes beoordeeld worden. Heeft iemand daar trouwens nog suggesties voor????? Oh en voor de bands die eerder weg moeten. Die prijzen, dat komt wel goed, ik zorg er persoonlijk voor dat jullie (als je wat wint, uiteraard) die ontvangen! |
|
Misschien een idee om unrealcafe.nl een keer te updaten? |
|
quote:Je meent het Als het goed is gaat dat met een paar weken gebeuren, het was ook niet voor niets dat die site hier verder niet gepost is (voor zover ik weet) |
|
quote: uhhh.. die paar weken... uhhh... die paar weken duren onderhand al een paar maanden... ik heb zon idee dat dat nog wel een tijd duurt... tis bijna zo ver, en ik heb dur zin in! kheb vanavond ook gehoord dat ik ook mee ga helpen enzo... dus ik sjouw er waarscheinlijk de hele dag ook wel rond (als me rug dat volhoudt ) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:alweer Maar ik heb al aangeboden om mee te helpen aan het technische gedeelte dus dat gaat helemaal goed komen want ik ben nooit lui en zorg er altijd voor dat mijn werk op tijd af is |
|
quote: ja sorry ik ben dat gewend, ik ben nooit goed geweest in nederlands, waarschIJnlijk als je de rest van mijn posts bekijkt vind je er nog wel 100 we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Een zoekactie naar waarscheinlijk levert best veel reacties. Maar na een beetje willekeurig klikken merkte ik wel dat je niet de enige bent die het doet hoor |
|
Voor de mensen die het nog niet wisten: er kunnen geen bands meer meedoen. Het is namelijk volgende week al en de posters zijn klaar en we zitten vol! Maar bandjes mogen mij altijd mailen. Dan stop ik de gegevens in de map met bandjes erin. Misschien kun je dan een andere keer komen optreden. Wel tof dat ik nu nog steeds veel reacties krijg via de mail! Oh en wat betreft die website: ga er maar vanuit dat die na de zomervakantie helemaal weer up-to-date is. En Renee: zeg maar jaren in plaats van maanden. Volgens mij was de website begin vorig jaar klaar. Toen was tie ook up-to-date, maar nu allang niet meer. Maar we gaan er mee bezig. Kijken wat we er van kunnen maken. Herwin: van Raphael mogen we de site helemaal vernieuwen!!!! En hij vond je ideetjes goed! Dus binnenkort maar ff om de tafel wat we er van kunnen maken! |
|
Gaaaf!, tumoren kijken! 2 x spelen zelfs? toe maar weer! i'll be there 2 times mooi man |
|
quote:Ik denk dat ik vrijdagavond wel langskom en zaterdag ben ik er ook wel de hele dag alleen heb ik dan denk ik weinig zin om daarover te praten |
|
quote:Proost zeg ik dan maar. Ik ben btw aanwezig die dag, het is toch niet ver. |
|
quote: Volgens mij ben ik er vrijdag wel en uiteraard zaterdag de gehele dag. We moeten maar ff kijken wanneer we er mee bezig gaan. Ik moet alle gegevens van raphael nog krijgen, maar komt goed. Kan trouwens zijn dat ik vrijdag nog wat dingetjes moet doen voor de Battle. We zien wel ff. En voor iedereen: be there! Het wordt echt hardstikke lachen volgens mij. En als je mij zoekt. Ik ben die doos met een Unreal t-shirtje aan en waarschijnlijk een rode drie-kwart broek. Dus dan weet je meteen wie ikke ben! |
|
Ik ben er ook zeker weten bij! Ik mag o.a. ook de jurering voor mijn rekening nemen! (geslijm, omkoping &, bedreigingen hebben geen effect hoor ) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-06-2004 7:40] |
|
quote: Even een vraagje: wordt er met 2 podia gewerkt zodat er echt niemand meer binnen past, of ben je gewoon vergeten dat het wisselen tussen de bands ook wel eens wat tijd kan kosten zodat het enorm uit gaat lopen? |
|
Vrees dat er niet veel Myrkvar fans komen aangezien die geen vervoer hebben Ik kom met de band mee, nouja, winnen zullen we dus zeker niet, maar het gaat er vooral om dat ze kunnen spelen |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |