|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: altijd goed! |
|
Wat ik begrepen heb is dat Willeke en Laurie bij Welzijn Meppel zitten en zij mogen van de gemeente een festival organiseren Althans zo hebben ze het mij verteld). En nu willen ze een metal of punk festival organiseren, maar ze weten ook wel dat metal veel meer "in" is, dus daar zullen meer mensen op af komen. Dit alles hebben ze een paar weken terug verteld tegen mij en ik weet niet hoe het er nu voor staat. Ik zal ze binnenkort wel eens weer vragen, maar uiteraard zal ik het dan wel ff bekend maken op ZM! |
|
woei, met een beetje geluk weer een metalfestival in de buurt |
|
quote: klinkt goed ff voor de duidelijkheid.. kben gwoon aanhanger van sol dus geen bandlid kdenk zegt ff... khoor bij die meute die zonodig 8ter dat fukkin bandje an mot huppelen omdat we nix beterz te doen hebben |
|
groupie |
|
quote: nee.. ik pijp ze niet |
|
quote: Nee. Maar je bukt wel voorover. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: moet dat dan? *denkt terug aan het "van pijpen krijg je grotere borsten" verhaal uit de Fancy aka popfoto* |
|
quote: ....zal ik de nu voor de hand liggende inkoppertje voor mezelf houden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe maar |
|
quote: edit: of bedoelde je met 'doe maar'dat ik hem voor mezelf moest houden? ' [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-07-2004 14:10] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat wist ik helemaal niet! |
|
quote: Ik denk dat als je weet wat herrie op het land is je deze opmerking heel hard weer terugneemt |
|
Uhm oke, anyway: ik heb gister Laurie gesproken en ze hebben een vergadering gehad en volgens mij gaat het allemaal wel door, maar uiteraard hou ik de ZM-ers wel op de hoogte! |
|
*schop* Waar blijven al die foto's? |
|
Hey mensjes! Ik ga even een nieuw topic openen. Deze gaat gewoon over optreden in Meppel! Dus kijk daar maar eens en vervolg je gesprek daaro, hihihihi (ff zorgen dat mijn topic open blijft natuurlijk). |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |