|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb je ontzettend gemist hoor... twas helemaaaaaal niet gezellig zonder je! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Ik mis hem wel op de uitslagenlijsten |
|
quote: haha rona had ook al wel wat reacties gehad waarom hij niet op de lijst stond om te kiezen... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Myrkvar heeft over een eigen bassversteker gespeeld... geloof ik |
|
quote: Zijn er eigenlijk nog mensen geweest die hem erbij hebben geschreven? |
|
quote: Meerdere |
|
onze gitarist heeft volgens mij ook over z'n eigen Koch gespeeld |
|
Maakt bij Jord toch weinig uit |
|
quote: precies, hij heerscht op alles |
|
quote:... je weet dat ik dat niet bedoel ... |
|
quote: neej, idd....maar dat kan me dan weer net niet schelen |
|
ik had idd al gehoord dat andere bands gewoon wel met de eigen top hadden gespeeld, die kerel van het geluid deed daar tegen ons echter erg moeilijk over. het resultaat was een bagger geluid waardoor ik zelf niet half kon horen wat ik speelde, laat staan het publiek. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: niet horen wat er gespeeld wordt? welkom in de wondere wereld der drummers |
|
quote: Nou ik vond het wel goed klinken. Sorry voor de misverstanden die dag nog. Ik heb inderdaad ook later begrepen dat er mensen geweest zijn die wel over hun eigen versterker speelden, maar die hadden zelf daarbij volgens mij ook een versterker gezet. Anyway: dat was niet de bedoeling, maar jullie hebben gezien hoe druk ik het gehad heb, dus waarschijnlijk snappen jullie dat ik dat niet in de gaten heb kunnen houden. De geluidsman die dus van het probleem af wist, was later op de avond af gewisseld met iemand anders. Die wist nergens van. Sorry, sorry, sorry. Dit is absoluut een verbeterpunt voor volgend jaar. En nogmaals, iedere band bedankt. Ik vond het toch allemaal wel vet klinken. Maar ik kan begrijpen dat je liever over je eigen spul speelt. |
|
was een erg gezellig feestje!! Hertog Jan zm-er theo (sign of life) in actie |
|
wat zijn eigenlijk de sites van de bands? en zijn er mensen die foto's hebben gemaakt? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: klik Soms handig, even een url kopiëren |
|
quote: ben ik al geweest... maar ik heb zoveel mensen fotos zien maken, vandaar dak me afvroeg of ze die ook op internet hadden gezet... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Ik weet dat Arnold foto's gemaakt heeft. Daarvan is een deel al in Unreal aanwezig en het andere grote deel, die is nog onderweg. Deze foto's komen over een poosje op de vernieuwde site van Unreal te staan, maar dit duurt nog even. Daarnaast heeft Bram ook foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet gesproken. En de meppeler courant heeft ook foto's gemaakt en wij stonden maandag met een foto en een artikel in de krant (getiteld: Voetbal bijzaak op Battle of Bands). Die titel is niet geheel waar, maar goed! En verder, als er mensen zijn die nog foto's hebben, deze zou ik graag willen ontvangen en het liefste digitaal! (ik heb die url van hierboven al bekeken > toffe foto's!). |
|
Ik heb alleen foto's van Myrkvar gemaakt, maar ik moet ze nog online zetten. Ze komen op www.myrkvar.tk (let niet op de lelijke banner van de site ) |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:fuck, ik heb bijna een vergrootglas nodig om die site te kunnen bekijken zeg |
|
er zijn bij ons ook foto's gemaakt, en die zullen uiteindelijk met een hele zooi andere die we nog hebben online gepleurd worden op www.shatteredhope.nl , maar dat zal nog wel ff duren |
|
quote: BWUAHUAHUAHA Gelukkig ben ik net naar de plee geweest...anders had ik in mijn broek gepist zeg. http://www.geocities.com/myrkvar/IM000460.JPG [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-06-2004 19:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |