|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb me vorig jaar nog mee laten slepen naar dat playbackfestival in Rouveen, maar ik denk dat zoiets voor het gemiddelde Unreal-publiek niet echt een alternatief is voor "You're only alternative", hoewel er wel meer unreallers onder de bezoekers bleken te zijn quote:Roken Ow nee, de post editen, dan is het niet nodig om 3 posts onder elkaar te plaatsen. |
|
Off topic: Sorry, ik was een wedstrijdje met mijzelf aan het doen > hoe blijf ik zo lang mogelijk op en ik kwam met de oplossing > berichtjes plaatsen op zware metalen. En elke keer als ik dan weer een berichtje had geplaatst dan kwam er weer iets in me op om neer te zetten. Sorry daarvoor dan, maar ik laat het wel staan, ziet iedereen hoeveel moeite ik doe om dit topic actief te houden! |
|
15.30 - 16.20 Cerebral Tumor 16.20 - 17.10 14.42 17.10 - 18.00 Jilt 18.00 - 18.50 Sephiroth 18.50 - 19.40 Shattered Hope 19.40 - 20.30 Sign of Life 20.30 - 21.20 Dear Ann 21.20 - 22.10 Myrkvar 22.10 - 23.00 Wasted Day 23.00 - 00.00 Lava (als afsluitingsact) |
|
Sign of Life? Die spelen hier tegenwoordig ook overal ..."Hate can only create more hate"... |
|
Rona, u heeft meel |
|
Waarom speelt de tofste band als eerste? |
|
|
|
quote: omdat we die avond ook nog met seizure en monastery in het podium in hoogeveen spelen, en nog bedankt voor het compliment grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote:Klinkt als "we kunnen niet" |
|
quote: neej, klinkt als: "u heeft meel" |
|
Oke, ik is blond! Ik had niet begrepen dat Jilt niet kon, dus de planning moet nog aangepast worden (of er moet spontaan nog één band zich aanmelden!!!!). Maar goed, de goeie planning volgt nog! En de meels zijn ontvangen hoor! |
|
Hm hierboven heeft iemand iets over Vaultage gepost, ik ken die band, erg leuke band Als ze gratis willen spelen, mail ze ofzo |
|
quote: hoezo hier....., dat gaat de eerste keer meppel worden hoor. maar u bent aanwezig? |
|
ik ben ff in de war, het is gewoon op de 26ste nu toch? |
|
Jep 26 juni! En nu mogen er niet meer bands afmelden, want Jilt en Sephiroth hebben afgezegd. Zijn er nog bands die mee willen doen????? Het kan dus nog! Mail naar beregezellig@hotmail.com en dan komt het helemaal goed! |
|
Ah matig dat Sephiroth afgezegd heeft! Leek me toch wel een van de leukere bands naast Cerebral Tumor en Myrkvar |
|
welke stijlen spelen de bands zoal? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Myrkvar speelt Black, Sephiroth Black/Death maar die hebben afgezegd. Shattered Hope is volgens mij Hardcore? En de rest van de bands ken ik niet maar de namen spreken me niet erg aan |
|
nope, meer heavy metal |
|
Als ik niks beters te doen heb kom ik wel even langs. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat kan natuurlijk ook! |
|
quote: ach, bijna hetzelfde dus boeiuh |
|
quote: Ik bedoelde 'hier in de buurt'! En nog geen idee of ik aanwezig ben, wanneer is 't? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: tegelijk met bosrock. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |