![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben er druk mee bezig ja ![]() Ad Astra... ![]() |
|
Hoeveel stickers moet je dan nog ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Misanthrope, ik hou van je grote Joop. vooral als hij ondergesmeerd is met stroop ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat is vet dope! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
echt wel ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het doet me goed om te zien dat er ook nog mensen lief tegen elkaar doen ![]() Ad Astra... ![]() |
|
tuurlijk zijn wij lief ![]() Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
En mogen dit soort off-topic gebeurtenissen ook? ![]() Ad Astra... ![]() |
|
Eigenlijk worden n00bs dan meteen door de mods afgeschoten... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zal ik me dan nu maar gaan verschuilen? Ad Astra... ![]() |
|
of back on-topic, werkt ook goed ![]() Welcome in ieder geval ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Danku! Zo n00b ben ik iig ook al niet meer, ik snap tenminste nog wel een beetje wat ik doen en laten moet opeen forum ![]() Getuige mijn ervaring bij... Metalfan.nl Ad Astra... ![]() |
|
welkom noob. ![]() |
|
quote: Ai! Dat had je hier volgens mij beter niet kunnen zeggen. Waag eens een dansje! ![]() |
|
haal snel weg voordat de Mod's het zien ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Godver, heb je er niet genoeg aan om alleen metalfan onder te spammen? Misschien als je hier blijft wordt metalfan weer leuk. De tering. Spamnicht. ![]() |
|
't Was een test eigenlijk, kijken of er hier meer respect is dan daar ![]() Ad Astra... ![]() |
|
quote: Als hij hier blijft, ga jij dan terug naar mf en kom je niet meer hier terug? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zat al te denken, hoe lang duurt het voor CoenV zich laat horen ![]() Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
quote:Bang dat onze liefde hier ook weer blijkt? Kom er nu eens voor uit kerel ![]() Ad Astra... ![]() |
|
quote: CoenV heerscht aarsch. ![]() ![]() |
|
quote: dat wou ik nou net niet zeggen ![]() Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
quote:Van wie dan? Ik dacht dat ik de enige voor hem was ![]() Ad Astra... ![]() |
|
quote: Zwarte_wolf, de laatste MF infiltrant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |