|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo wie zijn die geile gozers! I am the 1%. |
|
Zoals je ziet heb ik een nieuwe workout I am the 1%. |
|
die meest lelijke genaamt stoomfiets ben ik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oke nu word het toch echt te wazig, en begin ik aan mezelf te twijfelen. Ik ga te bedde, maar zoek eerst nog even een spiegel. I am the 1%. |
|
quote: lekker he cola Queen of darkness |
|
hey hier hebben we een fototopic voor Nieuwe lui: welkom! Bruce Banner |
|
quote: Hoe lang na deze post heeft het geduurd voordat jullie doorhadden dat Natassya Zaadwurst was? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Valt ook niet op hoor. Volgensmij gewoon weer een muurder F*ck hippies |
|
Klopt. Een naziteef die verkracht dient te worden door 5 homofiele negers tot de dood erop volgt. Passend lijkt me .. |
|
Ach, Elite is er wel genoeg voor. Hij dacht ook dat hij eens een meisje op een forum geschaakt had , dan zou het zielig voor hem zijn om ook geen omgang te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-05-2004 10:42] F*ck hippies |
|
Hallo mensen. Ik ben nieuw hier en hoop wat te kunnen ouwehoeren over metal enzo. Mijn smaak ligt nogal breed, dus kan overal wel over meepraten. |
|
Profundis....hou je van Vader? Wat vind je van The Third Reich'N Roll van The Residents? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jawel, das wel strakke muziek ja. Het is nou niet zo dat ik zo geobsedeert ben door Vader dat ik daarom die naam heb gekozen, ik wou gewoon iets anders, en vond Profundis wel een mooie. (eddy the head is tegenwoordig ook niet orgineel meer). [Dit bericht is gewijzigd door Profundis op 15-05-2004 11:19] |
|
quote: Hahaha, je kan 't niet laten he???? Maak 'm gek.... je kan 't "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die ken ik niet |
|
welcome n00bs They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: je bent tenminste eerlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:hahaha |
|
quote: quote: ik twijfelde al erg aan het begin en toen ze dit zei wist ik het zeker maar je moet je wel erg vervelen om erop in te gaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ha, opnieuw een nieuweling hier. Jelmer Birkhoff is de naam en verder weet ik niet veel over mezelf te vertellen. Ben een fervent gitaar speler en probeer van birkhoffblast (www.birkhoffblast.nl/) een cool, Nederlands gericht zine te maken. [Dit bericht is gewijzigd door JelmerB op 15-05-2004 20:02] André Hazes leeft!! |
|
En je houd van top 40, neem ik aan? I am the 1%. |
|
je bent niet welkom na 5 uur http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Welkom Favoriete bands? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Welkom, pas maar op voor Altx, voordat die het beruchte 'n00b stangen' op jou uit gaat oefenen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |