|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah oke, ik vergeef het je. Tja, er rijd geen bus door Punthorst.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
waar de hell ligt punthorst moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: On topic godverdomme! |
|
Geen idee trouwens dat je naar Metal luisterde. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik heb hem ook nog nooit in het dorp zelf gezien. Hij zat vorig jaar bij mij op school. *Nog naar Hoogeveen vanaaf? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kan niet, heb verjaardag.. Helaas, 't had me wel leuk geleken Maar verjaardag is ook cool (gezellig saampies met Buried_Alive ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ah met blondie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Blondie? Hij's meer rossig dan blond ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Oke, het was donker daar... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Waar? Je hebt hem wel meer dan eens gezien Magoed, biertjes drinken met die gast is altijd gezellie ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja? Is het nou die gast in Takens of die blondie van Podium? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Buried_Alive is Martin, kameraad van Dennis 't Is die blonde/rossige uit Podium én Metropool (Goddess) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja die is toch blond? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: *zucht* Blond/rossig ja ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Oke, Ontopic! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: grote woorden.. wanneer kom je langs/ en foto's ja echt.. nou misschien later.. en hiero, dat spammen komt nog wel 8) |
|
quote: haha spammen en je krijgt de ZM-gestapo in je nek Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: zm-gestapo nog wel, moet niet erger worden haha |
|
quote: Hehe..kijk Nix is bijvoorbeeld een ZM-Gestapo-luistervink Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Toevallig heeft Balkbrug wel de grootste metalscene van Europa! |
|
quote: Tis maar een gokje hoor, maar niet iedereen is zo ingesteld dat ze altijd volgens een bepaalde mode moeten lopen om als de so called metalhead door het leven te gaan. Sommigen hebben daadwerkelijk werk of een andere levensvervulling waardoor zo'n stoere look niet geplaatst is.. |
|
quote: *Gelooft zijn ogen niet* Odie op ZM? |
|
quote:Errh.. da's die hond uit Garfield?? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |