|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een warm bad! Ik kan haast niet wachten. Gompie... Mijn leven had zoveel mooier kunnen zijn als ik eerder... Emotioneel moment, sorry! (En dat is ook al zo geweldig, je mag hier gewoon sorry zeggen.) M., ik wil een liefdesbaby van je! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hmmzzz... ja, zo kan 't ook. Ik wil OOK 't onzinforum op! A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote: Een liefdesbaby, hmm, sorry (kanker) maar ik wil mijn gekoesterde onafhankelijkheid nog even bewaren. Dat neemt niet weg dat je liefdesbetuiging me kietelt op plekken waar ik nog nooit gekieteld ben . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Waag eens een dansje! |
|
quote: Sorry (kanker)? Dat is... Dat is... Dat is bekend taalgebruik, m'n beste M. En die smiley's hier heerschen de pannen van het dak, maar dat is... (vul het ontbrekende woord is). Ontopic dan nu: Waar is dat onzinforum? Ik ben immers van mijn juniorstatus verlost! En dat op mijn leeftijd, heh heh heh! P.S. En ik kietel nou eenmaal graag op onbekende plekken, M. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Tja, normaal gesproken wordt je gebanned als je zoveel off-topic post... Maar met zoveel onzin op de 50 posts afstevenen en ook nog in dit moordende tempo..was schijnbaar meer dan de moderators aan konden Dus proficiat Aaargh, je mag nu al 'officiel' onzin posten in de daarvoor bestemde onzin topics |
|
quote: Zijn er dan echt geen Mods meer on line? Dit is hopeloos. Waag eens een dansje! |
|
Nee..Aaargh heeft de "50-posts-status" bereikt voordat de mods konden ingrijpen. |
|
quote: Oh, om het onzinforum te mogen betreden is slechts de simpele handeling van het even uitloggen en weer opnieuw inloggen nodig. En dan.... PRESTO!!! Ki-lo-me-ters met respectvolle, wederzijdse, lieve, leipe, lachwekkende, lustvervullende Zware Metalen-Onzin! Ja ja.... van kietelen tot k*nker...eh, kastijden, alles heeft het te bieden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik ben naar mijn natuurlijke habitat. Kusje! En je hebt het ontbrekende woord nog niet ingevuld, maar dat geeft niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik vind 't nie eerlijk! *pruilt alsof ze 3 jaar oud is* Hij wel en ikke niet! Moet ik dan ook maar allemaal onzin gaan posten? Slechte daden worden beter beloond dan goede, blijkbaar! A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote: Gewoon hierop reageren dan maar. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Niet zeiken, nog een paar posts en je bent er.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
*kuch*ontopic*kuch* Bruce Banner |
|
hmmzzzz... zou best kunnen dat dit de 50e is. Mooi A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote:"Hij" heeft in het profiel staan vrouwelijk te zijn... Maar verder heb je natuurlijk wel gelijk. |
|
quote:Ja dus!!! Proficiat |
|
Ach, zij dan. Ook goed. 't Blijft stom... A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
thnx ik zal niet meer zeuren A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote:"Zij" heeft al lang geen posts meer geplaatst... Of Aaargh is erg aandachtig onzin-topic aan het lezen..of het was tijd voor haard bedje Oh..en om on-topic te zijn: Welkom in de Onzin rubriek |
|
EN NU GODVERDOMME ON TOPIC!!! Bruce Banner |
|
[off-topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-04-2004 0:21] Life doesn't get much better than this! |
|
[off-topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-04-2004 0:22] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |