|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en gamen natuurlijk....shooters piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Day of Defeat per ongeluk??? |
|
quote: ? Asfalteren ze in Smilde de bossen of heb je van die all-terrain-skates? |
|
quote: Grappig. Ja ze hebben zelfs electriciteit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zelfs door bossen lopen tegenwoordig asfaltpaden voor het geval je dat nog niet opgevallen was |
|
quote:en volgens mij begreep jij Valorian verkeerd? |
|
quote:géén electriciteit dan? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Volgens mij werkt de drank Nou in Smilde is het gewoon een hobby om te skaten door de bossen. Zij kunnen dat daar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leuk, een introductieforum. Aanvankelijk was mijn idee me hier gewoon voor te stellen, met alle info vandien. Maar als ik zo even de verwelkoming van de meesten onder jullie bekijk... Ik, meisje en Belg zijnde, bedenk me dan toch maar even, just for my own sake Nou neen, even kort dan. Aangezien het hier metal all the way hoort te zijn, zal ik meedelen dat mijn voorkeur uitgaat naar Death, Black, Doom, Thrash, Grind en wat Progressive. Vrij brede smaak dus. Verder hou ik me bezig met kunst, literatuur en m'n band, en nog wat bijkomstigheden. Ik woon nu al een vol jaar in Polen, en zal hier nog blijven gedurende de drie komende jaar. Maar ik ben en blijf een rasechte Vlaeminck! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Kun je wel ABN? |
|
Polen kutland. Slik je? edit: je hebt 666 in je emaildres. GAY [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-05-2004 21:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:WHFB Dark Elves!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maar, vertel eens iets over Polen. Ik wilde er altijd heen met vakantie maar het is er nooit van gekomen. Hebben ze daar internet joh?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Neen hoor, ik doe slechts alsof. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Polen: geen kutland. Slikken: neen. 666: andere optie was al genomen. gay: moet ik me als man gedragen dan? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik heb anders gehoord dat ze daar nog geen stromend water hebben en dat ze in de rij staan voor een stuk brood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Insidetip: Chelman is een satanische travo-pool. |
|
Ja, maar hoe komt ze nu op de naam Malekith dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die Chelman komt ook nooit Nederland uit..... Er is meer dan alleen rondtouren met je kamper. Welkom nieuweling. F*ck hippies |
|
quote: Wat wil je weten over Polen? Internet hebben ze hier, hoewel de kerel die dat hier kwam installeren nog nooit een webcam gezien had, en vroeg om een demonstratie. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Marvel Comics? Volgens Google.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En in welke eeuw leef jij? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik hoor dat je daar bijvoorbeeld geen WC papier kan kopen en enige eten uit brood en kippensoep bestaat? Klopt dat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hm, het is anders de opper-chef der Dark Elves in Warhammer fantasy... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |