|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, en dat ben jij dus niet?? Bewijsmateriaal vereist: foto's! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
bedankt voor de welkom |
|
Welkom.. Dit topic wordt toch steeds leuker. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik zal een foto posten zodra ik weer thuis ben. |
|
Het afkraak gehalte en de onaardigheid bevalt me wel ik ga me hier vast wel thuis voelen. |
|
er is niets mis met ECHTE gothic... helaas halen veel mensen van alles door elkaar heen nu het een populaire term is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je echt afgezeken wilt worden moet je naar De Muur, succes verzekerd! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Inderdaad, het is de laatste jaren een vies woord geworden. Echte gothics zie je ook nauwelijks, het gros van wat je ziet is over een paar jaar weer doorsnee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik hoef zelf niet afgezeken te worden, ik zie ernaar uit om andere af te zeiken en daar word hier niet bepaald een probleem van gemaakt. |
|
quote: Wie zeikt zal ook afgezeken worden. Da's wel zo eerlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat is volgens jullie dan het kenmerk van echte goth's? |
|
quote: Dat ze de term gothic niet zo vaak gebruiken misschien?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik denk niet zozeer aan kleding e.d. maar meer aan de muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nou, das makkelijk dan..... zo zijn mijn grootouders ook gothic geworden door er niets over te zeggen. (en er niets over te weten) |
|
Welke muziek(band's) zijn dan echt gothic volgens jullie?? |
|
Wat boeit het trouwens wat je 'bent'. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zelf luister ik naat L'ame immortelle, nightwish |
|
quote: Geen WT?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
laat maar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nightwish... hmmz, ben ik dan ook gothic It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Een onwijze ontruie über-de-übergothic!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-04-2004 12:04] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Whoohoo! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Gothicvriendjes worden?? Kunnen we fijn samen Nightwish en WT luisteren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |