![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[edit]Opletten jij[/edit] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-05-2004 19:48] ![]() |
|
Ban! ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
B-A-N BAN! ![]() Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
ik ben het niet! Je moeder. ![]() |
|
bAn? Omdat je het zo mooi vraagt. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-05-2004 19:52] ![]() |
|
quote: Ben jij nou een forum-hoer? Jij verzameld bans of zo? Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Kanker op... ![]() |
|
Ik denk het laatste. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
HoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoEr Je moeder. ![]() |
|
quote: Jippie! ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Jim??? ben jij DE Jim ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vind jij Jim leuk? Jamai is veel geiler, en kan nog beter zingen ook! I am the 1%. ![]() |
|
zeker het kwijlen waard! ![]() ![]() |
|
quote: Blaat. Dapper gezwets, maar er komt nooit wat van. ![]() |
|
quote:Nee, die losers komen al hier, dus waarom hier weggaan? Sorry Sappie ![]() ![]() |
|
quote: Nee, gelukkig niet. Waarom zou iemand zo'n trieste actie willen ondernemen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Geen idee, vraag dat maar aan Morningrise. ![]() |
|
Maar niet in dit topic! Niet slowchatten! Ontopic! Godverdomme!! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Hallo allemaal , ik zal me even kort voorstellen ( na aandringen van een irritant persoon ![]() Ik ben marieke ( 16 jaar oud ) en ik kom uit vjenne en ik ben niet true metal maar ik vind metal wel mooi , ik heb zin in een beetje discusieren en denk dat ik dat het best op zware metalen kan doen , als ik me niet vergis. Ik ben hier nu nog een groentje ![]() Mijn smaak van muziek is een beetje van dit en een beetje van dat , mooi vind ik : Metallica , Ayreon , keltische muziek , flogging molly ,Pink Floyd , Godsmack , van alles en nog wat en ik begin steeds meer metalmuziek mooi te vinden ![]() ![]() ![]() There's much more to life than what you see. ![]() |
|
Waar de fuck ligt Vjenne? ![]() |
|
Foto's? ![]() |
|
quote: vjenne = vriezenveen... twentuh dusch Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
quote:Och mij God, nog een tukker. Toch niet weer zo'n inteeltje he .. ![]() |
|
Ik ben nieuw hier. Want ik ben nieuw. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |