|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[edit]Opletten jij[/edit] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-05-2004 19:48] |
|
Ban! Waag eens een dansje! |
|
B-A-N BAN! Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
ik ben het niet! Je moeder. |
|
bAn? Omdat je het zo mooi vraagt. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-05-2004 19:52] |
|
quote: Ben jij nou een forum-hoer? Jij verzameld bans of zo? Waag eens een dansje! |
|
quote: Kanker op... |
|
Ik denk het laatste. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
HoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoErHoEr Je moeder. |
|
quote: Jippie! voor Beli Waag eens een dansje! |
|
quote: Jim??? ben jij DE Jim ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vind jij Jim leuk? Jamai is veel geiler, en kan nog beter zingen ook! I am the 1%. |
|
zeker het kwijlen waard! |
|
quote: Blaat. Dapper gezwets, maar er komt nooit wat van. |
|
quote:Nee, die losers komen al hier, dus waarom hier weggaan? Sorry Sappie |
|
quote: Nee, gelukkig niet. Waarom zou iemand zo'n trieste actie willen ondernemen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geen idee, vraag dat maar aan Morningrise. |
|
Maar niet in dit topic! Niet slowchatten! Ontopic! Godverdomme!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hallo allemaal , ik zal me even kort voorstellen ( na aandringen van een irritant persoon ). Ik ben marieke ( 16 jaar oud ) en ik kom uit vjenne en ik ben niet true metal maar ik vind metal wel mooi , ik heb zin in een beetje discusieren en denk dat ik dat het best op zware metalen kan doen , als ik me niet vergis. Ik ben hier nu nog een groentje maar ik hoop dat ik ook mijn meningen over dingen in de verschillende forrums kan smijten en ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Mijn smaak van muziek is een beetje van dit en een beetje van dat , mooi vind ik : Metallica , Ayreon , keltische muziek , flogging molly ,Pink Floyd , Godsmack , van alles en nog wat en ik begin steeds meer metalmuziek mooi te vinden , verder ben ik erg lief , geniet nu nog van het leven , ben blond ,en voor verdere informatie kun je kijken bij mijn profiel waar ik nog geen plaatje heb bijstaan ( ik weet bij god nie hoe dat moet , het lukt me nie , kan iemand helpen??? ) en ik hoop een beetje mee te kunnen komen met het geklets in de forrums op zware metalen , de groetjes uit vjenne There's much more to life than what you see. |
|
Waar de fuck ligt Vjenne? |
|
Foto's? |
|
quote: vjenne = vriezenveen... twentuh dusch Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote:Och mij God, nog een tukker. Toch niet weer zo'n inteeltje he .. |
|
Ik ben nieuw hier. Want ik ben nieuw. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |