|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welkom coenv http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Favoriete bands: varierend van Slayer tot Hatebreed. OP het moment draai ik Kreator en de volgende schijf die ligt te wachtten is van Officium Triste. André Hazes leeft!! |
|
quote: Je bedoelt: Ik doe alleen een poging om irri n00bs te stangen, aangezien die poging weinig voorstelde... Mooi gesproken trouwens, in het Engels, intelligent hoor, erg knap. Prestatie. Echt waar. |
|
quote: Je klinkt als een kloon van Claw. En da's eng... (maar je bent dus ook niet erg origineel by the way...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niks op aan te merken Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
|
|
damn was er één te laat |
|
quote: kerel jouw usericon heerschd de pannen van het dak http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Gelukkig bivakkeer ik hier in een nest van onoriginele standaardfiguren. |
|
quote:je valt niet op .. |
|
quote: En bedankt! André Hazes leeft!! |
|
quote: Tenminste nog iemand die mijn mening op prijs stelt... Ik word er gewoon helemaal emotioneel van... ff een traantje wegpinken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
euhm....... zo had ik het nu ook weer niet bedoeld hoor. Lijkt me niet zo raar dat je op een bericht een antwoord geeft? André Hazes leeft!! |
|
quote: Okay, dit was zo'n beetje waar CoenV je voor probeerde te waarschuwen... maar ik vind het aardig dat je zo serieus op mijn post in gaat... By the way, de -smiley ga je hier nog wel vaker tegenkomen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bijna net zoveel als het icoontje. Welkom! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
en: |
|
En natuurlijk deze twee: Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Ok. Van deze: smily zal ik alleen niet zoveel gebruik maken in verband met SX. Verder heb ik last van chronische haaruitval maar voorals nog kan ik deze wel gebruiken André Hazes leeft!! |
|
Een goedendag eerwaarde metalvrinden, Ik wilde even mededelen dat ook ik, Tinusbadkuip, op deze fora aanwezig ben vanaf dit moment. Jullie willen natuurlijk weten wat voor muziek ik leuk vind, of niet. Verblijd Gij mij met het bezoeken van dit topic en daarna te reageren met een welkomstpost? Hoogachtend, Tinusbadkuip |
|
quote: Welkom metalmaat! |
|
quote: Boeiend....nu weten we wat je gaat doen zometeen. Ga je nog poepen vanavond? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
F*ck hippies |
|
quote: *Burp* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |