|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het niet anders kan is het OK. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 11-11-2001 18:55] Heads I win, tails you lose |
|
ok dan |
|
Geweld kiks ess! nee, maar alleen als het niet anders kan... en nooit zelf uitlokken |
|
bij bepaalde mensen moet het af en toe wel (al zullen zij er ongetwijfeld anders over denken ) |
|
Alleen als er geen andere mogelijkheid is om jezelf of andere onschuldigen ongeschonden uit de strijd te brengen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ja potje rosse is echt wel lekker op zijn tijd. ik houd zelf ook niet van uitlokken maar ga het ook niet uit de weg |
|
geweld= meestal onmacht Suck my piss |
|
quote: |
|
Mee eens Wiegen Meister ! |
|
quote: ja bij jouw wel denk ik de rest van de werled denkt er anders over |
|
Was vroeger vrij gewelddadig,maar heb mijn woede kunnen kanaliseren...gebeurt gelukkig niet meer elke dag dat ik iemand aanvlieg... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Daar denk JIJ zo over.....jou mening is niet gelijk ieders mening. Suck my piss |
|
Weer mee eens Wiegen Meister ! |
|
Suck my piss |
|
Hmmm het gebruik van geweld vin ik altijd een moeilijke .. Ik heb het gelukkig nog maar zelden hoeven te gebruiken. Boze Jenje blijkt af te schrikken is mijn ervaring. Op zich lost geweld niks op, vaak wordt de situatie er alleen maar erger van, maar het lucht wel vaak op, en soms verdient een persoon gewoon klappen. Moeilijk moeilijk allemaal ... |
|
geweld roept aan tot geweld, dus ... geen geweld gebruiken! |
|
Ik ben blij dat ik zo goed als nooit geweld nodig heb... Of ze zijn onder de indruk van mijn uiterlijk, of van mijn woorden... Maar ben ook geen uitlokker, dat scheelt een hoop... |
|
quote: je moet meningen wel van feiten onderscheiden. |
|
Geweld; ga lekker vechtsporten!!! Hiero was vroeger een Thai boks school waar men trainde op Napalm Death enzo... ..af ent toe werd er wel eens een gast letterlijk de kleedkamer ingetrapt! Buiten de ring waren het altijd aardige sympathieke gasten!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ken dat soort scholen heb zelf teakwondo gedaan in een afgehuurde zaal vol met gekken, nooit een tournooi afgemaakt we werden er altijd weggestuurd |
|
quote: deed en doe ik........... Suck my piss |
|
geweld is voor zwakke etters die uitgeluld zijn Je moeder. |
|
Ik was vroeger nogal snel in voor geweld, toen ben ik op een gegeven moment aan de vechtsporten gegaan, na 3jaartjes taekwondo was ik opeens een stuk beheerster, ben nu echt niet snel meer aan't knokken, (hoewel sommig mensen in de baroeg, daarbij kon ik et weer niet laten fftjes te meppen *grin*) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Soms kan geweld misschien nodig zijn, maar als het onnodig is zuigt het... Zo is een goede vriend van me kort geleden om niets vreselijk ik elkaar geslagen. En dan krijg ik toch wel de neiging diegene erg veel pijn toe te wensen. Dead things grow from deep inside... |
|
Om nix slaan getuigt van enorme zwakheid en geen eergevoel, maar soms moet je ook vechte om je eer te verdedigen vind ik, ik zal nooit wegrennen voor een gevecht, ook al kan ik em niet winnen. Ik word er woest van als iemand zomaar gemept wordt, das zo ontzettend laag Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |