IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De politie gaat echt niet tussen bv. een groepje kampers of urkers springen. Veiligheid gaat voor.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-04-2002 11:15 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

reatieop op Shadowland en Sharteel :
inderdaad , het is die angst van anderen die hen die machtspositie geeft , als iedereen ophoudt met bang zijn , dan is het probleem opgelost .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-04-2002 11:16]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sommige mensen ruiken gewoon dat je bang bent. Vind je het gek.. Die lui zijn gevaarlijk.
Maar ik denk niet alleen dat het daardoor komt. Ik vind dat er veel te veel jonge mensen bij de politie zitten en ook het leger die niet tot weinig carisma uitstralen. Een kleren kast van 2 meter van een jaar of 30/ 40 heb ik meer gezag voor dan een broekie die het weekend zich klem zuipt en niet zwaarder weegt dan 70 kg.
Gister ook in de trein: er zitten van die lulhannissen van soldaten die denken dat ze alles zijn. Als er hier oorlog uitbreekt, ben ik de eerste die zal vluchten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 08-04-2002 11:19 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Wil niet luisteren wil, moet maar voelen.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 11:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 11:15 schreef Vinay het volgende:
reatieop op Shadowland en Sharteel :
inderdaad , het is die angst van anderen die hen die machtspositie geeft , als iedereen ophoudt met bang zijn , dan is het probleem opgelost .


Vind ik ook.. Daarom dat ik ook altijd tussenkom als ik zoiets zie gebeuren (vaak tot grote ergernis van m'n vrienden). Trouwens als vrouw heb je op dat gebied een goeie positie, want hoe je het draait of keert, de meeste mannen zullen zo snel nog geen vrouw slaan. En als er een iemand reageert durven anderen vaak ook komen helpen.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-04-2002 11:21 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 8 april 2002 11:19 schreef Cadaveria het volgende:
sommige mensen ruiken gewoon dat je bang bent. Vind je het gek.. Die lui zijn gevaarlijk.


als alle omstanders zouden optreden en wat moed zouden tonen ,dan kan je een groepje mensen wel aan .



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nou kom dan maar eens in emmeloord en werp je tussen de urkers. Daarna wil ik je wel weer eens horen. Je weet dat Urk zo'n 5.000 (of meer) inwoners heeft en dat Urk 1 familie is ?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 08-04-2002 11:24 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:20 schreef Sharteel het volgende:
Trouwens als vrouw heb je op dat gebied een goeie positie, want hoe je het draait of keert, de meeste mannen zullen zo snel nog geen vrouw slaan. En als er een iemand reageert durven anderen vaak ook komen helpen.


Ohh ja? Ken je die smart-ass-fuckers van een Marokkanen en Turken die hier wonen niet! Ik heb mezelf al in aardig wat situaties gewrongen dat ik na afloop met een aardig blauw oog thuis kwam!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 11:25 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2002 20:27 schreef Jade het volgende:
Geweld is alleen aanvaardbaar om jezelf of mensen van wie je houdt te verdedigen.

In het uitgaansleven heb ik helaas wel eens klap moeten verkopen omdat ze aan mijn vriendinnen of aan mij zaten te plukken en eerdere waarschuwingen niet werkten. In zo'n situatie is het gebruik van geweld ook gerechtigd.



Daar moet ik je helaas ongelijk in geven.

Ik ben zelf gediplomeerd beveiligingsbeambte en ben o.a. werkzaam als Horecaportier in Rotterdam. Niet gaan vragen waar, want dat is beroepsgeheim...

In openbare plekken, zoals cafe's en discotheken is vrouw en/of homosexueel-onvriendelijk gedrag niet getolereerd. Ik kom vaak in aanraking met tips van mensen die komen vertellen dat sommige mensen lastig zijn tegen derden. Op zo'n moment haal ik iemand naar de deur en maak ik hem erop attent dat er klachten komen van hem/haar. Als ik die klachten nog een keer krijg en nadat ik diegene in de gaten heb gehouden, zet ik zo iemand buiten.

Als jij verteled dat na meerdere waarschuwingen van de portiers het nog steeds niet werkte, ligt de fout bij de portiers. Portiers moeten niet zo lang wachten met vervelende mensen. Op zo'n moment moet je niemand gaan slaan. want dan ben jij fout. iemand lichamelijk pijn doen is strafbaarder dan iemand geestelijk of lichamelijk lastig vallen. Als de security zag dat je lastig bent gevallen en dat ze ook zien dat je geslagen hebt, worden waarschijnlijk jullie beiden eruit gezet. Ziet ie jou alleen slaan, heb je grote kans dat JIJ problemen krijgt. Omdat portiers geen superhelden zijn, weten ze ook niet alles. Op moment van vechten en ruzie, krijgen wij altijd twee verschillende verhalen te horen. Welke moet je dan kiezen als portier zijnde zonder bewijs. je hebt alleen getuigen die allemaal iets anders beweren, dus daar heb je niets aan...Huppakee..allebei eruit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sommige beveilingslui zijn relexed.. Maar die gast van de dokter (die kale) moet echt gaan oppassen. Klootzak. Die gast trekt gewoon een barkruk onder mijn reet vandaan zodat ik keihard op mijn stuitje terecht kom. Weet je hoe zeer dat doet


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 11:34 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

En er zijn vele soorten vervelende mensen die andere mensen idd lastig vallen. Misschien dat in de ene cultuur/doelgroep meer geweldlustige mensen zitten als in andere groepen, maar das moeilijk te bewijzen.

o.a. discotheeks en cafe's zijn niet gerechtigd om een bepaalde doelgroep (bijvoorbeeld allochtonen) strenger aan te pakken. Dat is een wettelijke vorm van discriminatie. Wel kan een uitgaansgelegenheid ervoor kiezen om een huisregelement samen te stellen.

Weten jullie bijvoorbeeld waarom je overal geen sportschoenen, petjes en trainingspakken mocht dragen. Omdat "gabbers" niet meer welkom waren. Maar ja dat mag je niet zeggen, maar je mag het wel zo zeggen omtrend de kleren. Opgelost !!!

En geloof me. er zijn vervelende mensen in alle rassen. Ook nederlanders, Chinesen, metalfreaks, etc...

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik wil zeggen. De "overheid, incl. portiers, politie en andere serviceverlenende organisaties" kan er weinig aan doen. Discriminatie bereik je al snel, net als sommigen onder jullie het al bereikt hebben, om alleen maar te klagen over allochtonen. Je mag er wel over klagen, maar klaaag dan in het algemeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:34 schreef man de rijn het volgende:
En geloof me. er zijn vervelende mensen in alle rassen. Ook nederlanders, Chinesen, metalfreaks, etc...



natuurlijk maar ik merk op festivals, concerten ect dat bij metalheads veeeel minder tot geen geweld voorkomt. wat was het een chaos bij dance vally (ofzoiets) zaterdag bakstenen door ruiten bij een dance party. ect.
Als er op wacken een ambulance langs komt is het hooguit een metalhead die zich bijna dood heeft gezopen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 11:42 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Er zijn idd ook vervelende portiers in verschillende clubs, HELAAS...

Maar daar word iets aan gedaan. Vroeger kon je gewoon zonder papieren en diploma aan de deur gaan staan. Je moest kunnen vechten, 2 x 2 meter zijn en je waffel klaar hebben. Dat heeft zoveel problemen veroorzaakt, omdat er idd portiers hun poten niet thuis konden laten.

Portiers werken officieel onder de officier van justitie. Als portiers terecht aangeklaagd worden door klanten die slecht zijn behandeld komt de overheid in problemen. (en de portier ook natuurlijk)
Logisch dat de justitie er iets aan wil doen.

Sinds kort is het verplicht om gediplomeerd te zij of het binnen een jaar te halen. Geloof me, ik heb het gedaan en geslaagd en een van mijn theorieen die ik eruit kan trekken is dat er veel "bullebakken" zijn die het niet kunnen halen door sociaal mispunten.
Zodoende word het alleen maar beter. Oke, tuurlijk zullen er ook portiers blijven die misschien niet je beste vriend zullen worden, maar ze worden strenger in de gaten gehouden door justitie en als er stront aan de knikker zit, springen ze voor jou in de bres!!!

Bekijk het ook van de andere kant


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 11:47 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:41 schreef Cadaveria het volgende:
natuurlijk maar ik merk op festivals, concerten ect dat bij metalheads veeeel minder tot geen geweld voorkomt. wat was het een chaos bij dance vally (ofzoiets) zaterdag bakstenen door ruiten bij een dance party. ect.
Als er op wacken een ambulance langs komt is het hooguit een metalhead die zich bijna dood heeft gezopen.


De ene keer gebeurd er bij een houseparty iets vervelend, de volgende keer bij een metalfestival (vb: DOA 1997) rellen waren toen misschien wel veroorzaakt door fouten van de organisatie, maar das geen excuus voor geweld

En ja, misschien vaker problemen op Houseparty's dan op metalconcerten, maar bij beide kan het uit de hand lopen. Ik ben vroeger ook wel eens naar Houseparty's gegaan waar niets gebeurde, kan dus ook,,,,

Stel dat de gemiddelde nederlander in plaats van allochtonen, metalfreaks zien als de geweldadigste doelgroep, dat zouden jullie toch ook onterecht vinden.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ligt er aan wat de bewijzen zijn en of het waar is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 11:53 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 11:50 schreef Cadaveria het volgende:
ligt er aan wat de bewijzen zijn en of het waar is.


graag een betere uitleg van je feit...ben benieuwd wat je precies bedoeld


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Stel dat de gemiddelde nederlander in plaats van allochtonen, metalfreaks zien als de geweldadigste doelgroep, dat zouden jullie toch ook onterecht vinden.


Ik vind iets terecht als er bewijs voor is. Als het zo is dat metalhead veel chaos schoppen, geweldadig zijn ect. Ja dan ben ik het er mee eens dat de gemiddelde Nederlander zegt dat metalheads de geweldadigste groep is.
Maar het is een feit in Nederland dat de marokkaanse jongens een probleem vormen in Nederland. Het is zo vaak in het nieuws geweest. Er worden zelfs speciale trajecten uitgezet om dat probleem op te lossen.
Vind je het dan gek dat de gemiddelde Nederlander deze jongens zat is?? De feiten liggen daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-04-2002 12:03]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 12:05 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 12:03 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind iets terecht als er bewijs voor is. Als het zo is dat metalhead veel chaos schoppen, geweldadig zijn ect. Ja dan ben ik het er mee eens dat de gemiddelde Nederlander zecht dat metalheads de geweldadigste groep is.
Maar het is een feit in Nederland dat de marokkaanse jongens een probleem vormen in Nederland. Het is zo vaak in het nieuws geweest. Er worden zelfs speciale trajecten uitgezet om dat probleem op te lossen.
Vind je het dan gek dat de gemiddelde Nederlander deze jongens zat is?? De feiten liggen daar.


Cijfers wijzen idd uit dat het percentage allochtonen in misdaadcijfers hoog ligt. Maar wat de media vaak "vergeet" te vertellen is dat deze misdaad vooral bestaat uit 'kleine delicten' zijnde vandalisme, diefstal en dergelijke. Wat zware misdaden betreft zoals moord, belastingsfraude en dergelijke zijn het toch mooi wij autochtonen die de kroon spannen. Maar dat wordt NOOIT vermeld.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:05 schreef Sharteel het volgende:
Cijfers wijzen idd uit dat het percentage allochtonen in misdaadcijfers hoog ligt. Maar wat de media vaak "vergeet" te vertellen is dat deze misdaad vooral bestaat uit 'kleine delicten' zijnde vandalisme, diefstal en dergelijke. Wat zware misdaden betreft zoals moord, belastingsfraude en dergelijke zijn het toch mooi wij autochtonen die de kroon spannen. Maar dat wordt NOOIT vermeld.

Je kunt ook gewoon zeggen dat autochtonen dus iets handiger zijn, en het meteen groot aanpakken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waarom zit jeugddetentie vol met joegoslavische serie moordernaartjes? dat noem ik niet een klein vergrijp.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 12:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 april 2002 12:07 schreef Cadaveria het volgende:
waarom zit jeugddetentie vol met joegoslavische serie moordernaartjes? dat noem ik niet een klein vergrijp.


Joegoslavische seriemoordenaartjes.. Wel erg ongenuanceerd. En wie vermoorden ze dan in serie?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-04-2002 12:10 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hmm.. dank voor het genuanceerd antwoord


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 08-04-2002 12:12 by Graef Paerdestaert Wijzig reactieProfiel van Graef PaerdestaertQuote dit bericht

Geweld-ig


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 12:30 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:03 schreef Cadaveria het volgende:

Maar het is een feit in Nederland dat de marokkaanse jongens een probleem vormen in Nederland. Het is zo vaak in het nieuws geweest. Er worden zelfs speciale trajecten uitgezet om dat probleem op te lossen.
Vind je het dan gek dat de gemiddelde Nederlander deze jongens zat is?? De feiten liggen daar.


Marokaanse jongeren, feit !
hardcore punk jongeren, feit !
terrorfreaks en gabbers, feit !
metaljongeren, feit !
etc..etc...

Denk je nou echt dat er alleen trajecten worden uitgezet voor marokaanse jongeren
antwoord: een dikke

Ik ben horecaportier en heb ook evenementen gedaan, waaronder DOA en houseparty's.

Bij alletwee i.s.m. politie en overheid een securityplan/traject moeten opstellen

Ik ontken het "marokanenprobleem" niet, maar het is bullshit om alleen dat probleem aan te pakken. misschien is het wel het "grootste" probleem, maar alle andere vormen van geweld zijn bij elkaar ook groot als je brgijpt wat ik bedoel. Ben evenveel marokanen, als andere mensen tegengekomen die lastig waren en geweldadig.

Is er nou niemand die mijn verhaal begrijpt?


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen