|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
is gewoon belachelijk.. da's alles wat ik te zeggen heb |
|
Ik pleit voor sterilisatie onder dwang van alle criminelen... |
|
quote: -Infaustus -Misanthrope -ZwaarMetaal |
|
quote: Juist! Gewoon al die mensen wegfokken. mijn mening over geweld: Geweld is voor de geestelijk zwakkeren in de samenleving. Mensen met een beetje hersens zullen tenminste nog nadenken voordat ze gaan rossen of gewoon niet zinloos rossen (met een helm oid ) ... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: aha, dus alle criminelen hebben criminele ouders ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: mee eens...het is gewoon DOM als je zoiets doet... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Trieste zaak.. Ik kende die jongen van stappen, ging vroeger vaak me het broertje van Triple-Dan om. Ben benieuwd wat er met de daders gebeert.. |
|
die krijgen 3 jaar cel en 5 jaar voorwaardelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
-Infaustus -Misanthrope -ZwaarMetaal -Bestial Blasphemer leuk te combineren met een meeting.. Trieste gast |
|
quote: WAT! Niet eens TBS of dwangverpleging ofzo??? Deze mensen zijn gewoon een beetje ziek in hun bolletje hoor! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:ZM gemaskerde meeting Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zes arrestaties na mishandeling EHBO'er De politie in Lelystad heeft de afgelopen dagen 6 arrestaties verricht, in de zaak van de mishandeling van een EHBO'er, afgelopen donderdag. Het gaat om 6 minderjarige verdachten, in de leeftijd van 14 en 15 jaar. De jonge Lelystedelingen zijn al eerder in aanraking met justitie geweest. Twee van de zes worden verdacht van het daadwerkelijk mishandelen van de vrijwilliger van het Rode Kruis, vorige week donderdag bij de najaarskermis. De 67-jarige man werd in elkaar geschopt en geslagen omdat hij één van hen aansprak op het feit dat hij de EHBO-bus liet 'wippen'. Ook werden de ruiten van de bus nog ingegooid. Inmiddels zijn alle zes de jongeren weer op vrije voeten. Twee van hen moeten zeker voor de rechter verschijnen. Justitie onderzoekt nog hoe groot de rol van de vier medeverdachten is geweest. (Bron: Fok!) quote:Mja.. maximaal kunnen ze geloof ik 15 jaar (mishandeling met dood tot gevol / doodslag) krijgen. Maar inderdaad, wat daar nou uiteindelijk van komt... Verzachtende omstandigheden...blah blah.. moeilijke jeugd.. yadda yadda... cultuurverschillen.. etc... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sjongejonge.... Allemaal tegen de muur, dat zeg ik 11.45: restate my assumptions |
|
Single file, chaingun. blazen maar! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jah als je een vrijwilliger van de EHBO gaat mishandelen omdat-ie een opmerking plaatst om zijn spullen te beschermen ben je wel heel laag gezonken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Duitsers hadden hier een zeer effectieve manier van oplossen voor, zucht nostalgie [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-10-2002 18:55] |
|
Ik val dan wel in herhaling, maar dat soort lui, maakt niet uit hoe oud ze zijn, al zijn ze 7. Tegen de muur met die zooi! Ik vind dat we dat zachtaardige gedoe achterwege motte laten, en nu ECHT es hard gaan aanpakken. Maar ik vind dit wel een taak voor de politie, dus als je tuig wel schoppen doe dat niet zonder uniform! |
|
geweld is een kwaad iets wat wij hard nodig hebben om de mindere snuggere mens naar recht te richten een groep die iemand mishandeld zouden stuk voor stuk terug gepakt moeten worden zo hard dat ze het nooit meer doen ze raken op hun zwake plek maar niet zo dat ze nooit meer mens kunnen zijn een soort heropvoeding je moet door die plaat voor hun kop heen komenverder zou de politie meer macht moeten krijgen en een betere contole dat ze er goed mee om gaan groetjes gunny |
|
quote: Publieke executies moeten weer ingevoerd worden (zoals in de middeleeuwen), liefst zondag 'smiddags, dan valt er toch niks te doen (sla je meteen 2 vliegen in 1 klap). |
|
In Charleroi is het leger (afdeling ontmijning,denk ik)een huis van een oude man moeten gaan ontruimen omdat hij zijn ex-vrouw,kinderen en kleinkinderen allemaal wilde vermoorden met een tiental booby-traps(lees : verborgen kanonnen en geweren),die afgingen zodra je een la of iets dergelijks wou nakijken op zijn geld,althans,zo dacht hij.Het heeft hem wel z'n eigen leven gekost- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn god mensen wat een berg domme reacties weer (ja, sorry hoor)! Denken jullie nu echt dat, dat helpt stand rechtelijke executies en weet ik al wat niet meer? Geweld met geweld vergelden? Want zo werkt het dus niet... Als wij misdadigers ter plekke laten executeren denken jullie dan serieus dat er minder misdadigers komen? Nee hoor dan zorgt een crimineel dat hij een groter bruter wapen heb dan menneer agent en knalt ie iedereen overhoop die in de weg gaat staan. Het is niet zo dat je criminelen kan intimideren met geweld, das hun expertise en criminelen kunnen altijd harder valser en bruter terugslaan dan de burger of de wet, tenzij jullie dit land in een politie staat willen veranderen... Nee geweld met geweld vergelden lijdt alleen tot verharding van de maatschappij niet tot verbetering. |
|
Wat moet er dan WEL gebeuren Dargull, tegen zijn is makkelijk |
|
hahahaha, dus we moeten stil zitten en toekijken hoe die turken/marrokanen/andere herrieschoppers ons land verkrachten? [voorvoegsel verwijdert] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 24-10-2002 20:07] Trieste gast |
|
Idd .. kijk nu maar eens wat er gebeurt, we bieden ze vakanties en banen aan, en nog steeds blijven ze geweld opwekken |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |