IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:02 schreef varanus het volgende:
+1 Ben zelf ook geen uitlokker, maar met de nodige alcohol in het kadaver ben ik ook geen gemakkelijke. Nuchter ook niet trouwens....


Ik opzich wel, kan goed tegen alcohol in de zin van gezelligheid, ik word vrolijk en los niet agressief ofzo. Maar sommige dingen kan ik niet tegen, en als je daar dan te ver mee door gaat dan knapt er iets. Net als dat verhaal dat je vertelde over die opdringerige junks, daar heb ik er ook al eens ééntje van goed tegen de neus gebukst.


Against God and Government


R.
Usericon van R.
Posted 19-11-2007 16:12 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben meestal (tegen mijn zin) enorm kwaad van aard. Als er bijvoorbeeld iemand bij een zebrapad doorrijdt sla ik diegene ook het liefst meteen de stront uit zijn oren. Gelukkig weet ik mezelf redelijk in te houden op dit gebied.

Alchohol maakt mij slechts joelig, hoewel ik door deze gebottelde duivels enorm veel zelfvertrouwen krijg


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:14 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 18:33 schreef SQT het volgende:
Inderdaad, veel mensen zijn te beroerd om in dit soort situaties te helpen omdat het 'hun probleem niet is.' Ikke ikke ikke en de rest kan me geen ene hol schelen



'verstijven' en niet willen ingrijpen is wel een ander verhaal. Ik had graag ingegerepen maar wie zegt er dat ik met mijn 1.63 en vrouw zijnde wel indruk had gemaakt? Zin in Ruzie. nah. Ik weet dat ik mijn bek niet kan houden, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand anders daar heel erg van schrikt en idd heel bang wordt.

geweld is ook geen oplossing tegen junks, hij heeft nu niet ineens geld om van te leven. Hij is alleen een angst rijker, die hij naar mij idee niet heeft verdient, Varanus. ook niet omdat JIJ (het) zat bent. het blijft gewoon een mens. 'nee danjjwel' blijkt ook al jaren uitstekend te werken. dat jij je niet in kan houden zegt meer over jou dan over hem.

Daar kan ik wel moe van wordeen: niet alleen dat men dan 'toegeeft' geweld te gebruiken maar dan ook nog eens vinden dat ze daar het volste recht toe hadden. Dunno what scares me more.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 16:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2007 16:14 schreef Jolijn het volgende:

'nee danjjwel' blijkt ook al jaren uitstekend te werken.




Junk: "Geef me een euro"\
Jij: "nee dankjewel"


:')


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:18 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:16 schreef Burzum het volgende:
Junk: "Geef me een euro"
Jij: "nee dankjewel"


:')
ja nou idd.

Heb je sigaretten?
Nee, vandaag even niet, daag!

Heb je euro om te slapen?
Nee Sorry, volgende keer beter!

wil je een abonemet op het WNF?
Nee dankjwel, ik ben al lid.

Wil je een straatnieuws?
nou graag, al een tijd niet meer gelezen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2007 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*willekeurige kutvraag waarbij ik geen zin heb in enige vorm van communicatie met de brenger van de initiële boodschap*

"Nee"


Lichaamstaal for teh win


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 16:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe ik was dan ook flauw bezig die buien heb ik wel eens


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:22 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

*grin* @ burzum.

En toch werkt het. heb er gewoon niet zoveel last van. maar de straatnieuwsverkoper op de mariaplaats is dan ook zo'n schattige tuinbakouter. altijd als een balletje zo lam, lach me der kapot om, en vrolijk en lief tegen iedereen.

hij: 'wel thuis!'
jij: 'jij ook.... eeuhhh'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2007 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@Boerkazum:
Pff, jij hebt een lading zout in je reet dnodig.
Zal ik dat er eens 35 cm diep in doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-11-2007 16:23]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:14 schreef Jolijn het volgende:
'verstijven' en niet willen ingrijpen is wel een ander verhaal. Ik had graag ingegerepen maar wie zegt er dat ik met mijn 1.63 en vrouw zijnde wel indruk had gemaakt? Zin in Ruzie. nah. Ik weet dat ik mijn bek niet kan houden, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand anders daar heel erg van schrikt en idd heel bang wordt.

geweld is ook geen oplossing tegen junks, hij heeft nu niet ineens geld om van te leven. Hij is alleen een angst rijker, die hij naar mij idee niet heeft verdient, Varanus. ook niet omdat JIJ (het) zat bent. het blijft gewoon een mens. 'nee danjjwel' blijkt ook al jaren uitstekend te werken. dat jij je niet in kan houden zegt meer over jou dan over hem.

Daar kan ik wel moe van wordeen: niet alleen dat men dan 'toegeeft' geweld te gebruiken maar dan ook nog eens vinden dat ze daar het volste recht toe hadden. Dunno what scares me more.



Ondanks dat ik gewoon een stronthekel heb en die parasieten op de straat, een jointje roken niks mis mee, maar die echte junks zijn niet voor rede vatbaar. De debiel kon zijn handen niet thuis houden, toen ie te horen kreeg dat ie zelf maar peuken moest gaan halen, de enige boodschap is dan een peun op de neus, klaar. Doet ie het nooit meer weer.


Against God and Government


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:30 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:27 schreef Rotzak het volgende:
Ondanks dat ik gewoon een stronthekel heb en die parasieten op de straat, een jointje roken niks mis mee, maar die echte junks zijn niet voor rede vatbaar. De debiel kon zijn handen niet thuis houden, toen ie te horen kreeg dat ie zelf maar peuken moest gaan halen, de enige boodschap is dan een peun op de neus, klaar. Doet ie het nooit meer weer.
Je moet je gewoon niet zo druk maken. Tenzij je er werkelijk trots op bent dat je anderen op hun bek timmert. maar dan ben je zelf ook niet helemaal in orde. maar dat natuurlijk slechts mijn mening.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:32 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:30 schreef Jolijn het volgende:
Je moet je gewoon niet zo druk maken. Tenzij je er werkelijk trots op bent dat je anderen op hun bek timmert. maar dan ben je zelf ook niet helemaal in orde. maar dat natuurlijk slechts mijn mening.


Ik maak me er niet druk om, het is gewoon een feit dat junks een plaag voor de maatschappij zijn, en eerlijk het kan me werkelijk niks schelen als ik iemand op zijn bek timmer, mocht ik slaan dan heeft ie dat dubbel en dwars verdiend wat ik ben heel rustig en echt voor rede vatbaar, maar je kan te ver gaan.


Against God and Government


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:37 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:32 schreef Rotzak het volgende:
Ik maak me er niet druk om, het is gewoon een feit dat junks een plaag voor de maatschappij zijn, en eerlijk het kan me werkelijk niks schelen als ik iemand op zijn bek timmer, mocht ik slaan dan heeft ie dat dubbel en dwars verdiend wat ik ben heel rustig en echt voor rede vatbaar, maar je kan te ver gaan.

mensen die met zo'n gemak geweld gebruiken omdat ze anderen mensen als minder beschouwen zijn ook een plaag voor de maatschappij.
praat je eigen acties nou niet goed. je mishandelt anderen omdat je niet met een eigen frustratie om kan gaan (dat is de *knap*) en dat is jou zaak. dat heeft niets met die junks te maken want als die er niet waren was het je vriendin wel.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:37 schreef Jolijn het volgende:
mensen die met zo'n gemak geweld gebruiken omdat ze anderen mensen als minder beschouwen zijn ook een plaag voor de maatschappij.
praat je eigen acties nou niet goed. je mishandelt anderen omdat je niet met een eigen frustratie om kan gaan (dat is de *knap*) en dat is jou zaak. dat heeft niets met die junks te maken want als die er niet waren was het je vriendin wel.


Jij bent echt knetter gek, misschien lees ik het verkeerd maar suggereer je nu dat als het de junks niet zijn, ik mijn vriendin dan een beuk verkoop?

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 19-11-2007 16:39]


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 16:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2007 16:37 schreef Jolijn het volgende:
mensen die met zo'n gemak geweld gebruiken omdat ze anderen mensen als minder beschouwen zijn ook een plaag voor de maatschappij.



Mja je kan ook overdrijven, ik kan je uit ervaring vertellen dat heer rotzak inderdaad een rustig persoon is maar men kan altijd een keer te ver gaan natuurlijk, het houd een keer op met de rust en geduldigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2007 16:39]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 16:42 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:32 schreef Rotzak het volgende:
Ik maak me er niet druk om, het is gewoon een feit dat junks een plaag voor de maatschappij zijn, en eerlijk het kan me werkelijk niks schelen als ik iemand op zijn bek timmer, mocht ik slaan dan heeft ie dat dubbel en dwars verdiend wat ik ben heel rustig en echt voor rede vatbaar, maar je kan te ver gaan.

Een plaag voor de maatschappij?
Nou nee niet echt. Heb er nooit eht last van. Als je een beetje goed door mensen heen kan kijken wordt je ook niet aangesproken. Van die mensen die mijn ziel proberen te redden met hun gepraat over de bijbel wordt ik veel schijtzieker. Die luisteren ook niet naar een redelijk, nee ik heb geen behoefte aan een geredde ziel.
Maar misschien heb ik daar juist meer last van dan van junks door mijn lieve meisjesuitstraling in combinatie met mijn kleding en blik. Dat die mensen denken kijk iemand om te bekeren en die junks denken van als ik haar om een euro vraagt neemt ze me mee naar de smullers en krijg ik een bak patat terwijl ik geld wil voor drugs. (dat laatste is dan ook mijn antwoord als ik lastig wordt gevallen door een junk en er een snackbar in de buurt is. Ze kunnen geen geld van me krijgen maar wel een patatje, moet je zien hoeveel er dan aftaaien werkt wonderbaarlijk goed)


Maar om nou te zeggen dat ik ooit echt aggresiev wordt tegen mensen. Nee niet mijn ding. Ik zou ook nooit de eerste klap uitdelen.

Hoewel ik heb een keer iemand in m'n klas letterlijk bedreigt. Jongen die altijd alle meiden lastigviel en niemand die hem ooit echt op z'n plek wou zetten. Leraar weg uit lokaal die jongen weer op tafel bij een stel meiden en in decollete gluren en kwijlen, terwijl die meiden maar blijven zeggen dat ie op moest rotten. Toen heb ik een schaar gepakt en gezegd dat als tie niet heel snel op z'n plek ging zitten hij voortaan verder zou kunnen leven met een oog. (niet dat ik het meende, maar dreigend overkomen als je iets zat bent is niet moeilijk) Hij zat binnen twee tellen weer op z'n plek en toen ben ik nog even met hem gaan babbelen dat hij niet meer zo dichtbij mensen moet staan omdat dat voor hun erg vervelend is. De rest van het jaar was tie braaf.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:44 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:39 schreef Rotzak het volgende:
Jij bent echt knetter gek, misschien lees ik het verkeerd maar suggereer je nu dat als het de junks niet zij, ik mijn vriendin dan een beuk verkoop?
Ik suggereer dat jij kennelijk niet met je frustratie om kan gaan. ik weet waarom je precies vindt dat je het rechty hebt om een ander te slaan, maargoed dat zit meer in jou hoofd, dat heeft niets met de andere partij te maken. ittirant gedrag kan je de ene keer beter hebben dan anders, en soms is het heel vervelend omdat je zelf niet zo lekker in vel zit. slaan is alleen geen oplossing want het: 'Dan doette het nooit meer..' gaat niet op.

dus je doet zoiets niet om de maatschappij 'beter' te maken. je doet het omdat je zelf pissig bent. en die oorzaak en die frustratie zit ook in jezelf en niet in een ander. Dus ik denk inderdaad wanneer iemand een vreemde zijn gezicht kan verbouwen opdat die irriteert, dat diegene dat ook bij een bekende kan doen, mits genoeg irritatie. ja.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nou en, misschien ben ik pissig misschien niet, maar die lullo moet gewoon zijn handen thuis houden, ik had 'm gewoon gewaarschuwd "Je kan te ver gaan, weet waar je aan begint" en nog ging ie door, nou dan ben je te laat en kan je tandjes tuffen.


Against God and Government


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 16:51 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:48 schreef Rotzak het volgende:
Nou en, misschien ben ik pissig misschien niet, maar die lullo moet gewoon zijn handen thuis houden, ik had 'm gewoon gewaarschuwd "Je kan te ver gaan, weet waar je aan begint" en nog ging ie door, nou dan ben je te laat en kan je tandjes tuffen.

waarom moet je dan gelijk zo hard slaan en in hun gezicht? Die junks zijn toch meestal gratenpakhuizen zonder spieren. Geef ehm een trap tegen z'n schenen of nog beter een duw tegen z'n borstkas. Das iets minder geweldadig, maar je maakt nog steeds je punt ermee.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:52 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:39 schreef Burzum het volgende:
Mja je kan ook overdrijven, ik kan je uit ervaring vertellen dat heer rotzak inderdaad een rustig persoon is maar men kan altijd een keer te ver gaan natuurlijk, het houd een keer op met de rust en geduldigheid.
Oh, nee dat denk ik ook niet. anders had ik t nooit aangedurfd om iets te zeggen, haha!

maar ik denk wel, dat als iemand ik jou ogen te ver gaat en je daarom slaat, dat dat niet wil zeggen dat je daar zelf een enorme rol in speelt. of dat je eigen frustratie is, of een schending van jou normen en waarden, of dat jij als persoon niet het respect krijgt dat je behoort te krijgen, dat weet ik niet. Ik ben zelf nooit door junks lastiggevallen. nee dankje voldoet echt( in utrecht kennelijk). Kan me dus ook niet voorstellen waarom je daar op in zou meppen. maar dat terzijde

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 19-11-2007 16:52]


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:53 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:51 schreef Pandora het volgende:
waarom moet je dan gelijk zo hard slaan en in hun gezicht? Die junks zijn toch meestal gratenpakhuizen zonder spieren. Geef ehm een trap tegen z'n schenen of nog beter een duw tegen z'n borstkas. Das iets minder geweldadig, maar je maakt nog steeds je punt ermee.
Dat vraag ik me ook wel af....


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:54 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:51 schreef Pandora het volgende:
waarom moet je dan gelijk zo hard slaan en in hun gezicht? Die junks zijn toch meestal gratenpakhuizen zonder spieren. Geef ehm een trap tegen z'n schenen of nog beter een duw tegen z'n borstkas. Das iets minder geweldadig, maar je maakt nog steeds je punt ermee.


Omdat je zo'n persoon beter gelijk kan uitschakelen, Junks, vieze naalden, nare ziektes voor je het weet zit er een naald in je arm.


Against God and Government


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 19-11-2007 16:56 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:54 schreef Rotzak het volgende:
Omdat je zo'n persoon beter gelijk kan uitschakelen, Junks, vieze naalden, nare ziektes voor je het weet zit er een naald in je arm.
oh de Logica.

wat was er ook alweer mis met doorlopen?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 november 2007 16:56 schreef Jolijn het volgende:
oh de Logica.

wat was er ook alweer mis met doorlopen?


Ik geef het op, volgens mij ben jij echt een rasechte hippie, en daar valt niet mee te discussieren.


Against God and Government


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 17:03 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:54 schreef Rotzak het volgende:
Omdat je zo'n persoon beter gelijk kan uitschakelen, Junks, vieze naalden, nare ziektes voor je het weet zit er een naald in je arm.


alsof een bedelende junk een naald in de aanslag heeft om mensen die hem aanvallen mee te steken. Tis een mooie theorie, maar je slaat wel volledig naast de plank.
Waarom bedelt een junk? Omdat hij geen geld voor drugs meer heeft. Als een junk geen drugs heeft is zijn/haar naals wss erg goed opgeborden. Die dingen zijn zo ongeveer hun costbaarste bezit (op de drugs na). En jij denkt dat ze daarmee iemand aan gaan vallen. Net alsof jij als je de keuze hebt iemand aanvalt met je antieke vaas ipv je ikea stoel van drie tientjes.
Toegegeven de kans bestaat dat ze bijten en daarbij allerlei ziektes overdragen. Maar als je hem op z'n bek rost is de kans ook erg groot dat je je knokkels aan z'n tanden openhaalt. Net zoveel kans op enge ziektes dus.

Als je echt bang bent voor enge ziektes die de junks op je overdragen dan stamp je flijnk hard op hun tenen. Kunnen ze ook niet achter je aanlopen en de kans op enge ziektes is miniem.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen