IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 17:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 17:26 schreef Vikingblood het volgende:
Mijn vrouw heeft iig pepperspray in de tas..dat werkt altijd..als ze de tijd heeft..anders de ogen eruitkrabben..

Mmm, pepperspray is toch verboden. En idd als die kerel je handen per ongeluk niet beetheeft krabben in z'n gezicht. als het hem dan toch lukt ivm overgewicht en kracht heb je in elk geval z'n DNA te pakken en hem enige opzichtige verwondingen gegeven waardoor die makkelijker op te sporen is.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-11-2007 17:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 november 2007 17:29 schreef Burzum het volgende:
Is ook zwaar werk hoor, dat verkrachten. Moet je die armen bij elkaar zien te houden en ondertussen nog je broek uit trekken ook.


Dont leave home zonder tierips



[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-11-2007 17:32]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-11-2007 17:31 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 november 2007 17:30 schreef Pandora het volgende:
Mmm, pepperspray is toch verboden. En idd als die kerel je handen per ongeluk niet beetheeft krabben in z'n gezicht. als het hem dan toch lukt ivm overgewicht en kracht heb je in elk geval z'n DNA te pakken en hem enige opzichtige verwondingen gegeven waardoor die makkelijker op te sporen is.


Ja boeiend..verkrachten ook..dus staat het 1-1

iig als ik zo`n dude zie schop ik het levenslicht uit hem..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 17:33 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 17:28 schreef Vikingblood het volgende:
Spreek je uit ervaring Pandaatje?? je weet er verrotte veel over te vertellen..Of moeten we meelij krijgen met Grey en oefen je al die praktijken op hem??

Mwah, ervaring ja die heb ik ermee en daarna ben ik idd gaan nadenken over hoe ik moet/kan voorkomen dat het ooit nog een keer gebeurd.
En nee ik oefen niet op grey, daar is tie veels te lief voor. Bovendien vind ik het geheel niet erg om met hem sex te hebben.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-11-2007 17:34 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 17:29 schreef Burzum het volgende:
Is ook zwaar werk hoor, dat verkrachten. Moet je die armen bij elkaar zien te houden en ondertussen nog je broek uit trekken ook.

en dan krijg je er ook nog niet eens voor betaald.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-11-2007 17:34 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 19 november 2007 17:33 schreef Pandora het volgende:
Bovendien vind ik het geheel niet erg om met hem sex te hebben.



Dat vind ik ook


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 17:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:16 schreef Burzum het volgende:
Junk: "Geef me een euro"
Jij: "nee dankjewel"


:')




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2007 19:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

van de week een beetje pepperspray uit polen meegenomen en een beetje van het spul in een bekertje gespoten en geproeft en op mn gezicht gesmeerd hehe. Een klein beetje is best lekker bij je eten en op je gezicht is een klein beetje een goede manier om warm te worden, maar zodra je daarna perongeluk in je ogen wrijft is het wel echt kut. en ik had het eigenlijk al van mn handen gespoeld haha.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-11-2007 19:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 november 2007 16:14 schreef Jolijn het volgende:
'nee danjjwel' blijkt ook al jaren uitstekend te werken.

Ghehehe dat deed ik vroeger ook ja. Alleen als je in a'dam van het station naar rembrandtplein loopt ben je al een half uur kwijt met het aanhoren van slappe lulverhalen voordat ze je eens om geld vragen. Mijn 'formule' nu is oogcontact vermijden, chagerijnig kijken en 'nee' schudden


Zenial


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2007 19:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 19:41 schreef Zenial het volgende:
Ghehehe dat deed ik vroeger ook ja. Alleen als je in a'dam van het station naar rembrandtplein loopt ben je al een half uur kwijt met het aanhoren van slappe lulverhalen voordat ze je eens om geld vragen. Mijn 'formule' nu is oogcontact vermijden, chagerijnig kijken en 'nee' schudden

Oordopjes in doet wonderen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2007 19:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2007 19:41 schreef M. het volgende:
Oordopjes in doet wonderen


Lang zijn ook!



renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2007 19:45 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Lelijk zijn ook!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2007 19:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2007 19:45 schreef renYek het volgende:
Lelijk zijn ook!


Van wie heb jij dat gehoord?



renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2007 19:50 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik ben niet groot en ik kijk niet nors, dus moet het daar aan liggen dat ik nooit lastig gevallen wordt


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2007 19:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 19:41 schreef Zenial het volgende:
Mijn 'formule' nu is oogcontact vermijden, chagerijnig kijken en 'nee' schudden


Ghehe ik kijk er altijd net langs heen en als ik zie dat ze wat zeggen dan is het NEE en banjer ik door. Wel eens gehad dat ze voor je gingen staan en je de weg gingen versperren. Mooi irritant! Dan krijgen ze een 'Ik zeg toch NEE!'.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2007 19:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2007 19:50 schreef renYek het volgende:
Ik ben niet groot en ik kijk niet nors, dus moet het daar aan liggen dat ik nooit lastig gevallen wordt


Hehehe, daar heb je een punt... mischien komt het wel doordat je er zo fit uitziet...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2007 19:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 19:43 schreef blonde rockgod het volgende:
Lang zijn ook!

Werkt idd goed tegen bedelaars denk ik. Ik vermoed alleen dat je in kroegen e.d. als lange grote kerel "sneller"/"eerder" last hebt dan als klein opdondertje zoals ik. Dit is niet een wetenschappelijke hypothese maar ik vermoed dat een aspirant-geweldenaar denkt dat er aan mij geen eer te behalen valt en aan een evt. blonde rockgod van 2 meter wel.

De aspirant-geweldenaar heeft dan waarschijnlijk nog gelijk ook, maar dat terzijde.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2007 19:55 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 19:52 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, daar heb je een punt... mischien komt het wel doordat je er zo fit uitziet...


Of die enorme knoflookmeur!


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2007 19:56 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 19:53 schreef M. het volgende:
Werkt idd goed tegen bedelaars denk ik. Ik vermoed alleen dat je in kroegen e.d. als lange grote kerel "sneller"/"eerder" last hebt dan als klein opdondertje zoals ik. Dit is niet een wetenschappelijke hypothese maar ik vermoed dat een aspirant-geweldenaar denkt dat er aan mij geen eer te behalen valt en aan een evt. blonde rockgod van 2 meter wel.

De aspirant-geweldenaar heeft dan waarschijnlijk nog gelijk ook, maar dat terzijde.


Volgens mij is het meer wat je uitstraalt. Sommige lui kunnen klein en tenger zijn, maar toch uitstralen dat je er beter met je poten af kan blijven en daar hoeven ze niet eens nors voor te kijken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 19:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als mensen echt in paniek vertellen dat ze nog 50 cent nodig hebben om de laatste bus te halen of zo, dan blijf ik altijd wel even luisteren, dat vind ik meestal wel leuk. Natuurlijk zeg ik na het verhaal alsnog dat ze niets krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2007 19:58 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2007 19:53 schreef M. het volgende:
Werkt idd goed tegen bedelaars denk ik. Ik vermoed alleen dat je in kroegen e.d. als lange grote kerel "sneller"/"eerder" last hebt dan als klein opdondertje zoals ik. Dit is niet een wetenschappelijke hypothese maar ik vermoed dat een aspirant-geweldenaar denkt dat er aan mij geen eer te behalen valt en aan een evt. blonde rockgod van 2 meter wel.

De aspirant-geweldenaar heeft dan waarschijnlijk nog gelijk ook, maar dat terzijde.


Hmmmmmmm, nou, ik denk dat het andersom is. Mensen zoeken toch vaak een "zwakker" (*1)iemand als ze problemen willen. Ik heb zelf nooit last van geweld in uitgaansgelegenheden. Wel heb ik meegemaakt dat een kleinere kameraad steeds problemen kreeg, men dacht dat hij een makkelijk slachtoffer was... niet dus

Maar bij jou is het denk ik meer dat men over je heen kijkt en jou niet opmerken

*1. Wat trouwens onzin is.... ik ken zat kleine mannetjes die mij binnen een seconde zouden kunnen vloeren...



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 19:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik denk dat uitstraling het belangrijkst is wat betreft ruzies aantrekken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-11-2007 20:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 november 2007 19:59 schreef Schaep het volgende:
Ik denk dat uitstraling het belangrijkst is wat betreft ruzies aantrekken.


Aantrekken, maar ook het weren van ruzies... Ja, dat denk ik ook. Maar het is dan ook wel makkelijk als je lang bent, dat scheelt denk ik wel iets.



renYek
Usericon van renYek
Posted 19-11-2007 20:01 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Een sterke geest doet al veel


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 20:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 20:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Aantrekken, maar ook het weren van ruzies... Ja, dat denk ik ook. Maar het is dan ook wel makkelijk als je lang bent, dat scheelt denk ik wel iets.


Dat denk ik ook wel ja.

Hoewel, als ik wat korter en breder zou zijn geweest dan zou dat denk ik meer schelen.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen