IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : geweld Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 25-10-2002 18:05 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 25 oktober 2002 15:46 schreef Dargull het volgende:
hhhmmm tijd voor een bekentenisje;

Ik heb zelf ook wel is iemand gewelddadig aangepakt vrees ik, ik zat in de bus van middelburg naar domburg (lijn 53) op weg naar m'n voormalige werk en de bus stond te wachten op het bus terrein voor dat ie weg reed, schuin voor mij vlak voor het middenstuk, zat een nogal aantrekkelijke jonge dame, anyways er komen drie kereltjes in de leeftijd 14-16 binnen gezeil en die gaan op het midden stukkie bij de middelste deur staan, die daar een heel verhaal over "respect" (in de R&B variant dan) liepen op te hangen... terloops worden er wat blikken naar het meisje geworpen, so far no problem, dan maakt een van de heren opeens allerlij opmerkingen over vrouwen en geile "teven" naar z'n maten, het vrouwtje staart de jongens pissig aan en ook ik werp ze 'n vuile blik toe, vervolgens concludeert een van de heren dat, dat van weinig "respect" getuigd vrouwen horen hem niet zo aan te staren ik wacht af maar wordt ook oplettender...

vervolgens plaats de dame 'n opmerking terug in de trend van laat me met rust, maar 1 van de jongens besluit zich uitgedaagd te voelen en gaat naat haar zitten en legt een hand op haar bovenbeen... dat had ie dus beter niet kunnen doen iets in mij (en blijkbaar ik in de kerel achtermij) zei toen dus *knap* en dat eindigde zonder op details in te gaan op drie kereltjes die door de openstaande middelste deur door mij en een vent die achteraf stan bleek te heten naar buiten werden getorpedeerd om fijn op de volgende bus te wachten.


Kijk, dat soort dingen moeten we dus meer zien in Nederland

Voor hetzelfde geld zat er iemand anders die "verstijfde" en geen poot uitstak naar die kereltjes.


11.45: restate my assumptions


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2002 18:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kijk.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2002 18:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

respect


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-10-2002 18:33 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 25 oktober 2002 18:05 schreef Styhn het volgende:
Voor hetzelfde geld zat er iemand anders die "verstijfde" en geen poot uitstak naar die kereltjes.


Inderdaad, veel mensen zijn te beroerd om in dit soort situaties te helpen omdat het 'hun probleem niet is.' Ikke ikke ikke en de rest kan me geen ene hol schelen

voor Dargull


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-10-2002 18:38 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 18:33 schreef SQT het volgende:
Inderdaad, veel mensen zijn te beroerd om in dit soort situaties te helpen omdat het 'hun probleem niet is.' Ikke ikke ikke en de rest kan me geen ene hol schelen

voor Dargull


helaas is die ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke mentaliteit de grote gemene deler tegenwoordig.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2002 18:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 oktober 2002 18:38 schreef Dargull het volgende:
helaas is die ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke mentaliteit de grote gemene deler tegenwoordig.


dat klopt; dit topic gaat hier over; weet je meteen wat je aan elkaar hebt:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=409276

Ik vind een groot deel van het probleem zitten in de samenleving hier; de 24 uurs economie zuigt alle energie uit mensen; wie stopt dan nog belangeloos energie in een ander? De sociale controle op de straat is beangstigend minimaal; men schijt van angst of heeft er sowieso schijt aan; Tegenwoordig kijken zo honderden mensen toe als er iemand verdrinkt, verkracht wordt of in elkaar worden geschopt.

Deze samenleving is volkomen afgestompt; daadkracht? Nope; bureaucratie!
De bureaucratie zorgt ervoor dat witte illegalen zoals Gumus werden uitgezet terwijl de klootzakken gewoon hier blijven!

Daar komt nog bij dat een enorm groot probleem bij het justitiële apparaat is; de politie werkt inefficïent (ZEER groot probleem!) en de wetgeving houdt dat in stand; ook kan men je aanklagen als je een inbreker van je terrein af mept of als je iemand verdedigt kan diegene je aanklagen voor een aanval!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 27-10-2002 14:44 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Agent Venlo buiten bewustzijn geslagen

Uitgegeven: 27 oktober 2002 13:18

VENLO - De politie Limburg-Noord heeft zondagochtend twee inwoners van Venlo aangehouden nadat een politieagent buiten bewustzijn was geslagen. De man moest in het ziekenhuis worden behandeld voor kneuzingen en een bloeduitstorting bij zijn oor, maar kon later naar huis.

Rond vier uur 's nachts hielden twee surveillanten op de Oude Markt in Venlo een bromfiets aan, waarop drie personen zaten. De 19-jarige bestuurster verzette zich hevig, haar vriend sloeg de politieman van achteren neer. Zijn collega gebruikte pepperspray waarop de man vluchtte, maar hij werd enige tijd later met behulp van een politiehond opgepakt.

bron: www.nu.nl


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-10-2002 14:54 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Venlo, gangstatown


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-10-2002 16:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

En dan vraagt een bepaalde Venlonaar zich af waarom hij zo'n hekel heeft aan andere jongeren... Hij weet het weer! Venlo -> Untermensch breeding place...



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-10-2002 17:14 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Mentale kracht staat, volgens mij, niet boven of onder fysieke kracht.
Als praten niet meer baat, kan geweld inderdaad een "oplossing" zijn.
Het is bijvoorbeeld zo dat de dreiging van fysieke represailles nogal wat mensen "in check" houdt. Bijvoorbeeld op dit forum, zouden velen niet zo een grote bek opzetten indien plots de één voor de ander zijn deur stond.



Tum podem extulit horridulum...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-10-2002 18:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Heldhaftig optreden:

Omstanders overmeesteren overvaller in Amsterdam


Twee overvallers zijn vanochtend in Amsterdam afzonderlijk van elkaar op de vlucht geslagen, nadat te hulp schietende omstanders de buit had weten te ontfutselen. De overvallers zijn nog voortvluchtig.

Een van de overvallers had een geldloper bewusteloos geslagen toen hij van zijn geldwagen naar een postagentschap liep. De overvaller wist een geldkoffer te bemachtigen en liep hiermee naar zijn metgezel die met een scooter klaarstond om te vluchten.

Voordat de overvaller de scooter bereikte, werd hij echter tegen de grond gewerkt door omstanders die daarbij de geldkoffer afpakten. De geldloper mocht na behandeling door een arts naar huis. De politie in Amsterdam spreekt van een 'heldhaftig optreden' van de omstanders.


[edit]Al opgenomen in ander topic[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 29-10-2002 19:06]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 13:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Afgelopen weekend m´n heil ook maar weer eens in geweld gezocht. Na het Barbaars festivalletje in Leeuwarden waar ik met de heren Thrash en Horror Vacui naar toe was, vertrok ik met Thrash richting shoarmatent. Nu lopen der in Leeuwarden een paar verschrikkelijk vervelende dakloze junks rond die iedereen lastigvallen met geschooi om geld. Ik ben ook al enkele malen lastig gevallen, laatste keer zelfs toen ik in gezelschap was van m´n zoon en een paar van z´n vriendjes toen we voor z´n verjaardag naar de bioscoop waren geweest. Ik heb die teringjunk toen in niet al te vriendelijke woorden duidelijk gemaakt dat ie moest oprotten. Maar dit weekend stond ie dus weer voor m´n neus. En omdat ik zwaar beneveld was, knapte er iets in me en heb ik de lijer flink te grazen gehad. Deze valt mij dus niet weer lastig.....


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2007 13:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Stoer man.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 13:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 13:40 schreef Snaack het volgende:
Stoer man.


Heeft geen donder met stoer zijn te maken. Ik word kotsmisselijk van zulke lijers die op agressieve manieren mensen benaderen om geld te schooien, daar ben ik absoluut niet van gediend.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 13:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En je heb daarbij nog een goede daad verricht ook. Als die gast een nacht in het ziekenhuis moet blijven dan heeft hij wel een warm bed :')

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2007 13:48]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-11-2007 13:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 november 2007 13:47 schreef Burzum het volgende:
En je heb daarbij nog een goede daad verricht ook. Als die gast een nacht in het zieknhuis moet blijven dan heeft hij wel een warm bed :')
Alsnog op Gurbe zijn kosten



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 13:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 13:47 schreef Burzum het volgende:
En je heb daarbij nog een goede daad verricht ook. Als die gast een nacht in het ziekenhuis moet blijven dan heeft hij wel een warm bed :')


Neh, zo erg was het niet hoor hehe...


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-11-2007 13:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 13:45 schreef varanus het volgende:
Heeft geen donder met stoer zijn te maken. Ik word kotsmisselijk van zulke lijers die op agressieve manieren mensen benaderen om geld te schooien, daar ben ik absoluut niet van gediend.


Is ook schijtirritant.

Ik probeer ze altijd volledig te negeren, niet reageren als ze je aan proberen te spreken etc.. Werkt meestal prima.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 13:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, dat negeren lukte deze keer net even iets minder


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-11-2007 14:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 november 2007 13:57 schreef Snaack het volgende:
Is ook schijtirritant.

Ik probeer ze altijd volledig te negeren, niet reageren als ze je aan proberen te spreken etc.. Werkt meestal prima.
+1



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 15:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dan nog, als je een bezopen Varanus gaat dissen kan je klappen verwachten, ik zie het echt helemaal voor me.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-11-2007 15:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat een kansloze actie. Duidelijk weer zo'n agressieve junk.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-11-2007 16:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Vaak zat in een geweldsituatie beland, ik lok nooit uit dat kan ik zeker zeggen maar ga je te ver dan kan het ook goed escaleren.


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 16:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 16:00 schreef Rotzak het volgende:
Vaak zat in een geweldsituatie beland, ik lok nooit uit dat kan ik zeker zeggen maar ga je te ver dan kan het ook goed escaleren.


+1 Ben zelf ook geen uitlokker, maar met de nodige alcohol in het kadaver ben ik ook geen gemakkelijke. Nuchter ook niet trouwens....


spelfout weggehaald...


Lies
Usericon van Lies
Posted 19-11-2007 16:03 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 13:57 schreef Snaack het volgende:
Werkt meestal prima.

Meestal, maar spijtig genoeg niet altijd. Zatlappen die sigaretten komen afvragen zijn in Brussel vaak nogal hardnekkig.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen