|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat ik helemaal bizar vind is dat die lui zelf niet eens door hadden dat wat ze gedaan hadden vrij lomp/ernstig was.. ipv weg te scheuren op hun scooters gingen ze eerst nog even doodleuk winkelen bij de supermarkt naast het parkeerterrein waar ze die gast hebben gemolesteerd |
|
Ondanks alle omstanders (mensen waren boodschappen aan het in- en uitladen voor de supermarkt) heeft niemand wat kunnen en durven doen. Getuigen zijn zelfs bang dat hun personalia bekend worden bij de daders (of vrienden ervan). " Gezellige lui daar in Venlo [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-10-2002 17:58] |
|
venlo? nederland My madness, my sadness |
|
*stilte* dat zoiets voorkomt... ik schaam me voor de mensheid *zucht* ...Wat Een Mooie Dag... |
|
boos, boos, boos, en volkomen zonder begrip dat is het enige wat ik hierom ben ik ben laatst ook nog bedreigd door van die gasten... GODVERDOMME MENSEN VOED JE KINDEREN EENS OP!!!!! EN IEDEREEN: DENK EENS NA!!!!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
waar gaat het naar toe hier in Nederland en de "wet" blijft maar laks !!!! Wiegen Meister ! |
|
we moeten zelf het recht in eigen handen nemen! |
|
Ik weet ook niet wat ik zou doen als ik het zou zien... op tv bleven ze maar herhalen dat de omstanders waarschijnlijk verstijfd waren... maar bij een supermarkt...daar zijn toch altijd veel mensen...dan spring je er toch met zn allen op... maar goed, doet er niet toe... ik krijg hier kippenvel van [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 23-10-2002 20:39] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Echt in en in triest...een ander mens helpen en zelf dood geslagen worden..fijne mensen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wat ik dus niet snap, en dat werd hier al eerder genoemd, dat die gasten daarna gewoon lekker gingen winkelen en pas na de kassa werden aangehouden. Die gasten waren zich blijkbaar van geen kwaad bewust terwijl ze net een man hadden doodgeschopt. Hoe bedoel je, gebrek aan een geweten. Gewoon op klaarlichte dag dus bij een supermarkt. Ik weet niet of ik er zelf was tussen gesprongen, ze slaan jou net zo gemakkelijk dood. Moeilijke situaties die ik nooit wil meemaken! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: in je eentje heeft het sowieso geen zin om ertussen te springen, naar mijn mening maar bij een supermarkt is het toch druk...dan spring je er toch met zn allen op! Het waren 2 jongens van 18, geen 100! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Weer onomstotelijk bewijs van een steeds harder wordende maatschappij. Toch merk ik het bij mezelf ook vaker. Als iemand op straat een doodgewone opmerking plaatst tegen me, is mijn eerste reactie om ze de huid vol te schelden in plaats van eerst te luisteren wat ze nou eigenlijk zeggen. Mooi toch da'k het van mezelf weet. Kan ik d'r wat aan doen tenminste... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
zinloos geweld is een beetje een trend. De gebeurtenissen die hier onder vallen krijgen gewoon deze stikker. Waar mensen eigenlijk amper over nadenken is dat zinloos geweld niks nieuws is. Dat in Venlo is niet de eerste keer hoor....dat soort dingen gebeuren dagelijks. De media hyped het helemaal op en, mensen gaan zich in eens druk maken, stille tochten e.d. Totale onzin allemaal… [Dit bericht is gewijzigd door De Sjacheraar op 23-10-2002 21:35] |
|
Oh ja ik heb het zelf ook wel meegemaakt dat mensen "verstijft blijven staan" (lees: gewoon doorlopen alsof hun neus bloedt) als je lastig wordt gevallen (in mijn geval was dat door 7 jongere allochtonen. D'r kwam gelukkig geen geweld aan te pas, maar ik was beroofd van bier en wat geld... gore hufters). Verder heb ik nog nooit geweld gebruikt. 11.45: restate my assumptions |
|
(Maar dat zit er wel een keer aan te komen, het lijkt me ook best wel lekker om een keer helemaal los te gaan) 11.45: restate my assumptions |
|
afschieten die lui, je gaat toch godverdomme niet iemand te lijf met een helm.. stelletje kankerlijers No meat is sweater |
|
Binnenkort gaat de bivakmuts op en zullen de marrokanen/turken het bezuren!! Trieste gast |
|
daar gaat het wel heen ja... |
|
quote: -Infaustus No meat is sweater |
|
ok, quote van mezelf : Gerelateerde topics: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3031 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1446 Denk aan Meindert Tjoelker, en die man die in Heerlen werd neergestoken. Gisteren dus weer, een 22-jarige jongen in Venlo. Twee gastjes van 18 op een scooter rijden een oma met boodschappen bijna omver, en de 22-jarige jongen gebiedt de scooter-klootjes wat meer respect te tonen voor oudere mensen. De scooter-jochies stappen af, en een van hen (Marokkaan) begint met de 22-jarige te vechten. Die verweert zich, maar delft uiteindelijk het onderspit en komt op de grond te liggen. De Marokkaan blijft door slaan en schoppen, het andere jochie vraagt de Marokkaan te stoppen, maar krijgt ook een klap op zijn smoel. Result: de 22-jarige is klinisch dood. De Scooterjochies zijn opgepakt. Twee oude discussies rijzen weer op: die over zinloos geweld, en die over Marokkaanse probleemjongeren. Het lijkt me triviaal om te vragen wat mensen van dit voorval vinden, maar de twee discussieonderwerpen, wat hebben ZM'ers daarover te zeggen? Er is ook ergens een topic over zero tolerance, en dus ook een over de zwakte van het Nederlandse rechtssysteem. Enigszins verspreid is het dus al besproken. Bij deze een nieuwe injectie aandacht voor zinloos geweld als dit! Persoonlijk ben ik van mening dat de ouders van dergelijke daders gruwelijk gefaald hebben in het opvoeden van hun kinderen. Bij allochtonen komt daar mogelijk een cultuur-kloof als excuus bij kijken, agreed. Daar vind ik dat ze "aanpassen of opzouten" best mogen hanteren. Die mensen (kinderen van falende ouders) zouden dus voorlichting moeten krijgen over opvoeden van kinderen (persoonlijk ben ik voor het onvruchtbaar maken van dergelijke mensen, maar dat is ethisch niet zo verantwoord helaas ). Ik ga ervan uit dat zij dus ook niet in staat zijn om kinderen goed op te voeden. Het probleem is echter heel erg breed, cultuurverschillen is niet het enige. Gezinnen werken met twee personen, en dumpen de kinderen ergens in een dagverblijf. Dat lijkt gemakkelijk voor de ouders, maar is het voor (vooral jonge) kinderen niet belangrijk dat ze genoeg aandacht ontvangen van hun OUDERS? Ik zie hier mogelijkheden tot ontsporing in de toekomst. De maatschappij individualiseert (ook al eens besproken). Ook relevant in deze discussie. Je ziet wel weer, als je voor je zwakkere medemens opkomt, word je in elkaar gemept (geen serieus voorbeeld, maar terugkoppeling naar de aanleiding van dit topic). Persoonlijk vind ik ook mensen die "Ă«enheid en saamhorigheid" preken behoorlijk naief. Leef voor jezelf en degenen die je liefhebt, en negeer de rest (zie het egoisme topic . Damn, dit wordt breed...). Dat is mijn instelling, en die van velen geloof ik. Ik heb zeker respect voor ouderen, maar mijn mede-jeugdigen kunnen me allemaal in de stront zakken. Stel untermenschen (Ik zal jullie verder niet meer vervelen met mijn eigen sociale problemen...). |
|
Dank u TNnightmare, heb ik een heel bericht zitten posten, sluit je het topic zodat ik alles overnieuw kan typen Maargoed, ik ben die allochtone jeugd ZAT!! Ze hebben geen reet te doen hier, geen opleiding ofzo, ze verneuken het hele land en ze staan mij (en eigenlijk heel nederland, maar veel mensen blijven het goed praten) NIET AAN ! Vuurpeleton aub !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ahahahaahahah achterlijke sukkel! |
|
quote: Excuses! Ik hoopte het topic nog te sluiten VOORDAT iemand aan een reactie begon, maar ik was blijkbaar te laat . Je verhaal was toch niet zo lang als het mijne, oder? |
|
ik word hier echt witheet van... en dan zou je er niet eens bij mogen zeggen dat het allochtonen betreft omdat dat niet terzake doet voor de berichtgeving van een misdrijf... dat doet wel degelijk terzake!! ik begin steeds meer naar dat bivakmuts idee te neigen. erg, maar het is wel zo. het irriteert me steeds meer als ik die eikels hier in mijn woonplaats zie rondrennen die iedereen wat gevaarlijk aankijken en lastig liggen te vallen... 90%... juist, allochtonen!! excuses voor het offtopic gedeelte in deze reply, liet me ff meeslepen... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |