|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het beetje in de buurt is, en ik tijd heb wil ik best ff komen kijken/meedoen .. |
|
Is al eens eerder een poging in ondernomen, de Bergse ZM-jamsessie........... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1083900/3 |
|
Iemand die toevallig een hutje weet ergens in het midden van het land ? Dat is voor iedereen dan wel te doen, zou ik zeggen.. So far: Toetsenist (Ikke), gitarist (FRNK), brulaap (Jenje).. meer! Meer! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: yep!! Ratje (gitaar) |
|
Yeap! Gitaar/ Drums. |
|
Ok dan.. nog een bassist(e) om het compleet te maken dan.. ? En een lokatie.. waar zit iedereen ongeveer ? Ikzelf Eindhoven, Jenje Groningen.. dus als we daartussenin een plekje kunnen vinden zou het mooi zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik in Zwolle, valt wel een oefenruimte bij popfront te regelen eventueel. Sowieso als het een maand van te voren gepland wordt, met backline.. (1 valvestate-stackje, peavey bassamp, pearl kitje, zang installatie) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 13:27] |
|
Zwolle is aardig centraal wat dat betreft.. kan zelf wel pre-amp en speakers meenemen voor de synth, tenzij 't over de PA kan aldaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rotterdam, en Ratje in Bergen op Zoom. |
|
We zitten aardig verspreid dus.. Utrecht wellicht ? Daar kan ik waarschijnlijk wel een ruimte regelen, dat moet geen probleem zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Utrecht wat mij betreft cool ja. (@over PA, dat kan in fopstront.) |
|
We maken vorderingen.. Jenje, jij koel met Utrecht ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Utrecht erg ver weg |
|
Hmm.. een beter voorstel dan ? Zwolle, bv ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Voor mij zou zwolle haalbaarder zijn, maar moet er wel ff bijzeggen dat ik niet zo'n denderende zanger/grunter ben hoor, en nu al bijna 2 jaar inactief ... laat het dus aub niet van mij afhangen ... |
|
Utrecht zou het centraalste zijn voor de meesten, ikzelf heb geen probleem met Zwolle. Snaack, Ratje, voorkeuren ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En nog bassist hebben! Kunnen wel wat nummers uitzoeken van te voren ook, wel lache. |
|
Inderdaad.. bassisten! Melden! Jammen! Bier! Lol! Metal! Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Utrecht is voor mij ook ok!!!! |
|
quote:Covertje van Mytholic.. |
|
quote: [edit]kwartje valt nu pas [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-02-2005 9:08] |
|
zijn we nu al compleet?? |
|
he heeft iemand nog een coole backing track voor me ik wil ff iets opnemen weer |
|
quote: We missen alleen nog een bassist(e). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |