|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
"Well, I still jerk off manually." You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: om overheen te zingen, dit keer????? |
|
quote: LOL ga je gang... |
|
Net ff gejamd met die backingtrack van Richie Kotzen die op Guitar Hero's staat. Leuk Jammer dat ik niet op kan nemen, grmbl... |
|
quote: jammer dat je het niet kunt opnemen, lees het met die latency problemen. Lukt het echt niet met cool-edit of cubase? Zelf neem ik mn zooi op met een bejaarde pentium-II en gaat eigenlijk prima (tenzij je meer dan 8 tracks wilt afspelen en daarbij 1 wil opnemen ) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik heb het met Cakewalk Sonic II en Cubase VST geprobeerd, helaas. Ik heb een laptop (PIII 800 met 512mb geheugen) met, en dat is het knelpunt, een onboard 16 bit geluidskaartje. De AD converter van dat ding is zoooooooo vreselijk traaaaaaaaaaaaag... En om nu voor 100 euro een externe Audigy te kopen ofzo zie ik ook niet zitten omdat ik liever ff doorspaar voor een nieuwe PC |
|
*steekt een snaak op* |
|
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000135269_000008094_proj.mp3 Net deze bovenstaande MP3 geluisterd van Robbert Hanenberg, deze kerel is awesome!!!!!! Geweldig spel, geweldig geluid..... |
|
sweeeet! |
|
quote: Wow cool man! |
|
Zo dan !! Die vent roeleert echt wel ! |
|
kan iemand mij even uitleggen hoe ik met cooledit pro 2.0 kan opnemen ik weet wel hoe in de multitrackstand maar hij pikt gewoon mijn gitaar nietop, ookal selecteer ik bij recordingdevices mijn geluidskaart waar mijn gitaar binnenkomt help Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote:Mogelijke oplossing: je hebt niet de juiste poort geselecteerd in het regelpaneel van je geluidskaart (kijk bij opname-instellingen, niet afspelen!) . Als je gitaar via je line-in ingang binnenkomt moet je deze aanvinken. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hey FRNK ik zie net in je profiel dat je jarig bent. Gefeliciteerd ! |
|
quote: Yo Shakeel, thanx dude |
|
juist!! ik weet nu hoe ik moet opnemen..met hulp van jullie, thnx blijkt alleen dat ik een verloopstekker moet hebben voor op mijn geluidskaart, kheb nu alleen een pinnetje dus kan ik alleen via de micingang opnemen...en das dus zwaar verneukte kwaliteit ff zo'n stekkertje regelen, en opnemen maar Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: ik gaf je toch ook een verloopstukje van jack naar minijack of bedoel je een andere stekker... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
He Frnk en de rest, Ik vind het cool wat jullie allemaal doen met computers opnemen enz. Snap er alleen geen zak van. |
|
Hmm, wat is de meest actuele MP3 die er nu rondzwerft, en kan daar synth overheen gegooid worden ? Zo ja, ... gimme! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: NDR! Jij hier? Cool!! Kom maar langs gaan we bij mij wat opnemen anders Ow ja, ANDRé, TITT'n! |
|
quote: Cool plan! Dit is volgens mij de laatste 'officiele' : http://members.lycos.nl/mrpressure/Shakeel_and_Bosch_Green_Fiction.mp3 Ben benieuwd (anders Shakeel en Bosch wel lijkt me) |
|
Hmmmm.. hier kan ik wel wat mee. <watch this space for an MP3 to come> [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2004 14:51] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |