|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is wel aardig maar hoeft niet persé hoor.. maar ik ben wel benieuwd maken we wel een illusione + shakeel track van dan |
|
En schrik niet van de kwaliteiten van Shaq Damn he can play |
|
quote: zeker voor de korte tijd dat 'ie speelt ja!! |
|
Backingtje. Beetje rommelig, zeker de drums in het begin, maar.. sue me, ik ben ziekjes en heb koude vingertjes. http://www.paulvangeldrop.nl/MP3/backing.mp3 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
He illusione, idd een beetje rommelige backing maar ik denk dat ik er wel wat mee kan.Ik heb nu ff geen tijd om hem in te spelen, maar dat gaat helemaal goed komen. @ Ratje en Frank too much credit man maar thanks |
|
Ik zal dit weekend een andere maken die wat minder rommelig is.. was vandaag een beetje vaag, dat komt m'n spelen niet ten goede. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ok dan ik ben benieuwd ~! |
|
Ff Shaq-showcase : The_Pentafrog.mp3 Save as: http://members.lycos.nl/mrpressure/The_Pentafrog.mp3 Parts covered: Bosch: 0.05 - 0.46 (Wouter Bosch) ShaQ: 0.47 - 1.18 (Shakeel) > 1:13-1:18 Bosch: 1.19 - end (Wouter) Coole poep! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-02-2005 15:00] |
|
FRNK, de link naar dat nummer is trouwens gewijzigd; mocht je er dus mee aan de slag willen.. http://www.paulvangeldrop.nl/mp3/nostalgia.mp3 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Utrecht is prima Edit: zowel drums als gitaar vind ik leuk om te doen.. Máár, aangezien ik met het OV moet komen kan ik óf mijn drumspul óf mijn gitaarspul meenemen, niet beiden. Tenzij ik vervoer kan regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-02-2005 10:27] |
|
Ik bel al een het rondbellen of er in Utrecht ergens een hut is waar we kunnen jammen, ik zal ook proberen een drumstel te fixen.. voorkeur ergens voor ? Double bass neem ik aan.. verder ? Edit: En als dat niet te regelen is, kom ik je wel ophalen met de auto. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-02-2005 12:45] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: das knap Nico, een drumstel meenemen met OV!!! |
|
Wat ben ik blij dat ik toetsenist ben en geen drummer.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: lol |
|
Voor de gitaristen onder jullie die ook wel eens met klassiek aanrommelen.. wellicht dat het nummer 'Huppel' op m'n Downloads pagina iets voor je is. I blame society. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Klinkt goed. Leuk stukje muziek om allerlei klassieke en oosterse melodietjes op los te laten. Fijn oefenmateriaal, zo'n backingtrack. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 08-02-2005 0:25] |
|
Veel plezier ermee.. het is het resultaat van een dwangmatige impuls om een melodietje uit m'n kop te krijgen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: DB is niet nodig hoor, heb een twinpedaal quote: Heersch! Maar de meeste oefenruimtes hebben toch wel een backline staan?? |
|
Ben aan het mailen met een vriend van me in Utrecht die dat soort hutten daar wel kent, morgen bellen we even en dan laat ik wel weten wat eruit komt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hey illusione, als ik je piano geluid zo hoor dan heb je volgens mij je LE met wat sample geheugen uitgebreid en een pianosmaple gebruikt of niet? zo niet, zou ik dan die pcg van je mogen? :p en je hebt zeker niet toevallig een lead geluid a la de solo's van Janne Warman van children of bodom? (denk bijv. aan het einde van 'every time I die') |
|
Nope, m'n LE is precies zoals ie uit de winkel kwam. Effecten en andere zaken stel ik in op het moment van spelen. En ja hoor, zo'n sologeluid zit er zeker in, probeer om te beginnen maar eens de Solo Pad sample in de Combi Lead categorie. Tweak naar eigen voorkeur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dat heb je dan cool gedaan ik heb op zich wel een piano geluid die ik wel mooi vindt gemaakt, maar ik moet zeggen dat de jouwe zo nog wat realistischer klinkt ik heb die solo pad gecheckt, dat was idd de richting die ik bedoelde , met dan nog een beetje getweak thanx |
|
trouwens.. gezien het klassiek georiënteerde wat ik zo hoor in de laatste paar posts.. misschien is de site http://www.hyperion-records.co.uk/ iets voor jullie? daar moet je in het menu op 'listening room' klikken en dan heb je genoeg complete bestanden om de nodige uren aan het luisteren te zijn |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |