|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Roy thanks! haha maar ik vind jou versie veel vetter man Vox tonelab bevalt idd goed! Het was een keuze die ging tussen de pod xt en de tonelab |
|
quote: Dank u dank u Ik kreeg die tip van die Tonelab toen ik de pod al had gekocht helaas my fwogs eat wowms!! |
|
quote: hehe maar die pod xt is ook een zeer goeie koop, heb een paar samples gehoord die echt SUPER zijn niet normaal meer. + er schijnt een update te zijn ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 05-08-2004 22:01] |
|
quote: De pod heeft too damn veel knoppen en mogelijkheden voor mij, te veel zoekwerk hehe Die update ken ik niet. Moet ik toch pod´s website checken. thanx voor de tip my fwogs eat wowms!! |
|
Hoi, Cool idee, dat interactief jammen. Hier is mijn jam: http://www.silentedge.com/emo_zooi/music/emo_vinnie_jam.mp3 Met dank aan Roy Segers, voor de tip. Laterz, Emo |
|
hee Emo, ook al hier? Klinkt lekker die opname! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Klinkt tof Gitaar had alleen wel iets harder gemogen |
|
quote: Hee Emo Cool stuk man!! lekker hakkend, ruige sweeps my fwogs eat wowms!! |
|
quote: Lekker gedaan Emo! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2004 13:13] |
|
LOL ROY! Tegelijk posten op 13:13u.. whoa.. wat 'n timing |
|
quote: Hee Daops, Lekkere muziek man, The Dust Connection, ik heb het gisteren even zitten luisteren. Doet me een beetje aan Maiden denken in hun betere dagen. my fwogs eat wowms!! |
|
quote: hehe timing ja my fwogs eat wowms!! |
|
quote: Moeten we volgende week vrijdag ook doen op dezelfde tijd hehe (de 13e..) |
|
quote: misschien gebeurt er dan iets vreselijks...gewoon...alles weg niks meer my fwogs eat wowms!! |
|
quote: Dank je! Grappig, we worden eigenlijk nooit met Maiden vergeleken. Maar aangezien ik ook in een Maiden-tributeband speel is het zeker niet gek www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Haha ja.. moeten we weer allemaal nieuwe dingen opnemen |
|
quote: Ja, ik weet het ook niet, het deed me gewoon aan maiden denken, mn dan armour to shatter my fwogs eat wowms!! |
|
quote: Met mij is ook alles ok, over 2 weken komt dan eindelijk mijn soloEP uit. Er waren wat vertragingen bij de drukkerij, helaas!!! . Maar als tie uit is, zal dat zeker hier oa bekend worden gemaakt.... Grtz, Conradski |
|
Hey conrad tof ik ben benieuwd Trouwens FRNK ik heb net je opname beluisterd over die vinnie backing. Tering je speelt echt vet, thumbs op |
|
quote: Thanx man!!! Ik ben zelf niet helemaal tevreden, paar 'twijfelnootjes' en sommige dingen te slordig.. Maarreh ik was wel erg verrast door jouw versie!! Klink geweldig 'k Heb trouwens Joop ff op deze thread attent gemaakt, laten we hem ff spammen tot ie ook wat op neemt hehehe ( http://www.joopwolters.com ) grtz, Frank [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2004 21:32] |
|
Joop heerst!!!! |
|
Marcel heerscht Joop ook. Joop moet ff weer wat meer in the picture komen. Heerlijk die 2, eigen stijl en kickass gewoon. Maarreh jij moet ff langs die kameraad van je die Logic heeft gaan, ben erg benieuwd wat jij er van maakt!!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2004 23:49] |
|
Whoaa klinkt super gaaf allemaal Toch meer talent in NL dan we dachten eh btw Joop heeft al enkele Jams ingespeeld, staan op die guitar heroes site waar ook de backings staan. Marcellio |
|
quote: Hee Marcel, ik heb je cd ontvangen. Man wat een gitaargeweld niet normaal!! Super!! Grtz Roy my fwogs eat wowms!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |