|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry voor de late reactie maar nee ik heb geen webcam, dus dat kan het niet zijn maar thnx for the help Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Hey Frank, beetje laat.... maar hier heb je mijn bijdrage Grtz, Arnold http://www.guitarplayer.nl/audio/gambale_arnold.mp3 |
|
quote: Arnold!! Haha cool man Netjes gespeeld he. Je houdt je wel in moet ik zeggen hehe. Hoe heb je opgenomen? Diezel direct in de Yamaha of de Yamaha direct in de Yamaha? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-12-2004 12:55] |
|
quote: Hey Arnold, Klinkt best lekker!!! Er zitten best een paar leuke dingen bij... Alleen bij wat snellere licks klinkt t een beetje rommelig (misschien heeft dat met wat beter afdempen te maken) en wat bendings zitten met een broek op half zeven... Grtz, Conrad |
|
quote: Hey thanks Frank, Ik heb dit als volgt opgenomen: Ibanez Universe naar Yamaha dg-stomp en vandaaruit rechtstreeks de Yamaha4416 in. Dus met speaker sim. Net echt |
|
quote: *schop* Zeg, FRNK, doe je hier nog een keer iets mee ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ben veel te druk met mn eigen dingen bezig eigenlijk.. niet meer aan gedacht. Hoop da'k er nog aan toe kom (deze week lukt het sowieso niet) want ben zelf een cdtje aant bouwen.. |
|
*ploink* Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
*kick* vanavond maar es ff doen |
|
Hoera! Doen! Zekers. Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jah zou tijd worden www.gitaarnet.nl/forum kun je misschien ook leuke contacten op doen (Topic : Sounds) met lui die thuis opnemen. Zitten een paar toppers tussen hey! |
|
Heeeyyy, koel. Thanks for the tip, ik zal er vanavond eens even gluren.. vanavond weer muziekkies schrijven. Doom voor Jenje, powermetal voor mij en klassiek voor een project. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Goed bezig |
|
Er is niets mooiers dan muziekkies schrijven en spelen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Haha nou een feestje is altijd erg leuk, gisteravond bv. ineens, maar weer minder leuk omda'k dus geen fuck heb gedaan aan je stuk.. Aan mij heb je dus ook weinig.. wordt het weekend dan denk ik. Vanavond opnemen met bassist, morgen eigen werk (laten) mixen.. weekend..eh...volgens mij nog niets staan. |
|
Doe lekker rustig aan, heb het zelf ook druk zat. Ik zat trouwens ook te denken om over een maandje of zo ZM jamsessies te doen.. elke maand een keer ergens een hutje huren en met wat mensen gewoon een middagje jammen.. biertje erbij, alle instrumenten welkom.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Altijd lache |
|
Lijkt me wel, vraag is natuurlijk hoeveel animo daarvoor is... lijstje doen ? 1) Illusione Vul aan, vul aan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zangers en jammen gaat nooit echt lekker imho .. |
|
quote: Hutje in gedachten dan? Afstand zal ook wel meespelen bij bep. mensen I guess. @Jenje ah gewoon meebleren. Gitaristen pielen ook maar wat in het wilde weg.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 11:35] |
|
Hehehe bij COvered in Ashes gingen we (waren met 2 zangers) altijd Kortjakje grunten ... Best heftig hoor, om op zware doomriffs kortjakje te grunten ... |
|
GHeghe lache Volgens mij staat er hier nog ergens een ome willem gruntcover van Shreddie ofzo |
|
quote: In Eindhoven weet ik zowiezo wel een hutje, en ik neem aan dat mensen in hun eigen omgeving ook wel iets kennen ? Kunnen het de ene maand daar en de andere maand weer een andere plek doen, afhankelijk van wie er wil komen die sessie ? Jenje, niet zeiken, gewoon meedoen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |