|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ach, wil je erover praten!!! |
|
quote: Ouwe..pff...broekie Hej maar ik kan zo snel geen Friedman backing vinden via google.. hoe kom je daar zo bij dan? |
|
Had ik over gedroomd, hij was iig heel cool denk dat die backing ons allen wel zal inspireren. |
|
Hey, FRNK, al iets kunnen doen met die backing ? *is nieuwsgierig* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Komt nog, sorry Eerst een andere gedaan met Roy (Segers) : http://members.home.nl/frnk/Frank%20Schiphorst%20-%20Roy%20Segers.mp3 0:00 - 0:36 Frank 0:37 - 1:04 Roy 1:05 - 1:10 Frank 1:11 - 1:16 Roy 1:17 - 1:23 Frank 1:24 - 1:33 Roy 1:34 - 1:45 Frank 1:46 - 2:14 Roy 2:15 - 2:45 Frank + Roy grtz, Roy & Frank [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-09-2004 12:18] |
|
Tres cool. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Hee !! Klinkt super Frank !!!!!!!! |
|
Hey thanx Paul, Myth & Marcel Moeten we ook es samen doen, Marcel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-09-2004 10:56] |
|
quote:knetters ! dit klinkt goed zeg.. heerlijk swingend ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Zin om zoiets eens te doen met een synth erbij ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Top gedaan zeg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hee thanx guys!! my fwogs eat wowms!! |
|
Vette shit gasten! Leuk stukje om op te freaken. Ik moet echt een manier zien te vinden op te kunnen gaan nemen.. |
|
Inderdaad ja! |
|
quote: |
|
|
|
Vloek zeg, ben ik de hele avond bezig geweest met een nummertje om hier neer te gooien, loopt m'n Cool Edit vast.. nou heb ik alleen nog maar 't eerste stukkie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: -xxx-jes Shakeel |
|
Hehe.. loop je te kloten, krijg je iets wat wel een erg hoog Nightwish gehalte heeft.. inclusief de bijbehorende belletjes.. zodoende de naam. Een beetje kort, wellicht, maar desalniettemin. http://www.paulvangeldrop.nl/MP3/Nachtwens.mp3 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
wow thanx iedereen!! my fwogs eat wowms!! |
|
ik heb een probleempje met cool edit ik kan nou opnemen enzo, maar het signaal van mn gitaar komt zo zacht binnen dat als ik heb opgenomen ik een hele hoop ruis hoor en dan heeeeeel zachtjes op de achtergrond mjin gitaarspel oplossingen hiervoor? in de mixer van mn geluidskaart staat niks gemute en alles op max volume Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Ook de line-in ? Probeer eens een voorversterkertje ofzo ertussen te zetten, die dingen van Line6 zijn ideaal en niet heel duur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ja ,maar het vreemde is dat een tijd geleden de boel gewoon goed werkte en nu ik na een tijd weer wat dingen op te nemen heb werkt de boel ineens niet meer Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |