|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een MP3'tje opgenomen van een nieuwe song waar ik voor mijn band mee bezig was hij heet "beer belly" en een maat van mij uit FINLAND HAHHAHA heft de drums gedaan een anadere kerel is nu de bas aan het doen, die komt weer uit Noorwegen....behoiorlijk interactief dus! http://www.digitalsoundplanet.com/VirtualStudios/Listen/detail.php?eltid=20239 |
|
Geniale tekst overigens! Hulde daarvoor Beukt als Tankard! [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 03-08-2004 22:24] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
HAHHA ik heb de tekst nog niet eens gepost! |
|
quote:Niet hier Hans, wel ergens anders Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Stimmt! |
|
quote: VET! Echte metal eindelijk eens weer Nice man!! Is deze ook beschikbaar om door iemand een solo over te laten spelen?? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-08-2004 22:51] |
|
quote:klinkt lekker |
|
Hey..Vet gedaan FRNK, mcoenen, Daops en Hollie! Hoop binnenkort ook wat van Shreddie, Snaack, Azzy en Ratje te horen @Enforcer; thrash idd lekker [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-08-2004 1:55] |
|
LOL shure als je hem als backing track wil gebruiken...ga je gang ben benieuwd waar je mee aankomt! Ik heb zelf ook een dezer dagen inproppen! |
|
Wat een gave stukken heb ik hier gehoord zeg. Super!! Ik heb ook een solo opgenomen over die vinnie backing track. (thanx frnk) http://www.roysegers.com/muziekfiles/website%20musicfiles/vinnie%20jam%20mp3%20roy.mp3 Opgenomen met de Pod pro xt in cubase. Grtz my fwogs eat wowms!! |
|
Klinkt te gek allemaal (Hollie, Mank, Roy)! Roy -> kende je nog niet maar ben de mp3's op je site aan het beluisteren. Klinken veelbelovend, goeie combinatie van techniek en gevoel www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Thanx :D Enne gevoelige jongen ben je toch, Frartijn [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-08-2004 11:24] |
|
quote: hihi gekkie.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: En Woy, had ik al gezegd hoe cool ik je spel vind? gwtz FWNK [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-08-2004 11:37] |
|
Thanx Daops en Fwank, Hey Fwank, die tapping licks van je zijn supew man!! Die moet je me toch eens showen hehe. my fwogs eat wowms!! |
|
quote: klinkt lekker Roy (van die lekkere liquid licks!!!!) |
|
quote: Danke! Wuilen voow wat van jouw licks? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-08-2004 14:09] |
|
quote: Ondew het genot van een biewtje doen we binnenkowt zekew!! my fwogs eat wowms!! |
|
quote: Cool |
|
[404]PHP_SQL_DEBUG_MODE*@)@)(@@*@(!) [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 21-04-2006 10:45] |
|
hee Shakeel, das lang geleden.... hoe ist verder??? ps, gave mp3kes kerel!!!! Grtz, Rattemans |
|
quote: Cool man!!! Gaaf geluid heb je ook hey! Kzit nu de 2e te beluisteren : Lijpe shit hey!! Erg cool en origineel!! Naar welke gitaristen luister jij vaak? (Ik hoor zeker wat Satch trouwens ) Trouwens nog een coole backing-site : http://nergal.nosdns.com/~guitarba/bt/lyric.pl grtz, Frank [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-08-2004 21:10] |
|
quote: Thanks dude Hey idd long time no see :D Het gaat goed man en met jou? [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 05-08-2004 21:36] |
|
quote: Hey FRNK thanks! ( en thanks voor die site ) Ik luister juist het minste naar satch haha. Ik luister veel Jason Becker, Marty Friedman, Vinnie Moore, Richie Kotzen, Greg Howe, Paul Gilbert, The Allman Brothers Btw men sound daaro was een Jackson sl-3 door een v-amp2. Ik heb gister een nieuw speeltje gekocht de Vox tonelab. Ik kan niet wachten om er songs mee te gaan opnemen Adios, Shakeel |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |