|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Judgement Day ..... |
|
zoiets kan je toch niet controleren... dus.. BOEIE I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
oh en dead head is dacht ik ook thrash ... maar 9 van de 10 oude bands hebben een geluid wat ook stamt uit die tijd ... niet boeiend voor mij ... |
|
Pestilence! alhoewel dat eerst ook meer thrash dan death was.. maar ik beschouw consuming impulse meer als de 1e asphyx,.hehe [Dit bericht is gewijzigd door testement op 02-09-2004 13:06] zzz |
|
Sarcoom, God Dethroned, Cerebral Death |
|
Sinister, Disfigure, Achrosticon, Unexpected, Barney U.V., om er maar een paar op te noemen. Judgement Day niet, die speelde eerst ook thrash, gemengd met hardcorepunk. |
|
Nogal onzinnig om daarover te discussieren lijkt mij. Wie heeft de wijsheid hier om te zeggen wie gelijk heeft en wie niet? Maar goed, EEN goeie ouwe Nederlandse deathmetal band vind ik Evisceration Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het doet er toch niet toe wie de oudste of beste is ? Ik vind het wel een tof topic. Oude bekenden naar boven halen is tof. |
|
asphyx! |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Het was anders wel de vraag in de topictitel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, klopt... ik dacht effe aan "oude death/metal bands van NL" |
|
Ik weet trouwens wel dat Aad de eerste was met blastbeats. Maar dat wil nog niet zeggen dat Sinister de eerste DeathMetal band van nederland is/was. |
|
Vond Nembrionic Hammerdeath ook altijd erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sempiternal Deathreign komt in de buurt ja....maar echt death was het het nu ook weer niet...dan komt Pestilence toch eerder.....de scheidslijn tussen thrash en death mid/eind jaren tachtig is nu eenmaal erg moeilijk te leggen..... |
|
Maar dan waren Fried Full Rubber en die andere ouder. Nembrionic emmerklep was het samenraapsel daarvan. |
|
ik heb nog ergens een DSFA 3 mag liggen. Daar staat nog wel het een en ander in. maar dan moet ik gaan zoeken, en daar ben ik te lui voor. |
|
quote: zijn ze ooit verder gekomen dan de demotapes?.....ik ging uit van officiele releases....whatever Wat moet ik me voorstellen bij FFR? |
|
Fried Full Rubber is ongein van Noel Rule van Eersel op een viersporendeckje. Geweldige tekstuele hoogstandjes (NOT!) als "piss" (princecover), en "bejaardensex". Ze hebben dacht ik nog wel iets op vinyl uitgebracht, maar dat heb ik niet in mijn verzameling. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 02-09-2004 13:51] |
|
sempiternal deathreign (en gelijk een van de beste) Nu we toch oude bands aan het vermelden zijn: Delerium. een band in de stijl van obituary/celtic frost alleen 10.000 keer zo rauw. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-09-2004 13:56] |
|
quote: Hehe,je had destijds ook Mutilated bones.Zat Noel Rule ook in als ik me niet vergis.Die brachten destijds briljante solo demo's uit spelfout weggehaald... |
|
Ja, da's waar ook, Delerium. Met de onvergetelijke plaat "zzzzooooouuuaaaaahhh". of zoiets. Met Han Swagerman jr. op drums, later zanger van Evisceration. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 02-09-2004 13:59] |
|
quote: Mutilated Bones bedoelde ik idd. |
|
quote: ik heb de plaat nu in mijn hand: ZZoooUHH van Delirium (1990)... |
|
quote: Nog es live gezien.Ze hebben niet zo lang bestaan toch?Tenminste ik dacht niet dat ze ooit een tweede plaat hebben opgenomen spelfout weggehaald... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |