|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Actie in Den Haag... ze hebben een paar mensen uit het portiek van het pand gehaald. Is geschoten. En nu is 't geloof ik weer rustiger (op de scanner in ieder geval). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Er schijnen wat relletjes uitgebroken te zijn. (Ado-supporters die aan het knokken zijn met skinheads) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-11-2004 16:42] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ja, ik geloof dat extreem rechts en een zooi Marokkanen op de vuist zijn gegaan. "Zo veel mogelijk mensen aanhouden." I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Geen Marokkanen, maar skinheads. Althans, dat wordt gezegd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
marokkanen, dus. maar dat zeggen ze dan niet om 'stigmatisering' tegen te gaan. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: En gelukkig is alles weer normaal gaat dus toch om voetbal..aangenaam hollands gelukkig maar Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:nee ging om ado-supporters die onrust aant schoppen waren .. geen skinheads of iets dergelijks .. |
|
Wel apart dat er meteen weer gesproken wordt over Marokkanen, misschien valt het dan allemaal toch nog wel mee. |
|
He Schaepje: http://www.tvnoord.nl/asp-rtvn/indexn.asp?pag_id=43412 3 bommeldingen in provincie groningen .. |
|
Waarom wordt er gesproken over Ado-supporters? Iedere turk kan een ADO-sjaaltje omdoen. Dit is pas discriminatie! |
|
turk???? marokkaan!!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Maar er is niets gevonden. Dat zei ik toch, overdreven angst. |
|
quote: Turkse boer van het marokkaanse platteland,en ado aanhanger, met bomber jack Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Wil je eerst een bom onder je reet? |
|
quote: het land uit schoppen!!! maar ze moeten wel eerst die bomberjack terugbrengen naar de winkel, waar ze die gejat hebben. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Vroeger waren het e moffen die onze fietsen jatten .. nu d turken die jassen jatten |
|
Houzee. Nuance is voor homo's! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: blijven wel wat weinig ado aanhangers over dan Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Dat zou in ieder geval wel een betere reden zijn om bang te zijn voor een aanslag dan een paar mensen die roepen dat er bommen gaan ontploffen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-11-2004 17:17] |
|
quote:Voetbal is toch een neanderthalerspel |
|
quote: *hear hear* wel met schedels dan Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Ne joh, de bal is gewoon ene mislukte versie van het wiel .. en toen de uitvinden van het wiel die misluking wegtrapte dacht iemand anders : He ... |
|
quote: Oef..ik zou bijna gaan denken... dat mensen toen slimmer waren anyway ik ben weg een plezierige avond nog allemaal [Dit bericht is gewijzigd door zarlack op 10-11-2004 17:26] Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
God damn, what a brother gotta do To get a message through To the red, white and blue What? I gotta die? Before you realize I was a brother with open eyes The world's insane While you drink champagne And I'm livin' in black rain You try to ban the A.K. I got ten of 'em stashed With a case of hand grenades (Tell us what to do?) Fuck you! (Tell us what to do?) Fuck you! (Tell us what to do?) Fuck you! (Tell us what to do?) Fuck you! You'd know what to do If a bullet hit your kid On the way to school Or a cop shot your kid in the back yard Shit would hit the fan and hit hard! [CHORUS] I hear it every night, another gun fight The tension mounts On with the body count! God damn what a brother gotta do To get a message through To the red, white and you? What? I gotta die? Before you realize I was a nigga with open eyes The world's insane While you drink champagne And I'm livin' in black rain Don't you hear the guns? You stupid, dumb, dick suckin' Bum politicians (Tell us what to do?) Fuck you! (Tell us what to do?) Fuck you! The tension mounts |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |