IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

je hebt een body count cd .. geweldig ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 19:27 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

'Maansverduistering'

Censuur bestaat niet in onze maatschappij en iedereen leeft in volkomen creatieve vrijheid. Zolang men tenminste binnen de afgelijnde paadjes blijft. Dít kan, dát kan evenwel niet – en beide zaken hoeven overigens nog niet eens zover uit elkaar te liggen.

Tegen de ene religie mag men zonder enig probleem fulmineren – getuige daarvan het feit dat elk dorp zowat zijn extreem antichristelijke black metal-band heeft en die lustig laat gedijen -, tegen de andere niet. Als men dat toch doet is men politiek incorrect. Het zij zo.



Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:27 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Tegen de ene religie mag men zonder enig probleem fulmineren – getuige daarvan het feit dat elk dorp zowat zijn extreem antichristelijke black metal-band heeft en die lustig laat gedijen -, tegen de andere niet. Als men dat toch doet is men politiek incorrect. Het zij zo.



Kennelijk geen tekst van jezelf, aangezien dit een niet echt te vergelijken situatie is, en aangezin er erg veel weerstand is tegen extreme black ..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 19:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:28 schreef Jenje het volgende:
Kennelijk geen tekst van jezelf, aangezien dit een niet echt te vergelijken situatie is, en aangezin er erg veel weerstand is tegen extreme black ..


klopt. ik vond het wel heel erg grappig dit, aangezien dit van zo'n "black-metal" band komt.. of pagan metal whatever.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
klopt. ik vond het wel heel erg grappig dit, aangezien dit van zo'n "black-metal" band komt.. of pagan metal whatever.

ah, dan is het goedkoop meeliften op tedens van aadacht voor extremiteiten.

cheap ass dus


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 10-11-2004 19:31 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

ja, jenje, kvond m wel toepasselijk.......


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:31 schreef el mariachi het volgende:
ja, jenje, kvond m wel toepasselijk.......
mja ach ... je kunt em zo wel opvatten .
dan vind ik "There goes the neighborhood" passender


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 19:32 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:31 schreef Jenje het volgende:
ah, dan is het goedkoop meeliften op tedens van aadacht voor extremiteiten.

cheap ass dus


dat vond ik dus ook, en ik begrijp dat hele tekstje niet helemaal en al helemaal niet wat ze ermee willen begrijpen maar goed, zal wel aan mij liggen.


Kankerlul


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-11-2004 19:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:28 schreef Jenje het volgende:
Kennelijk geen tekst van jezelf, aangezien dit een niet echt te vergelijken situatie is, en aangezin er erg veel weerstand is tegen extreme black ..


Precies.. ik denk dat het gedogen van 'extreme black' (?) meer zit in het feit dat veel gemeenten geen idee hebben wat voor bands het uberhaupt zijn en wat voor gedachtengoed deze bands proberen te verspreiden. Er wordt zelden echt een probleem gemaakt van dat dit soort bands optreed en er gebeurt ook niet veel qua relletjes ofzo.. dus de gemeenten boeit het niet.. , maar mochten ze er een keer op gewezen worden door een kafka achtige groep dat de teksten zeer kwetsend en opruiend zijn, dan gooien ze meteen de deur dicht, al is het alleen maar om zichzelf in te dekken (zoals Bladel nog niet zo heeel lang geleden)..


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 19:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:33 schreef Valorian het volgende:
Precies.. ik denk dat het gedogen van 'extreme black' (?) meer zit in het feit dat veel gemeenten geen idee hebben wat voor bands het uberhaupt zijn en wat voor gedachtengoed deze bands proberen te verspreiden. Er wordt zelden echt een probleem gemaakt van dat dit soort bands optreed en er gebeurt ook niet veel qua relletjes ofzo.. dus de gemeenten boeit het niet.. , maar mochten ze er een keer op gewezen worden door een kafka achtige groep dat de teksten zeer kwetsend en opruiend zijn, dan gooien ze meteen de deur dicht, al is het alleen maar om zichzelf in te dekken (zoals Bladel nog niet zo heeel lang geleden)..




Kankerlul


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 11-11-2004 21:43 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Was net lekker naar huis aan het fietsen, zie ik ineens 10 polities auto's staan bij de moskee, schijnt het dat ze meerdere dreigbrieven hebben gehad, en bakstenen naar binnen waren gekieperd...


A sudden crack, as I crush your skull


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 21:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 21:43 schreef Botzwaard666 het volgende:
Was net lekker naar huis aan het fietsen, zie ik ineens 10 polities auto's staan bij de moskee, schijnt het dat ze meerdere dreigbrieven hebben gehad, en bakstenen naar binnen waren gekieperd...


Waren de bedreigingen in oud Nederlands?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2004 21:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 19:28 schreef Jenje het volgende:
Kennelijk geen tekst van jezelf, aangezien dit een niet echt te vergelijken situatie is, en aangezin er erg veel weerstand is tegen extreme black ..
AFA, Bladel, Seigneur Voland.....


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 11-11-2004 21:49 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 21:45 schreef Chelman het volgende:
Waren de bedreigingen in oud Nederlands?


Middel nederlands


A sudden crack, as I crush your skull


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 22:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Eergister ben ik nog met de tram vlak langs de bewuste straat gereden in den haag. Buurt valt nog wel mee, khad het eerder in een schilderswijk of een stationsbuurt verwacht.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 22:03 schreef arrebar het volgende:
Eergister ben ik nog met de tram vlak langs de bewuste straat gereden in den haag. Buurt valt nog wel mee, khad het eerder in een schilderswijk of een stationsbuurt verwacht.
Wat wil je nu zeggen? Dat Den Haag sjieke terroristen heeft?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 23:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 11 november 2004 22:32 schreef Jenje het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Dat Den Haag sjieke terroristen heeft?
Dat kunnen ze van Delftzijl niet zeggen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 23:08 schreef arrebar het volgende:
Dat kunnen ze van Delftzijl niet zeggen.
Nee gelukkig wonen hier gewoon normale mensen, zonder handgranaten ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-11-2004 0:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Er was ook zo'n marrokaan die ergens vertelde dat in marroko moskeeen met extremisten en radicalen dat die ontruimt werden en dat er wel keihard tegen werd opgetreden. wat zijn we toch een raar land


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-11-2004 1:24 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Hehe er zaten Nederlandse moslims tussen de terroristen uit Den Haag.......


F*ck hippies


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 10:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 1:24 schreef Manifest het volgende:
Hehe er zaten Nederlandse moslims tussen de terroristen uit Den Haag.......


I know, wat mij betreft zijn die nog een poepie erger dan die moslims landverraders!! Bovendien zag die kerel er op de foto in de krant uit als een neger, of ligt dat aan mijn oogies?


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2004 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

was een amerikaan/nederlander (amerikaanse vader dacht ik)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 11:02 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:02 schreef Jenje het volgende:
was een amerikaan/nederlander (amerikaanse vader dacht ik)


Maar dan nog, een neger kan ook een nederland zijn niet waar? Net als een hindoestaan etc.


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2004 11:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bij mijn oma in de flat inval gedaan. bij de turk die boven haar woont...

(oja woont in den haag dus)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2004 11:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

PKK-kamp in Brabant ontmanteld

***************************************
LIEMPDE In Liempde,bij Eindhoven,hebben
politie en justitie vanmorgen vroeg een
paramilitair trainingskamp van de PKK,
de Koerdische afscheidingsbeweging,
opgerold.Er zijn 29 mensen aangehouden.

De politie-actie vond plaats op camping
De Mus'donck.Eén van de arrestanten is
de campingbeheerder.Burgemeester Van
Homelen van Boxtel zegt dat hij reeds
enkele weken geleden van de actie op de
hoogte is gesteld.De Mus'donck ligt
middenin het natuurgebied De Meijerij.

Ook elders in het land zijn invallen
gedaan.Volgens het Openbaar Ministerie
heeft de operatie niets te maken met
lopende onderzoeken naar moslimterreur.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen