|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
je hebt een body count cd .. geweldig .. |
|
quote: Kennelijk geen tekst van jezelf, aangezien dit een niet echt te vergelijken situatie is, en aangezin er erg veel weerstand is tegen extreme black .. |
|
quote: klopt. ik vond het wel heel erg grappig dit, aangezien dit van zo'n "black-metal" band komt.. of pagan metal whatever. Kankerlul |
|
quote: ah, dan is het goedkoop meeliften op tedens van aadacht voor extremiteiten. cheap ass dus |
|
ja, jenje, kvond m wel toepasselijk....... |
|
quote:mja ach ... je kunt em zo wel opvatten . dan vind ik "There goes the neighborhood" passender |
|
quote: dat vond ik dus ook, en ik begrijp dat hele tekstje niet helemaal en al helemaal niet wat ze ermee willen begrijpen maar goed, zal wel aan mij liggen. Kankerlul |
|
quote: Precies.. ik denk dat het gedogen van 'extreme black' (?) meer zit in het feit dat veel gemeenten geen idee hebben wat voor bands het uberhaupt zijn en wat voor gedachtengoed deze bands proberen te verspreiden. Er wordt zelden echt een probleem gemaakt van dat dit soort bands optreed en er gebeurt ook niet veel qua relletjes ofzo.. dus de gemeenten boeit het niet.. , maar mochten ze er een keer op gewezen worden door een kafka achtige groep dat de teksten zeer kwetsend en opruiend zijn, dan gooien ze meteen de deur dicht, al is het alleen maar om zichzelf in te dekken (zoals Bladel nog niet zo heeel lang geleden).. |
|
quote: Kankerlul |
|
Was net lekker naar huis aan het fietsen, zie ik ineens 10 polities auto's staan bij de moskee, schijnt het dat ze meerdere dreigbrieven hebben gehad, en bakstenen naar binnen waren gekieperd... A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Waren de bedreigingen in oud Nederlands? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:AFA, Bladel, Seigneur Voland..... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Middel nederlands A sudden crack, as I crush your skull |
|
Eergister ben ik nog met de tram vlak langs de bewuste straat gereden in den haag. Buurt valt nog wel mee, khad het eerder in een schilderswijk of een stationsbuurt verwacht. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Wat wil je nu zeggen? Dat Den Haag sjieke terroristen heeft? |
|
quote:Dat kunnen ze van Delftzijl niet zeggen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Nee gelukkig wonen hier gewoon normale mensen, zonder handgranaten ... |
|
Er was ook zo'n marrokaan die ergens vertelde dat in marroko moskeeen met extremisten en radicalen dat die ontruimt werden en dat er wel keihard tegen werd opgetreden. wat zijn we toch een raar land ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe er zaten Nederlandse moslims tussen de terroristen uit Den Haag....... F*ck hippies |
|
quote: I know, wat mij betreft zijn die nog een poepie erger dan die moslims landverraders!! Bovendien zag die kerel er op de foto in de krant uit als een neger, of ligt dat aan mijn oogies? Kankerlul |
|
was een amerikaan/nederlander (amerikaanse vader dacht ik) |
|
quote: Maar dan nog, een neger kan ook een nederland zijn niet waar? Net als een hindoestaan etc. Kankerlul |
|
bij mijn oma in de flat inval gedaan. bij de turk die boven haar woont... (oja woont in den haag dus) |
|
PKK-kamp in Brabant ontmanteld *************************************** LIEMPDE In Liempde,bij Eindhoven,hebben politie en justitie vanmorgen vroeg een paramilitair trainingskamp van de PKK, de Koerdische afscheidingsbeweging, opgerold.Er zijn 29 mensen aangehouden. De politie-actie vond plaats op camping De Mus'donck.Eén van de arrestanten is de campingbeheerder.Burgemeester Van Homelen van Boxtel zegt dat hij reeds enkele weken geleden van de actie op de hoogte is gesteld.De Mus'donck ligt middenin het natuurgebied De Meijerij. Ook elders in het land zijn invallen gedaan.Volgens het Openbaar Ministerie heeft de operatie niets te maken met lopende onderzoeken naar moslimterreur. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |