IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2004 15:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 10:07 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
erg fijn allemaal. straks kunnen we niet mere veilig een trein in, of gezellig door de stad lopen zonder dat we aan stront worden geblazen door een fikse bom


Je stelt je aan, zoals de meeste mensen.


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 10-11-2004 15:39 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 9:45 schreef RrroooaaarrR het volgende:

En je valt in herhaling...






A sudden crack, as I crush your skull


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 november 2004 15:37 schreef Misanthrope het volgende:
Och joh, ook in kleine dorpjes is het niet meer het feest dat het ooit was. Zo word je in het dorp waar ik woon na 9 uur ´s avonds standaard uitgescholden door groepjes Noord-Afrikanen, omdat je blank bent...

zij horen ook tot het blanke ras (voor zover je in rassen kunt indelen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:38 schreef Schaep het volgende:
Je stelt je aan, zoals de meeste mensen.
Je houdt je ogen gesloten, zoals de meeste mensen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 10-11-2004 15:39 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:38 schreef Schaep het volgende:
Je stelt je aan, zoals de meeste mensen.


We zullen zien, persoonlijk denk ik wel dat het zover zal komen...


A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is en blijft een schaap ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:40 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:37 schreef Misanthrope het volgende:
Och joh, ook in kleine dorpjes is het niet meer het feest dat het ooit was. Zo word je in het dorp waar ik woon na 9 uur ´s avonds standaard uitgescholden door groepjes Noord-Afrikanen, omdat je blank bent...


ja mijn beste, dat snap ik ook. en dat is ook wat ik duidelijk probeer te maken: bij jullie blijft het bij schelden en kleine incidenten, hier niet! Ik ontken niet dat het probleem er ook is in de wat kleinere dorpen, maar in mindere mate.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:40 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja mijn beste, dat snap ik ook. en dat is ook wat ik duidelijk probeer te maken: bij jullie blijft het bij schelden en kleine incidenten, hier niet! Ik ontken niet dat het probleem er ook is in de wat kleinere dorpen, maar in mindere mate.

Zo te zien kom jij weinig buiten de randstad ..
Probleem is hier net zo groot ...


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 15:41 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:35 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
als je niks anders kunt posten dan smileys, houd dan ook gewoon je bek dicht want volgens mij ben jij precies zo'n figuur waar ik het nu over heb.


deze uitspraak zegt gelukkig meer over jou..net als al je uitspraken ..maar ik snap dat je hersencapaciteit grenst aan generaliseren..wat was het ook al weer boeren, moslims..als ik het niet zo zielig vond zou ik me werkelijk bescheuren


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-11-2004 15:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 november 2004 15:38 schreef Schaep het volgende:
Je stelt je aan, zoals de meeste mensen.
Ach ja, de media he... een maand geleden had iedereen 't over de vakbonden, twee weken terug schreeuwde iedereen nog moord en brand om een paar plat gelegde overheidssites, nu de terroristische dreiging weer even en wie weet wat volgende week het meest rampzalige dat Nederland ooit overkomen is is...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 15:42 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 10:11 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...nog... niet

*beetje bang*


F*ck hippies


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:42 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 10 november 2004 15:39 schreef ElitE het volgende:
zij horen ook tot het blanke ras (voor zover je in rassen kunt indelen)




Arwen ná anvanya vendë ecénien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 november 2004 15:40 schreef Jenje het volgende:
Zo te zien kom jij weinig buiten de randstad ..
Probleem is hier net zo groot ...


het probleem is dat veel mensen nooit in die buurten komen en niet veel uit hun huisje komen en een groot bord voor hun kop houden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:41 schreef helmet het volgende:
Ach ja, de media he... een maand geleden had iedereen 't over de vakbonden, twee weken terug schreeuwde iedereen nog moord en brand om een paar plat gelegde overheidssites, nu de terroristische dreiging weer even en wie weet wat volgende week het meest rampzalige dat Nederland ooit overkomen is is...


Brengt de SP soms alleen jaarlijks een krantje uit dt je het nieuws niet volgt?


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:43 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 10 november 2004 15:41 schreef helmet het volgende:
Ach ja, de media he... een maand geleden had iedereen 't over de vakbonden, twee weken terug schreeuwde iedereen nog moord en brand om een paar plat gelegde overheidssites, nu de terroristische dreiging weer even en wie weet wat volgende week het meest rampzalige dat Nederland ooit overkomen is, is...

Lainedil als moderator?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:40 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja mijn beste, dat snap ik ook. en dat is ook wat ik duidelijk probeer te maken: bij jullie blijft het bij schelden en kleine incidenten, hier niet! Ik ontken niet dat het probleem er ook is in de wat kleinere dorpen, maar in mindere mate.
Ehhh... In het afgelopen jaar zijn in dit dorp al verschillende keren 'incidenten' geweest waarbij grote groepen Noord-Afrikanen zich nogal gewelddadig opstelden ten opzichte van autochtonen. Het is zelfs zover gekomen dat veel jongeren in dit dorp een een naburig dorp zich hebben aangesloten bij een grote groep, zodat ze, wanneer er weer 1tje wordt bedreigd en in elkaar gemept door 80 Noord-Afrikanen, ze met 160 autochtonen wraak kunnen nemen. De 'incidenten' van gewelddelicten vanuit Noord-Afrikaanse hoek is afgenomen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:43 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:41 schreef zarlack het volgende:
deze uitspraak zegt gelukkig meer over jou..net als al je uitspraken ..maar ik snap dat je hersencapaciteit grenst aan generaliseren..wat was het ook al weer boeren, moslims..als ik het niet zo zielig vond zou ik me werkelijk bescheuren


Hahaha!! Ben je soms zelf zo'n lamsvreter
Never mind, als je een boer of een moslim bent kan ik een reactie begrijpen. Waar woon je?


Kankerlul


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 november 2004 15:42 schreef Mithrandir het volgende:


een Noord afrikaan behoort tot het blanke ras. Alleen is een ras niet een wetenschappelijke indeling omdat de rassen onderling ook veel verschillen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
Ehhh... In het afgelopen jaar zijn in dit dorp al verschillende keren 'incidenten' geweest waarbij grote groepen Noord-Afrikanen zich nogal gewelddadig opstelden ten opzichte van autochtonen. Het is zelfs zover gekomen dat veel jongeren in dit dorp een een naburig dorp zich hebben aangesloten bij een grote groep, zodat ze, wanneer er weer 1tje wordt bedreigd en in elkaar gemept door 80 Noord-Afrikanen, ze met 160 autochtonen wraak kunnen nemen. De 'incidenten' van gewelddelicten vanuit Noord-Afrikaanse hoek is afgenomen...


En wat bij jou de afgelopen jaren gebeurt is gebeurt bij ons dus dagelijks.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:43 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Hahaha!! Ben je soms zelf zo'n lamsvreter
Never mind, als je een boer of een moslim bent kan ik een reactie begrijpen. Waar woon je?


Wat is er mis met de boerenbevolking dan?
Kijk vanavond maar eens goed op je bordje, dat heb je te danken en mensen die wel hard werken!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:45 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:45 schreef Jenje het volgende:
Wat is er mis met de boerenbevolking dan?
Kijk vanavond maar eens goed op je bordje, dat heb je te danken en mensen die wel hard werken!


Ik heb niets tegen boeren, lees mijn posts eens beste Jenje Daar gaat dit hele lulverhaal om, niet omdat ik een hekel heb aan boeren.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:44 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
En wat bij jou de afgelopen jaren gebeurt is gebeurt bij ons dus dagelijks.
Punt is dat ook de dorpen het probleem kennen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-11-2004 15:46 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Alle mensen die in steden wonen zijn tuig. Steden platgooien en het probleem is opgelost.




[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-11-2004 15:46]


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:45 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik heb niets tegen boeren, lees mijn posts eens beste Jenje Daar gaat dit hele lulverhaal om, niet omdat ik een hekel heb aan boeren.
Nee, het gaat erom hoe jij daarover praat ...


EN om het het feit dat ik nu al een minuut of tien probeer off topic te gaan zodat ik dit:



kan posten


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:48 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:46 schreef Misanthrope het volgende:
Punt is dat ook de dorpen het probleem kennen.

Ik heb nooit gezegt dat dorpen die problemen niet hebben.


Kankerlul


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen