|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: zij horen ook tot het blanke ras (voor zover je in rassen kunt indelen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Je houdt je ogen gesloten, zoals de meeste mensen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: We zullen zien, persoonlijk denk ik wel dat het zover zal komen... A sudden crack, as I crush your skull |
|
is en blijft een schaap ... |
|
quote: ja mijn beste, dat snap ik ook. en dat is ook wat ik duidelijk probeer te maken: bij jullie blijft het bij schelden en kleine incidenten, hier niet! Ik ontken niet dat het probleem er ook is in de wat kleinere dorpen, maar in mindere mate. Kankerlul |
|
quote: Zo te zien kom jij weinig buiten de randstad .. Probleem is hier net zo groot ... |
|
quote: deze uitspraak zegt gelukkig meer over jou..net als al je uitspraken ..maar ik snap dat je hersencapaciteit grenst aan generaliseren..wat was het ook al weer boeren, moslims..als ik het niet zo zielig vond zou ik me werkelijk bescheuren Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Ach ja, de media he... een maand geleden had iedereen 't over de vakbonden, twee weken terug schreeuwde iedereen nog moord en brand om een paar plat gelegde overheidssites, nu de terroristische dreiging weer even en wie weet wat volgende week het meest rampzalige dat Nederland ooit overkomen is is... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: F*ck hippies |
|
quote: Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: het probleem is dat veel mensen nooit in die buurten komen en niet veel uit hun huisje komen en een groot bord voor hun kop houden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Brengt de SP soms alleen jaarlijks een krantje uit dt je het nieuws niet volgt? |
|
quote: Lainedil als moderator? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Ehhh... In het afgelopen jaar zijn in dit dorp al verschillende keren 'incidenten' geweest waarbij grote groepen Noord-Afrikanen zich nogal gewelddadig opstelden ten opzichte van autochtonen. Het is zelfs zover gekomen dat veel jongeren in dit dorp een een naburig dorp zich hebben aangesloten bij een grote groep, zodat ze, wanneer er weer 1tje wordt bedreigd en in elkaar gemept door 80 Noord-Afrikanen, ze met 160 autochtonen wraak kunnen nemen. De 'incidenten' van gewelddelicten vanuit Noord-Afrikaanse hoek is afgenomen... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hahaha!! Ben je soms zelf zo'n lamsvreter Never mind, als je een boer of een moslim bent kan ik een reactie begrijpen. Waar woon je? Kankerlul |
|
quote: een Noord afrikaan behoort tot het blanke ras. Alleen is een ras niet een wetenschappelijke indeling omdat de rassen onderling ook veel verschillen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En wat bij jou de afgelopen jaren gebeurt is gebeurt bij ons dus dagelijks. Kankerlul |
|
quote: Wat is er mis met de boerenbevolking dan? Kijk vanavond maar eens goed op je bordje, dat heb je te danken en mensen die wel hard werken! |
|
quote: Ik heb niets tegen boeren, lees mijn posts eens beste Jenje Daar gaat dit hele lulverhaal om, niet omdat ik een hekel heb aan boeren. Kankerlul |
|
quote:Punt is dat ook de dorpen het probleem kennen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Alle mensen die in steden wonen zijn tuig. Steden platgooien en het probleem is opgelost. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-11-2004 15:46] F*ck hippies |
|
quote:Nee, het gaat erom hoe jij daarover praat ... EN om het het feit dat ik nu al een minuut of tien probeer off topic te gaan zodat ik dit: kan posten |
|
quote: Ik heb nooit gezegt dat dorpen die problemen niet hebben. Kankerlul |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |