|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lol Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Heb jij de Qu´ran gelezen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik lees geen propaganda. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Voorbarig oordeel van je en ook wat hypocriet. Je leest geen propaganda, maar propagandeert er wel tegen? Hoe weet je dat de Qu'ran propaganda is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Hoe komt het dan dat je zoveel over de "islam" weet. F*ck hippies |
|
quote:Eén woord. Internet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik leef in een compleet geisoleerd oord, nou goed? Dus je zou alleen veel van de islam weten, als dat boek gelezen zou hebben? Wat is dat nu weer voor onzin. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Het nieuws, de kranten. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Oh ja, denk je dat die radicale moslims van je de koran gelezen hebben? (Ik verrek het die propaganda met een hoofdletter te schrijven, vind je niet erg, hoop ik?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Zei Mithrandir niet dat "volgens de moslims". Dus expliciet vermeld je daar dus mee dat alle moslims "ongelovigen" niet meer als een zak stront zien en ze gewoon kunnen doden. En ja ik vind het hypocriet dat je zomaar geloofd wat er in de kranten en het nieuws komt. Net zo hypocriet als moslims en christenen zomaar hun "boek" als 100% waar aannemen. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 09-11-2004 16:09] F*ck hippies |
|
quote:Het is ook hypocriet als je veelvoudig onvoorwaardig Oebe zomaar geloofd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Laten we vooral niet vergeten*heb u naaste lief* Dat ik vervolgens bij de buuv in bed belandde werd me niet in dank afgenomen Tis maar hoe je een geschrift leest..denk dat er maar 2 problemen zijn: Of het geloof of mensen Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Allah wil jou .... Gekruid in kleine stukjes gedrenkt in knoflooksaus |
|
quote:en daarom mogen ze van mij wel alle geloofsgebouwen/scholen wel sluiten. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 09-11-2004 16:23] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ja scholen sluiten! Er zijn te weinig domme mensen! |
|
quote:Nee,nee! Er moeten openbare scholen voor in de plaats komen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: tsja ..dat zou je eigenlijk wel denken, ware het niet dat de mensen het geloof verzonnen hebben *see most of the human race killed off, because it's unworthy of the gift of life* dat komt dan meteen bij mij naar boven *eerlijk geripped van behemoth* Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Jup, dat is ook hypocriet. Maar ik geloof niemand onvoorwaardig. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-11-2004 0:10] F*ck hippies |
|
quote: Net als in frankrijk doen: geloofsuitingen verbieden in scholen overheidsgebouwen. |
|
Nederland heeft vooral te lijden onder het zeurkous-terrorisme. |
|
quote:Ja dat kutfeminisme ook ... |
|
quote: en welk geloof doet dat nou het meest??? En pleegt de ene na de andere aanslag?? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Misschien moet ik dan toch wat minder schudden met mijn lekkere billen. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |