IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-11-2004 15:55 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:51 schreef Mithrandir het volgende:
Oke, het is eigenlijk heel simpel.
Volgens de moslim/islam is een niet-islam lager dan een varken. Tegen diegene mag je liegen, bedriegen, zijn vrouw afnemen, etc. etc. Als je er eentje 'per ongeluk' doodt, maakt niet uit; er zijn toch nog genoeg ongelovigen. Sommigen (volgens mij worden dat er steeds meer) nemen dat behoorlijk serieus en dan vallen er doden.

Tegelijkertijd ontstaat er een discussie of WIJ wel tolerant genoeg zijn?!?!?!?! Waar zijn we mee bezig?!?!?!

Heb jij de Koran gelezen?


F*ck hippies


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 15:57 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 15:53 schreef Schaep het volgende:
Wil je deze groep er alsjeblieft niet bij betrekken, als Allah wil dat mijn tanden mooi en wit blijven dan zal Hij daarvoor zorgen, daar heb ik geen tandenborstel voor nodig.


lol


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 15:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:55 schreef Manifest het volgende:
Heb jij de Koran gelezen?
Heb jij de Qu´ran gelezen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 15:58 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 15:55 schreef Manifest het volgende:
Heb jij de Koran gelezen?


Ik lees geen propaganda.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:58 schreef Mithrandir het volgende:
Ik lees geen propaganda.
Voorbarig oordeel van je en ook wat hypocriet. Je leest geen propaganda, maar propagandeert er wel tegen? Hoe weet je dat de Qu'ran propaganda is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-11-2004 16:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:58 schreef Mithrandir het volgende:
Ik lees geen propaganda.
Hoe komt het dan dat je zoveel over de "islam" weet.


F*ck hippies


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2004 16:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:00 schreef Manifest het volgende:
Hoe komt het dan dat je zoveel over de "islam" weet.
Eén woord.

Internet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:03 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

ik leef in een compleet geisoleerd oord, nou goed? Dus je zou alleen veel van de islam weten, als dat boek gelezen zou hebben?
Wat is dat nu weer voor onzin.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:04 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:03 schreef Greycloak het volgende:
Eén woord.

Internet.

Het nieuws, de kranten.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2004 16:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:55 schreef Manifest het volgende:
Heb jij de Koran gelezen?
Oh ja, denk je dat die radicale moslims van je de koran gelezen hebben? (Ik verrek het die propaganda met een hoofdletter te schrijven, vind je niet erg, hoop ik?)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-11-2004 16:09 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:05 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, denk je dat die radicale moslims van je de koran gelezen hebben?
Zei Mithrandir niet dat "volgens de moslims". Dus expliciet vermeld je daar dus mee dat alle moslims "ongelovigen" niet meer als een zak stront zien en ze gewoon kunnen doden.
En ja ik vind het hypocriet dat je zomaar geloofd wat er in de kranten en het nieuws komt. Net zo hypocriet als moslims en christenen zomaar hun "boek" als 100% waar aannemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 09-11-2004 16:09]


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 16:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:09 schreef Manifest het volgende:
Zei Mithrandir niet dat "volgens de moslims". Dus expliciet vermeld je daar dus mee dat alle moslims "ongelovigen" niet meer als een zak stront zien en ze gewoon kunnen doden.
En ja ik vind het hypocriet dat je zomaar geloofd wat er in de kranten en het nieuws komt. Net zo hypocriet als moslims en christenen zomaar hun "boek" als 100% waar aannemen.
Het is ook hypocriet als je veelvoudig onvoorwaardig Oebe zomaar geloofd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 16:13 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Laten we vooral niet vergeten*heb u naaste lief*

Dat ik vervolgens bij de buuv in bed belandde werd me niet in dank afgenomen

Tis maar hoe je een geschrift leest..denk dat er maar 2 problemen zijn:
Of het geloof of mensen


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:53 schreef Schaep het volgende:
Wil je deze groep er alsjeblieft niet bij betrekken, als Allah wil dat mijn tanden mooi en wit blijven dan zal Hij daarvoor zorgen, daar heb ik geen tandenborstel voor nodig.
Allah wil jou ....


Gekruid in kleine stukjes gedrenkt in knoflooksaus


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 16:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:13 schreef zarlack het volgende:

Of het geloof of mensen
en daarom mogen ze van mij wel alle geloofsgebouwen/scholen wel sluiten.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 16:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 09-11-2004 16:23]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja scholen sluiten!
Er zijn te weinig domme mensen!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 16:27 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:24 schreef Jenje het volgende:
Ja scholen sluiten!
Er zijn te weinig domme mensen!
Nee,nee! Er moeten openbare scholen voor in de plaats komen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 16:31 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:22 schreef BARABAS het volgende:
en daarom mogen ze van mij wel alle geloofsgebouwen/scholen wel sluiten.


tsja ..dat zou je eigenlijk wel denken, ware het niet dat de mensen het geloof verzonnen hebben

*see most of the human race killed off, because it's unworthy of the gift of life*
dat komt dan meteen bij mij naar boven *eerlijk geripped van behemoth*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-11-2004 16:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:12 schreef Misanthrope het volgende:
Het is ook hypocriet als je veelvoudig onvoorwaardig Oebe zomaar geloofd.
Jup, dat is ook hypocriet. Maar ik geloof niemand onvoorwaardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-11-2004 0:10]


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:31 schreef zarlack het volgende:
tsja ..dat zou je eigenlijk wel denken, ware het niet dat de mensen het geloof verzonnen hebben

*see most of the human race killed off, because it's unworthy of the gift of life*
dat komt dan meteen bij mij naar boven *eerlijk geripped van behemoth*


Net als in frankrijk doen: geloofsuitingen verbieden in scholen overheidsgebouwen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 16:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nederland heeft vooral te lijden onder het zeurkous-terrorisme.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:35 schreef ghoulliette het volgende:
Nederland heeft vooral te lijden onder het zeurkous-terrorisme.
Ja dat kutfeminisme ook ...


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 16:36 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 16:09 schreef Manifest het volgende:
........ En ja ik vind het hypocriet dat je zomaar gelooft wat er in de kranten en het nieuws komt. Net zo hypocriet als moslims en christenen zomaar hun "boek" als 100% waar aannemen.

en welk geloof doet dat nou het meest??? En pleegt de ene na de andere aanslag??


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2004 16:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 16:20 schreef Jenje het volgende:
Allah wil jou ....


Gekruid in kleine stukjes gedrenkt in knoflooksaus


Misschien moet ik dan toch wat minder schudden met mijn lekkere billen.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen