IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 14:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 13:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Lekker hoor hier in Den Haag, 1 groot feest hier. Kankerlijers En ja wat mij betreft mag 95% van al die lams-vleesvreters daar wel voor boeten, zoals je zelf als zei ghoullie: er gaan dagelijks mensen dood, en in oorlog vallen nu eenmaal onschuldige slachtoffers. Ik kan die mensen iig niet meer uitstaan en 90% van al die kankerboeren die hier zitten ( ja ZM DUS!)wonen niet eens in een grote stad, neem ze dan lekker zelf in huis als je zo zielig vind of ga een weekje wonen in een willekeurige buurt hier in Den Haag, dan piep je wel anders, want de maat is hier al jaren vol.


Volgens mijn broertje valt het allemaal wel mee (en die woont in Den Haag). Het is vooral bezig in de schilderswijk (mooie locatie al zeg ik het zelf) en is het de afgelopen 2 weken al vol met politie.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 14:35 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 13:10 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Lekker hoor hier in Den Haag, 1 groot feest hier. Kankerlijers En ja wat mij betreft mag 95% van al die lams-vleesvreters daar wel voor boeten, zoals je zelf als zei ghoullie: er gaan dagelijks mensen dood, en in oorlog vallen nu eenmaal onschuldige slachtoffers. Ik kan die mensen iig niet meer uitstaan en 90% van al die kankerboeren die hier zitten ( ja ZM DUS!)wonen niet eens in een grote stad, neem ze dan lekker zelf in huis als je zo zielig vind of ga een weekje wonen in een willekeurige buurt hier in Den Haag, dan piep je wel anders, want de maat is hier al jaren vol.


de enige reden waarom den haag een k*t stad is is toch zeker wel omdat de regering daar zetelt?
Ik hem meer last van mijn nederlands gestoorde buuv ..maar als je tot diegene hoort die graag wil vechten ik zou zeggen maak elkaar lekker allemaal af in een stadion of zo..triest dat toch een groot gedeelte van de mensheid het stadium van neanderthaler niet is ontgroeid (ja en let goed op ik maka geen onderscheid)


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 14:40 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 10 november 2004 14:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Als hij nu "The Netherlands" zou zeggen is het relevant voor iedere Nederlander.


haha, hij weet niet eens waar NL ligt.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 14:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 14:35 schreef zarlack het volgende:
de enige reden waarom den haag een k*t stad is is toch zeker wel omdat de regering daar zetelt?
Ik hem meer last van mijn nederlands gestoorde buuv ..maar als je tot diegene hoort die graag wil vechten ik zou zeggen maak elkaar lekker allemaal af in een stadion of zo..triest dat toch een groot gedeelte van de mensheid het stadium van neanderthaler niet is ontgroeid (ja en let goed op ik maka geen onderscheid)


Meningen verschillen en ik heb er dus wel veel last van. En ghoullie: het is nu gaande in de schilderswijk ja (Laakkwartier weliswaar), en de schilderswijk is géén mooie buurt.


Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 14:44 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 13:19 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Sorry maar dit maakt me gewoon ontzettend boos. Wat ik gewoon probeer te zeggen is het volgende : zelf in een situatie als deze proberen mensen de daden van dergelijke zwijnen nog goed te praten en ik kan daar werkelijk met mijn hoofd niet bij> Laats in het Lagerhuis nog op tv was er een of andere boerin in een dorpje die zei dat ze niets merkte van dit alles en dat ze daa nog wel goed omgingen met de allochtonen. Feit wil wel dat in Den Haag niet 10 allochtonen wonen, maar dat de bevolking voor 56% uit allochtonen bestaat hier. Ik vind dus dat die mensen gewoon hun mond dicht moeten houden omdat ze neit weten waar ze over praten.




Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 14:49 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 14:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Meningen verschillen en ik heb er dus wel veel last van. En ghoullie: het is nu gaande in de schilderswijk ja (Laakkwartier weliswaar), en de schilderswijk is géén mooie buurt.


ah tis net als muziek over smaak valt niet te twisten?


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-11-2004 14:50 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 14:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Meningen verschillen en ik heb er dus wel veel last van. En ghoullie: het is nu gaande in de schilderswijk ja (Laakkwartier weliswaar), en de schilderswijk is géén mooie buurt.

Je hebt er last van, maar je blijft bij je computer zitten?
Zo worden problemen nooit opgelost...


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:01 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Poging tot serieuze post:

zou het niet moeilijker gemaakt worden voor terroristen en criminelen als de identificatie-plicht wordt ingevoerd? En dat je dus op straat ten allen tijde gecontroleerd mag worden, ook op wapenbezit?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-11-2004 15:02 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Die discussie zal nu misschien ook wel weer oplaaien.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:04 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

ik ben er voor, iig.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en Zalm krijgt gedonder omdat hij niet de oorlog met extremisten mocht verklaren.
de terroristjes hebben dat duidelijk wel gedaan met hun granaten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 15:05 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:01 schreef Mithrandir het volgende:
Poging tot serieuze post:

zou het niet moeilijker gemaakt worden voor terroristen en criminelen als de identificatie-plicht wordt ingevoerd? En dat je dus op straat ten allen tijde gecontroleerd mag worden, ook op wapenbezit?


Ik dacht dat het al verplicht was?


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-11-2004 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:01 schreef Mithrandir het volgende:
Poging tot serieuze post:

zou het niet moeilijker gemaakt worden voor terroristen en criminelen als de identificatie-plicht wordt ingevoerd?

Die is toch al ingevoerd? Je moet je te allen tijde kunnen identificeren.
En slimme terroristen kunnen vast wel aan een goede nep-ID komen.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:08 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 10 november 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Die is toch al ingevoerd? Je moet je te allen tijde kunnen identificeren.
En slimme terroristen kunnen vast wel aan een goede nep-ID komen.


Wat valt onder ID dan? Bijvoorbeeld ook een rijbewijs? Of moet je per se een ID-kaart of paspoort hebben?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2004 15:10 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:08 schreef Mithrandir het volgende:
Wat valt onder ID dan? Bijvoorbeeld ook een rijbewijs? Of moet je per se een ID-kaart of paspoort hebben?

ook rijbewijs


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-11-2004 15:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:08 schreef Mithrandir het volgende:
Wat valt onder ID dan? Bijvoorbeeld ook een rijbewijs? Of moet je per se een ID-kaart of paspoort hebben?


Een paspoort of ID-kaart is zeker goed,mogelij eenrijbewijs ook.

Maar ik kom dagelijks van mijn werk uit België en wordt op het station wel eens gecontroleerd . Dat is echt effe bladeren en je kunt weer verder. Met zo een controle haal je er echt geen valse uit.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 10-11-2004 15:12 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Legitimatie is inderdaad helaas makkelijk aan te komen.... hoeveel van die figuren hebben twee paspoorten (of meer)? Een Nederlandse en een (vulmaarin).
Is toch ook te gek voor woorden dat men in NL meerdere nationaliteiten kan hebben!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-11-2004 15:12 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Misschien wel reeds ingevoerd, maar grootscheepse controles zijn volgens mij alleen maar in Rotterdam (Spangen) uitgevoerd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 november 2004 15:10 schreef Digerdoden het volgende:
ook rijbewijs

rijbewijs is geen officiele ID


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:04 schreef ElitE het volgende:
en Zalm krijgt gedonder omdat hij niet de oorlog met extremisten mocht verklaren.
de terroristjes hebben dat duidelijk wel gedaan met hun granaten.
Volgens mij krijgen die terroristen ook gedonder.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2004 15:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nu wel gelukkig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 15:16 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:12 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Misschien wel reeds ingevoerd, maar grootscheepse controles zijn volgens mij alleen maar in Rotterdam (Spangen) uitgevoerd.


Vergeet de alcohol controles niet *legitimatie alleen verplicht als je geen BOB heet


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2004 15:24 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:13 schreef ElitE het volgende:
rijbewijs is geen officiele ID

het rijbewijs wordt anders wel bij de reclame daarover vermeld


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-11-2004 15:35 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 14:44 schreef zarlack het volgende:



als je niks anders kunt posten dan smileys, houd dan ook gewoon je bek dicht want volgens mij ben jij precies zo'n figuur waar ik het nu over heb.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-11-2004 15:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 15:35 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
als je niks anders kunt posten dan smileys, houd dan ook gewoon je bek dicht want volgens mij ben jij precies zo'n figuur waar ik het nu over heb.
Och joh, ook in kleine dorpjes is het niet meer het feest dat het ooit was. Zo word je in het dorp waar ik woon na 9 uur ´s avonds standaard uitgescholden door groepjes Noord-Afrikanen, omdat je blank bent...

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-11-2004 15:38]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen