IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-11-2004 11:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Marokkaan tegen Nederlander:"Jij probeert jouw normen en waarden aan mij op te dringen." Sorry hoor maar die Nederlandse(!!) normen en waarden had hij al over moeten nemen toen hij z'n eerste stap over onze grens zette!

Hihi! Vanochtend zeiden ze in het nieuws dat er weer een brandje was in een moskee. 'De politie wil niets kwijt over de oorzaak van de brand.' Gelukkig komen wij allen uit een ei en heeft niemand enig idee wat er gaande is de laatste tijd dus er zal vast niemand slim genoeg zijn om te denken dat de brand misschien aangestoken is.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-11-2004 11:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:02 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Maar dan nog, een neger kan ook een nederland zijn niet waar? Net als een hindoestaan etc.
Vind je het heel erg als ik dit een wazige zin vind? Wat bedoel je met dat 'net als een hindoestaan etc.' deel?


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2004 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er lijkt enig verband met de moord op van gogh


LIKE BIG FAT DUUHHHHHH


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2004 11:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:04 schreef Misanthrope het volgende:
PKK-kamp in Brabant ontmanteld

***************************************
LIEMPDE In Liempde,bij Eindhoven,hebben
politie en justitie vanmorgen vroeg een
paramilitair trainingskamp van de PKK,
de Koerdische afscheidingsbeweging,
opgerold.Er zijn 29 mensen aangehouden.

De politie-actie vond plaats op camping
De Mus'donck.Eén van de arrestanten is
de campingbeheerder.Burgemeester Van
Homelen van Boxtel zegt dat hij reeds
enkele weken geleden van de actie op de
hoogte is gesteld.De Mus'donck ligt
middenin het natuurgebied De Meijerij.

Ook elders in het land zijn invallen
gedaan.Volgens het Openbaar Ministerie
heeft de operatie niets te maken met
lopende onderzoeken naar moslimterreur.

Ja en in Den Haag dus ook, die buurman van mijn oma was ook van de PKK, bij woonwagenkamp vederop hebben ze trainingskamp ontdekt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2004 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij wisten ze dat allang ....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2004 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

soort najaarsschoonmaak denk ik


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 11:10 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:04 schreef ghoulliette het volgende:
bij mijn oma in de flat inval gedaan. bij de turk die boven haar woont...

(oja woont in den haag dus)


hmm ik hoorde gisteren ook dat er een bommelding was geweest in het schoolgebouw naast mij (jawel het beruchtte Terra College).


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2004 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een soort "oeh mensen letten nu op of we ons werk wel doen, laten we nu maar wat high-profile acties doen" schoonmaak


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-11-2004 11:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wordt het na de winter echt 'lichter'.

(flauw en bovendien niet hippiefiel )


Subtiel kamerolifantje


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-11-2004 12:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:02 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Maar dan nog, een neger kan ook een nederland zijn niet waar? Net als een hindoestaan etc.
Nee sorry, dat is onmogelijke, neger beetje een Nederlander zijn,pfff

quote:

PKK-kamp in Brabant ontmanteld 12-11-'04

...
Omwonenden kunnen maar moeilijk geloven dat de gasten van De Mus'donck meer deden dan alleen kamperen. Een buurman zag op de camping wel eens buitenlanders die over slootjes sprongen, maar dacht daar verder niets van. "Dat krijgt nu een heel andere betekenis."



hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 12-11-2004 12:25]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-11-2004 14:43 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 11:04 schreef Misanthrope het volgende:
PKK-kamp in Brabant ontmanteld

***************************************
LIEMPDE In Liempde,bij Eindhoven,hebben
politie en justitie vanmorgen vroeg een
paramilitair trainingskamp van de PKK,
de Koerdische afscheidingsbeweging,
opgerold.Er zijn 29 mensen aangehouden.

De politie-actie vond plaats op camping
De Mus'donck.Eén van de arrestanten is
de campingbeheerder.Burgemeester Van
Homelen van Boxtel zegt dat hij reeds
enkele weken geleden van de actie op de
hoogte is gesteld.De Mus'donck ligt
middenin het natuurgebied De Meijerij.

Ook elders in het land zijn invallen
gedaan.Volgens het Openbaar Ministerie
heeft de operatie niets te maken met
lopende onderzoeken naar moslimterreur.
PKK heeft hier niks mee te maken....
En volgensmij bestaat de PKK niet eens meer.


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 12-11-2004 16:47 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Jawel, maar het is hervormd en heet nu anders, veel makkelijker te onthouden ook: Kongra-gel. Goed onthouden, naam gaat nog veel in het nieuws komen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-11-2004 16:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ja, weet ik.....
Hervormd naar Ocalan's laatste wensen en is dus GEEN PKK meer.
KADEK betekent Congres voor Vrijheid en Democratie in Koerdistan en ze nemen slechts nog ter verdediging van de eigen burgers de wapens op en dat is nog steeds broodnodig.
Tegenwoordig worden 'vrijheidsstrijders' steeds vaker benoemd tot terroristen. Nederland zwicht blijkbaar weer voor de VS en Turkije.


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 12-11-2004 21:28]


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2004 21:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 16:51 schreef Manifest het volgende:
Ja, weet ik.....
Hervormd naar Ocalan's laatste wensen en is dus GEEN PKK meer.
KADEK betekent Congres voor Vrijheid en Democratie in Koerdistan en ze nemen slechts nog ter verdediging van de eigen burgers de wapens op en dat is nog steeds broodnodig.
Tegenwoordig worden 'vrijheidsstrijders' steeds vaker benoemd tot terroristen. Nederland zwicht blijkbaar weer voor de VS en Turkije.

De PKK bestaat nog steeds, maar heeft nu ook een 'vreedzame' politieke tak, met de naam die al eerder is genoemd, volgens mij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-11-2004 22:12 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 21:49 schreef Misanthrope het volgende:
De PKK bestaat nog steeds, maar heeft nu ook een 'vreedzame' politieke tak, met de naam die al eerder is genoemd, volgens mij.

He explained that Kongra-Gel is not a continuation of the PKK.
Bron: Kongra Gel



F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 20:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Van IndyMedia:

http://www.indymedia.nl/nl/2004/11/23094.shtml

Die RodePadLarfMedia is wel amsuant. Lekker de AEL laten spuien en zichzelf tegelijkertijd verweren tegen fascisme en racisme.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-11-2004 23:17 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Apart, terwijl de uitingen van die Ael vertegenwoordiger ook als "nationalisme" gezien kunnen worden.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2004 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nederlandse moslims in Irak getraind

Uitgegeven: 4 december 2004 09:39

AMSTERDAM - De speciale EU-commissaris voor terreurbestrijding, Gijs de Vries, zegt dat er in Europa aanslagen dreigen te worden gepleegd door terroristen die in Irak zijn opgeleid. Dat zegt hij in de Duitse krant Berliner Zeitung. Jonge moslims uit Europa zouden naar Irak zijn afgereisd voor een militaire training. Alleen al in Nederland zouden dertig van hen inmiddels weer zijn teruggekeerd. In de hele Europese Unie gaat het om enkele honderden moslims.

Met de arrestatie van drie Irakezen is mogelijk een aanslag op de Iraakse president Allawi verijdeld, die op bezoek was in Berlijn. De drie verdachten zijn op grond van afgeluisterde telefoongesprekken en verdachte gedragingen opgepakt. Ze zouden lid zijn van de terreurorganistaie Ansar al Islam.


Vanwege het risico van een aanslag werd een ontmoeting tussen Allawi en naar Duitsland gevluchte Irakezen afgeblazen. Ook een bespreking over economische hulp aan Irak ging niet door.

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het algemeen katern: NU.nl/algemeen
NU.nl homepage
(c) Novum Nieuws

.. fijn ..


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-12-2004 2:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Toch ben ik nog steeds wel bang dat die zogenaamde dreiging van aanslagen hiero enorm gaat meevallen.(Zeker hier in Fiesland )


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwoa in Friesland zit wel een nazi-groep die wel eens het doelwit zou kunnen worden


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-12-2004 14:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Maar dat valt niet onder terrorisme


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-12-2004 14:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

(eej seun bel mie vanavond even! )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2007 12:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-04-2007 12:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

55 vs 1, waarvan die ene waarschijnlijk dus door kaalkopjes is gepleegd. Hmmm... stop de agressieve politiek van liberaal rechts!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2007 13:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2007 12:27 schreef Misanthrope het volgende:
55 vs 1, waarvan die ene waarschijnlijk dus door kaalkopjes is gepleegd. Hmmm... stop de agressieve politiek van liberaal rechts!!


Een niet onaanzienlijk percentage van de separatistische aanslagen is ook op linksche leest geschoeid. De ETA, AB en EA en al die andere organisatis zijn behoorlijk rood. Van de Corsicanen weet ik het niet maar het zou me niet verbazen eerlijk gezegd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen