|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Je had net zo goed in bed kunnen blijven liggen. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
ND heeft gewoon gelijk. Ze hadden van aanhangers moeten spreken. Strijders is iets heroisch. Terroristen is iets negatiefs. Aanhangers is neutraal. Winter is coming |
|
Achteruit rijden met een aanhanger vind ik anders best lastig soms. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jaren lid geweest van de anhangerschapbode, vrij normaal, imo. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Aanhanger kun je ook zijn zonder mee te vechten, maar het gaat hier over militanten. Overigens associeer ik strijders altijd met het Midden-Oosten en had ik berwacht dat het te oriƫntalistisch zou zijn bevonden. Vrijheidsstrijder is wel duidelijk positief geladen, maar strijder niet zo voor mijn gevoel. Al hoor je tegenwoordig op straat wel vaak mensen over strijders praten als iemand ergens zijn best voor doet. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-01-2025 21:51] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |